معرفی انواع کارت کپچر و مونتاژ حرفه ای و متوسط

vrsvrs

New Member
HTML clipboard .style1 { border-color: #c0c0c0; border-width: 0; background-color: #808080; } .style2 { direction: rtl; } .style4 { direction: rtl; text-align: center; background-color: #FFFF00; } .style5 { background-color: #FFFF00; } خوبه که متوجه شدید. حالا هم ببینید از یک بی قانونی چقدر ناراحت شدید که من را از سایت خود بیرون انداختید.
من این تبلیغ را عمدا در سایت شما کردم تا شما متوجه بشوید قانون و حق دیگران را زیر پا گذاشتن ناراحت کننده است . شما حتی تحمل نداشتید نام سایتی که مطالب خود را از آن کپی کرده اید در اینجا ذکر شود.
اگر من قصد تبلیغات یا زیر پا گذاشتن قوانین سایت شما را داشتم میتوانستم از چند سال پیش این کار را انجام دهم.اما من در هیچ فروم یا انجمنی تبلیغات ندارم. میتوانید این را با یک جستجوی ساده متوجه بشوید.
تنها انتظار ما از شما این است اگر ازمطالب دیگران استفاده میکنید ،تنها با ذکر منبع حق مولف را رعایت کرده و باعث دلگرمی و پشتکار انها شوید. نه اینکه از کار خود دلسر شوند.
شما در اینجا توان دفاع از قوانین خود را دارید و براحتی مثل الان من را حذف میکنید. ولی اینکه از توان خود بخواهید سئواستفاده کنید.عادلانه نیست.
 

wild-man

Member
سلام به همه دوستان می خواستم ببینم این کابل ieee1394 چه معایبی داره من یه کارت کپچر pro one داشتم ولی درکل با این کابل بیشتر حال می کنم اگه میشه معایب این کارت رو بفرمایید
 

wild-man

Member
سلام به همه دوستان می خواستم ببینم این کابل ieee1394 چه معایبی داره من یه کارت کپچر pro one داشتم ولی درکل با این کابل بیشتر حال می کنم اگه میشه معایب این کارت رو بفرمایید
 

HamidBN

مدیر انجمن فیلمسازی
معایبش را نمی دانم
ولی خوب
برای دوربین های HD کابل و پورت HDMI جایگزین این شده که سرعت انتقالش بالاتر از 1394 حتما هست
البته این پورت میشه گفت جایگزین خیلی جاها شده و خیلی دستگاه ها با هم ارتباط برقرار می کنن از TV گرفته Xbox و . . . حتی photoPrinter
 

wild-man

Member
خوب پس چیز خوبیه درضمن اون کپچر pro one چطور اون چیز خوبیه؟ می ارزه ازش به جای 1394 استفاده کنم؟
 

maryamtajik

New Member
سلام
من یه کارت کنپوس dvstorm light و یک مادربورد giga با مدل 8I-945G pro دارم. یه کارت گرافیک radeon x-700se روش بوده و با هم مچ بودن. الان کارت گرافیکم سوخته. چه کارت دیگه ای براش پیشنهار می دین؟که سازگار باشه؟
:cry:
 

mahdilal

Member
دوستان من می خواستم بدونم چطوری ما می تونیم یک کار را خروجیی بگیریم که کیفیت کار پاییم نیاید ما با کارت کپچر هم خروجی گرفتیم فقط کاری که کرده این بوده که رند را real time کرده همین کسی می دونه که فیلمهای سینمایی یا انیمیشن را چطوری تدوین می کنند که کیفیت آنها پایین نمیاد
ممنون می شم اگر کسی بتواند کمک کنه
 

Nadercomputer

New Member
دوستان من می خواستم بدونم چطوری ما می تونیم یک کار را خروجیی بگیریم که کیفیت کار پاییم نیاید ما با کارت کپچر هم خروجی گرفتیم فقط کاری که کرده این بوده که رند را real time کرده همین کسی می دونه که فیلمهای سینمایی یا انیمیشن را چطوری تدوین می کنند که کیفیت آنها پایین نمیاد
ممنون می شم اگر کسی بتواند کمک کنه
البته به کارتتون بستگی داره که چی باشه بتونی خروجی مناسب بگیری و اگه میخوای خروجی DVD بگیری دیگه زیاد به کارت مربوط نمیشه.شما به عنوان مثال توب ادیوس از پروکودر استفاده میکنی برای خروجی گرفتن.شما اگه DVD 720*576 خروجی میگیری باید به اندازه همون توقع داشته باشی.در کل کارت بیشتر مربوط به کیفیت ورودی میشه
/
من اینجا ندیدم دوستان راجع به محصولات Blackmagic بحث کنند.اگه مایل بودن میتونیم روی این کارتها هم بحث کنیمن
 

Nadercomputer

New Member
matrox rt.x2 pcie sd

matrox rt.x2 pcie hd

محصولي جدید از کمپانیmatrox در دو مدل جهت تدوین بصورت hd وsd

هر دومدل این کارت در اسلات pci express قرار میگیرند.و تنها در پریمیر پرو(premiere pro cs3 ) کار میکنند.
6t0pjeh.jpg

از زمانی که با محصولات matrox آشنایی داشته ام ، هنگام نصب کارتهای این کمپانی دقت زیادی را باید در انتخاب قطعات کامپیوتر میکردم. من خودم هنوز این محصول جدید رو نصب نکرده ام و لی امیدوارم که نسبت به محصول قبلی ،یعنی rtx100 ،مصرف کننده دچار مشکلات زیادی جهت نصب و سازگارکردن قطعات کامپیوتر خود نداشته باشد.اگر شما تجربه ای در نصب این کارت جدید دارید با ما در میان بگذارید.

