معرفی سایت برای مشکلات پیامرسان تلگرام

morteza3375

New Member
dy7d_telegram1.jpg

تلگرام یک برنامه‌ی پیام‌رسانی با تمرکز بر روی سرعت و امنیت است. این برنامه بسیار سریع، ساده و رایگان است و شما می‌توانید آن را بر روی تمامی دستگاه‌ها و وسایل خود به طور همزمان به کار ببرید. پیام‌های شما در روی تلفن همراه، تبلت یا رایانه‌تان به گونه‌ای یکپارچه، همگام‌سازی می‌گردند.

با تلگرام، شما می‌توانید هرگونه پیام، عکس، ویدیو و هر نوع ‌فایل‌ (doc, zip, mp3 و غیره) را برای دیگران بفرسـتید. هـمچنـین مـی توانیـد گروه‌هایی با تعداد اعضای 100 هزار نفر و کانال‌هایی براى انتشار اطلاعات به تعداد نامحدود ایجاد کنید. می‌توانید به مخاطبان خود پیام بفرستید و با استفاده از نام کاربری و شماره افراد آنهـا را بیابیـد. در نتیجه، تلگرام مانند آمیزه‌اى از پیامک و ایمیل است. و می‌تواند تمامى نیازهاى شخصی و کارى شما را در پیام‌رسانی تأمین کند.

این پیامرسان يکي از نرم افزار هاي شبکه اجتماعي است که با سرعت بسيار بالايي ميان کاربران ايراني نفوذ کرد و توانست با مختل شدن چند روزه وايبر اين رقيب را کنار زده و به تنهايي در صدر قرار گيرد . اهميت اين نرم افزار جايي است که بعلت حجم بالاي کاربران ايراني آن ، اکثر سازمان ها و خبرگزاري هاي دولتي يک کانل تلگرام دارند.

اخيرا شاهد مشکلات و خطاهاي زيادي در تلگرام هستيم و نظرات متعددي در زير مطالب سايت ها مربوط به برخي از مشکلات برنامه پيام رسان تلگرام ديده ايم که متاسفانه مديران سايت نتوانسته اند دقيقا پاسخ مناسبي به کاربران عزيزمان ارائه کنيم. به همين دليل با کمي جستجو در سايت هاي ايراني و خارجي مطالب مفيدي رو پيدا کرده ايم که قصد داريم برخي از آن ها که مشکل عمده کاربران بوده اند را پاسخ دهيم. اميدوارم بتوانيم با کمک يکديگر مشکلات هم را حل نماييم. يک سايت به شما معرفي ميکنم که کليه خدمات تلگرامي مانند افزايش لايک تلگرام و افزایش بازديد و ممبر و... و ترفندهارو داره و هرکي هر مشکلي داره ميتونه از ادمينش بپرسه تا اونو راهنمايي کنه براي ورود به اين سايت کلمه خدمات تلگرام و سرچ کنيد و برای حل مشکلات تلگرام اقدام کنید

دوستان ميتوانيد در اين فرم هم مشکلاتي که دارند و مطرح کنند تا به ان پاسخ بدهم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا