مطلب مورد توجه برای علاقمندان سافت ایمیج softimage

abbas16b

Member
با عرض سلام و ادب :)
امیدوارم کسی ناراحت نشه!
مدتهاست بحث در مورد یادگیری نرم افزار سافت ایمیج در این سایت و اغلب سایت های گرافیکی مطرحه.
ولی
یه مرد پیدا نمیشه یه چندتا آموزش فارسی براش درست کنه، بازم ببخشید مثلا آقای امین صادقوند همیشه ادعا میکنه که این نرم افزار خیلی خوبه و مدعی هست که در حد خودش بلده
و یکی دو تا کار هم گذاشت که ممنونش هستیم ولی خالی از اِشکال نبود مثلا کار مدلسازی ماهی قرمز که احتمالا همتون دیدید میتونست خیلی مفید واقع بشه ولی بی صدا بود اصلا نمی تونی بفهمی که چطوری درستش کرد به همین خاطر ارزشش کاملا زیر سوال هست یا کار تنظیمات اولیه سافت ایمیج هم همین طور.
این کارهایی که بعضی از افراد مثل آقای صادقوند
( حالا هی گیر میدم به این بنده خدا) انجام میدن و میزارن برای دانلود بیشتر شکل خودنمایی داره نه آموزش و نه ادای زکات علمشون.
اگه همش اسم ایشون رو بردم بخاطر اینکه
مسئولیت مدیریت انجمن رو پذیرفت و گرنه قصد جسارت ندارم (هرگز)
بابا!
با مرام!
با محبت!
اگه از دستت بر میاد یه چندتا آموزش درست کن
به زبان فارسی با صدا و توضیحات ( هرچند دست و پا شکسته) تا این خیل دوستداران به سافت ایمیج اینقدر سر در گُم نباشن.
مطمئنم مطمئنم مطمئنم این حرف خیلیهاست
ببخشید!
یه کم بلند حرف زدم
متشکرم
:rose:
********* تا چقدر تاثیر داشته باشه؟!

 
آخرین ویرایش:

mohammad.sub7

کاربر فعال
شما 1 چیزی رو در نظر نمیگیرید اونم تایم . انتظار که ندارید کارش رو بذاره طرف کنار بعد بیاد زکات به ما بده.؟ گاهی وقتا پیش میاد خیلیامون تا 10-11 شب کار میکنیم. بعد خسته دیگه نمیشه 1 پست 2 خطی تایپ کرد. این حرف که خود نمایی ... هم کاملاً بی منطق هست. ایشون به قدر کافی بزرگ هستن که نیاز به خودنمایی نداشته باشن.

این نکته یادتون نره. اینجا کسی مسئول نیست بیاد آموزش بذاره اگه هم گذاشت لطف کرده. کار مدیر انجمن هم آموزش دادن نیست نظم دادن به انجمن و ...
 

abbas16b

Member
متشکرم از پاسختون آقا محمد عزیز! ولی عنایت بفرمایید:
چطور در مورد نرم افزارهای دیگه مثل مکس، مایا، فتوشاپ، افتر افکت و خیلی چیزای دیگه نیومدی بگی کسی مسئول آموزش دادن نیست و این همه فیلمهای آموزشی براش درست میکنند و به کسی هم بر نمیخوره حالا در مورد یک نرم افزاری که توی ایران نو پا هست و ظاهرا طالب هم داره این حرفا جسارت و توهین میشه و در مقابلش موضع می گیری؟!
ولی اگه یه کم عنایت می فرمودید و توجه می کردید می دیدید که بر خلاف نظرتون که فرمودید ایشون آموزش نمیدن ، برعکس، فایل آموزشی درست کردن و هر از گاهی درست میکنن ولی متاسفانه بی صدا و ناقص بود و هست !
برخلاف نظرتون، وقت گذاشتن
جالب توجه اینکه، اگه کسی مسئول آموزش دادن نیست پس این همه گفتگو و پرسش و پاسخ چه معنایی داره، اصلا این سایت و امثال این، چه هدفی بالاتر از آموزش به هموطنان می تونند داشته باشند؟(حالا در کنارش پولی هم در بیاد)
من قصد توهین نداشتم و ندارم ، ولی این محیط ، میطلبه این انتظار وجود داشته باشه که با توجه به اینهمه اصرار ایشون برای یادگیری این نرم افزار و علاقه بین کاربران پس لااقل خودشون همراه خوبی باشند، همین!
حالا چرا به شما برخورد؟
امیدوارم خود ایشون پاسخ خوبی برای این گفتگو داشته باشند.
کوچیک شما عباس
:)

 

mohammad.sub7

کاربر فعال
PHP:
چطور در مورد نرم افزارهای دیگه مثل مکس، مایا، فتوشاپ، افتر افکت و خیلی چیزای دیگه نیومدی بگی کسی مسئول آموزش دادن نیست و این همه فیلمهای آموزشی براش درست میکنند و به کسی هم بر نمیخوره حالا در مورد یک نرم افزاری که توی ایران نو پا هست و ظاهرا طالب هم داره این حرفا جسارت و توهین میشه و در مقابلش موضع می گیری؟!