این تصویر برد matrox rtx2 hd میباشد.
6y4djk0.jpg

و این هم تصویر برد mtrox rtx2 sd
6oenwxi.jpg

البته شکل ظاهری باکس ورودی و خروجی هردو کارت مشابه هم هستند.

هر دو کارت از سیستم pal و ntsc پشتیبانی میکنند و دارای ورودی و خروجی های زیر میباشند:
8egjds4.gif

و این هم جدول فرمتهای قابل کپچر و تدوین
6xjaof5.gif

این کارتها دارای چیپهای شتاب دهنده جهت ساخت خروجی با فرمت dvd میباشد

امکان تدوین و میکس لایه های ویدئو با فرمتهای مختلف بصورت real-time

امکان گرفتن خروجی تصویر hd بصورت full-resolution توسط پورت dvi out

(در بخشی جداگانه به معرفی اصطلاحات ویدئویی و انواع پورت ها می پردازیم.)

در جدول زیر امکانات این کارت در نرم افزار در پریمیر پرو نشان داده شده است
6lxg8lv.gif

مقایسه matrox rtx 2 با matrox rtx 100

یکی از اختلافات rtx100 و rtx2 قدرت realtime کارت rtx2 نسبت به rtx100 میباشد.

بر خلاف rtx100قدرت realtime کارت rtx2 مبتنی بر قدرت cpu و gpu(کارت گرافیک)میباشد. یعنی هرچه قدرت سیستم بالاتر باشد تعداد لایه های realtime بیشتر میشود.اما در کارت rtx100 شما بیشتر از دو لایه ویدئو نمیتوانیدبصورت realtime استفاده کنید.

در یک تست که توسط خود کمپانی انجام شده شما با یک cpu 2.8 dual-core و يك كارت گرافیک ati x1900xt 512mb و مادربرد intel d945 dgp با کارت rtx-2 شما میتوانید تا 5 لایه ویدئو بافرمت dv و 4 لایه گرافیک را بصورت realtime تدوین کنید.
71fq5pu.gif
فقط یک نکته اضافه کنم به این پست دوستمون و اینکه توی ایران در حال حاضر به جای rt.x2 hd مدل rt.x2 le موجود میباشد و هیچ تفاوتی ندارند این دوکارت به جز اینکه در مدل rt.x2 hd خروجی dvi داره که کارت rt.x2 le این خروجی رو نداره.نسبت به آخرین قیمتشون نزدیک 400 هزارتومان تفاوت قیمت داشتن و بنا به دلایل تفاوت قیمتی بالا دیگه شرکت وارد کننده محصولات متروکس کارت rt.x2 hd رو وارد نمیکنه.
 
آخرین ویرایش:

Nadercomputer

New Member
کارت AceDVio( اسید ویو ) از کمپانی معروف Canopus
کیفیت بالا ونصب بسیار آسان این کارت کپچر باعث افزایش طرفداران این کارت تدوین گشته است .اگر به دنبال کارتی با قیمت مناسب و کارایی بالا میگردید توصیه اول ما به شما این محصول میباشد.
امکانات:
دارای ورودی و خروجی های آنالوگ و دیجیتال(Composit , S-VIdeo , DV)
امکان کار با تمامی نرم افزار های تدوین :Final Cut Pro, Avid Xpress, Adobe Premiere Pro, Vegas, Avid Liquid , Ulead MediaStudio Pro and Windows Movie Maker

قابلیت استفاده بصورت realtime در نرم افزار ٍ EDIUS
امکان ضبط تصاویر با فرمتهای AVI - MPEٍٍG - VCD - DVD

امکان اجرای کلیپهای آماده جهت مجالس در پریمیر

حد اقل سیستم مورد نیاز CPU 800 III, RAM 256,WIN2000

سیستم پیشنهادی:

P4 3000 or higher , RAm 512 or higher , win xp ,VGA ATI 1050 or higher

216755_vwzibb_m.jpg
با اجازه دوستمون یک توضیح تکمیلی در مورد این کارت اضافه کنم و اونم اینکه این کارت مثل کارتهای Movie box dv pinnacle و یا ADVC110 Canopus کارتی هستش که به عنوان کدک دی وی شناخته میشه توی سیستم و به همین خاطر نیازی به درایور برای نصب کارت نداره و تحت اکثر نرم افزارهای ادیت ساپورت میشه.کارت ادیت بسیار مناسبی میتونه باشه برای ادیتورهایی که نیاز به پلاگین Realtime ندارند و یا تازه میخوان تجربه ادیت با کارت رو داشته باشند تا بتونن بفهمن با چه نرم افزاری میتونن بهتر کار کنند.تحت Win 7 64bit تحت نرم افزار Edius 5 هم تست شده و ساپورت شده!
 

mahdiahmadi71

New Member
با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی دوستان و تبریک ایام عید نوروز

نیاز به کارت کپجر حرفه ای دارم.

قیمت مناسب باشه، کیفیت بالا می خوام. یه مدل usb معرفی کنید و یه مدل هم برای سیستم دسکتاپ (فقط اینم بگم استدیو می خوام، و کارمم زیاده!)
 

CG.Edriss

New Member
سلام خسته نباشید کارت کپچر canopus advc 110 چند قیمته ؟
اگه کسی درایورcanopus advc 110 داره خواهش می کنم به من بده خیلی لنگم
ساله خوبی داشته باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا