معرفی سایت پیشنهادها

pishnehadha

New Member
سایت پیشنهادها محلی برای کسب اطلاعات پیشنهادات ویژه برای خرید های خریداران است. با عضویت در سایت می توانید خرید ها و احتیاج های خود را با تخفیف از بهترین فروشگاه ها دریافت نمایید. پیشنهادها برای ارائه و تجمیع بهترین و به صرفه ترین کالا ها و خدمات که در سایر فروشگاه ها به وجود آمده است.
فروشنده لیست و مشخصات کالاهای فروشی را در سایت قرار داده و خریدار پس از مراجعه به سایت و مطالعه مشخصات و ویژگی‌های کالا نسبت به ثبت سفارش خود و خرید از فروشگاه اقدام می‌کند ولی کدام فروشنده ، کجا و کی بهترین کالا یا خدمتی که ما می‌خواهیم را ما ارائه می‌دهد! پس پیشنهادها با هدف ارائه و تجمیع بهترین و به صرفه ترین کالا ها و خدماتی که توسط سایر فروشگاه ها ارائه می‌شود شروع به کار کرده است.

دعوت به همکاری پیشنهادها با فروشگاه های اینترنتی:
با پیشنهادها فروشتان را چند برابر کنید
پیشنهادها قدمی نو برای جذب مشتریان بیشتر است. درواقع پیشنهادها سکوی مناسبی برای رشد استارت‌آپ‌ها است و به فروشگاه‌های سازمان یافته نیز کمک می‌کند در سطحی متفاوت با رقبایشان فعالیت کنند.

پیشنهادها چیست و چگونه کار می‌کند؟
پیشنهادها سایتی برای ارائه تخفیف آنلاین به کاربران است. فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی، محصولات یا خدمات مدنظرشان را در سایت پیشنهادها قرار می‌دهند و کاربران سایت نیز با استفاده از کد تخفیف می‌توانند محصول را به قیمت کمتری خریداری کنند.

مزایای همکاری با پیشنهادها
فروشگاه‌ها یا مراکز خدماتی می‌توانند بسته‌های مختلف پیشنهادی دریافت کرده و به تعداد محصولاتشان، پیشنهاد ویژه در سایت پیشنهادها ثبت کنند. علاوه بر آن مزایای دیگری نیز در نظر گرفته شده است:
• دریافت پکیج ویژه شامل پنجاه پیشنهاد کالا به مدت یک ماه
• بازدید بیش از ده هزار کاربر سایت پیشنهادها از محصولاتتان
• به اشتراک گذاشته شدن محصولاتتان در شبکه‌های اجتماعی پیشنهادها
• داشتن هشتگ مخصوص و صفحه اختصاصی برای فروشگاهتان در سایت پیشنهادها
• شرکت در کمپین‌های مختلف تبلیغاتی

شایان ذکر است که تمام مراحل فروش در سایت فروشگاهتان صورت می‌گیرد. همچنین پس از اتمام مدت زمان پکیج ویژه می‌توانید از پکیج‌های سایت خریداری کرده و تبدیل به مشتری دائمی پیشنهادها شوید.
برای ثبت نام و استفاده از پکیج ویژه پیشنهادها ابتدا در سایت پیشنهادها ثبت نام کرده تا مراحل ثبت نام کامل شود.


ثبت نام برای پنل فروشگاه : فرم درخواست پنل فروشگاه ها
 

جدیدترین ارسال ها

بالا