معرفی سایت آبدنگ

javadzade.co

New Member
ثبت رایگان آگهی های صنعتی و درج تبلیغات
آبدنگ بعنوان نیازمندیهای جامع صنعت و صنعتگران ایرانی تعریف شده است. رفع موانع، تسریع در انجام کارها و کاهش هزینه‌ها از طریق آگاهی بخشی در خصوص امکانات در دسترس موجود در کشور از یکسو و مشخص کردن نیازهای بخش صنعت برای ارائه دهندگان خدمات گوناگون، نمایش محصولات و عرضه تواناییها از خرد تا کلان از این سایت نمایشگاهی دائمی و بدون هزینه ساخته است.

در این سایت شما میتوانید:
  • محصولات مورد نظر خود را پیدا کنید.
  • محصولات مختلف را با هم مقایسه نمایید.
  • امکانات، داشته ها، خدمات و حتی ضایعات پستوی کارگاه خود را برای ارائه، فروش، اجاره دادن و یا به اشتراک گذاردن را اعلام کنید.
  • نیازهای خود اعم از نیاز به ارائه خدماتی خاص، نیاز به یک دستگاه و یا یک قطعه و یا وسایل مصرفی و یا نفرات مورد نیاز برای استخدام و حتی تواناییهای خود و نیازتان به پیدا کردن شغل مناسب را به اطلاع عموم برسانید.
  • اگر طرحی دارید و برای آن سرمایه گذار نیاز دارید، و یا میخواهید از کمک فکری دیگران بهره مند شوید و یا اگر نمیدانید که قیمت مناسب در مورد آگهی شما چقدر است، میتوانید با مراجعه به بخش جذب ایده از نظرات سایر کاربران استفاده کنید.
برای ثبت رایگان آگهی صنعتی و درج تبلیغات در حوزه های صنایع ، املاک ، ماشین ، ابزار ، قطعه ، سوله ، کارگاه ، وام ، بیمه , حوادث ، آتش سوزی و...، آبدنگ ، بعنوان جامع ترین سایت نیازمندی های صنعتی کشور ، بهترین و کاملترین محل بحساب می آید.

برای ورود به سایت آبدنگ بر روی لینک روبرو کلیک کنید: http://abdang.net
 

جدیدترین ارسال ها

بالا