در مورد مکس،مایا و ... اومدن آموزش خودشون قرار دادن ، وقتی میاد طرف آموزش میزاره که نمیگن چرا آموزش قرار دادی. اما اگه نیاد بزاره هم نباید بگیم چرا آموزش نمیزاری!!!

PHP:
ولی اگه یه کم عنایت می فرمودید و توجه می کردید می دیدید که بر خلاف نظرتون که فرمودید ایشون آموزش نمیدن ، برعکس، فایل آموزشی درست کردن

من یادم نمیاد گفته باشم ایشون آموزش نمیزارن !! من خودم آموزش هاشون رو دیدم. اما گفتم وظیفه نداره آموزش های سریالی رو بیاد بزاره و نباید انتظار داشت . در مورد مکس و مایا و هر نرم افزار دیگه هم همینه نظرم

PHP:
جالب توجه اینکه، اگه کسی مسئول آموزش دادن نیست پس این همه گفتگو و پرسش و پاسخ چه معنایی داره، اصلا این سایت و امثال این، چه هدفی بالاتر از آموزش به هموطنان می تونند داشته باشند؟

اینکه کسی مسئول آموزش نیست دلیل نمیشه نیاد کسی آموزش بزاره. من از این تعجب کردم که از 1 نفر انتظار داشتید. اگه میگفتید فقط چرا اینجا مباحث آموزشی قرار نمیدن فرق داشت با اینکه به شخص خاصی آدم زوم کنه بگه چرا ایشون نمیزاره!! من خودم در حد سواد کمی که دارم تو انجمن فلش آموزش گذاشتم اما وظیفه نداشتم حتماً بزارم!!!

PHP:
حالا چرا به شما برخورد؟
به من بر نخورد دوست عزیز خواستم بگم همه باید تلاش کنن دست به دست هم بدن تا 1 انجمن راه بیفته. وگرنه 1 نفر نمیتونه به تنهایی انجمن رو فعال کنه. اگه همین امروز من و شما 1 مطلبی از همین نرم افزار یاد بگیریم باید بزاریم نه اینکه بگیم فلانی مدیر انجمن به ما ربطی نداره!!!


در کل امیدوارم این انجمن هم مثل بیشتر انجمن های این سایت فعال بشه با کمک همه دوستداران این نرم افزار

موفق باشی




 

abbas16b

Member
بسیار دیده شده کاری از کاربری مورد نقد سریع و صریح و انتقاد تلخ و شیرین قرار میگیره. یکی میگه خوبه، اون یکی میگه بده، یکی دیگه میگه بدک نیست. حالا این چند تا فیلم آموزشی هم که آقای صادقوند درست کردن رو یه کمی نقد کردیم.
شما بجای اینکه بیاین صورت مسئله رو بررسی کنید و دنبال پاسخ باشین (منظورم آموزشهای فارسی سافت ایمیج) اومدین یکی از پاسخها رو بررسی کردین. بالاخره ایشون خیلی تاکید به یادگیری این نرم افزار دارند، مگه ندارن؟ بارها توصیه کرد سافت ایمیج یاد بگیرین، مگه توصیه نکرد؟ ...
خب ماهم گفتیم منابع فارسی کمه، حالا که وقت میذاری فیلم درست میکنی بدون نقص کار کن مثلا صدا دارش کن. البته ایشون یک مصداق هست و البته یک مصداق خوب.
مثل اکثر گفتگوهایی که توش گله و انتقاد صریح هست، فکر کنم این بحث هم بجایی نرسه چون خیلیها مثل شما به نوک انگشت نگاه می کنند نه به افق اشاره ی انگشت.
متشکرم
زیاد
:)
 
آخرین ویرایش:

maxscript

Well-Known Member
اتفاقا جناب امین خان یه مدت پیش اموزش های خوبی برای سافت امیج درست کرده بودن فکر کنم 7 سری بود که خیلی خوب بود بعد اصولا برای یاد گیری اموزش زیاد هست شرکتهای زیادی اموزش نرم افزار می سازن می تونید خیلی راحت دانلود کنید اموزشهایی که قیمت بالا و کیفیت بالایی دارن اما ما با یه دنلود راحت همشو گیر میاریم
 

maxscript

Well-Known Member
دوست من اگر به دنبال اموزش فارسی نرم افزاری مثل Softimage هستی باید بگم اصلا وجود نداره همین طوری این برنامه منابع اصلی اموزشی کم داره بعد شما اموزش فارسی می خوای بعد توی پست قبلی گفتم برای راه افتادن یه 7 سری اموزش ساخته شده بود توی همین انجمن باید دانلود می کردید چون شما رو توی سافت راه مینداخت بعد به راحتی می تونستید اموزشهای زبان اصلی رو ببیند در کل اگر دنبال اموزش فارسی این برنامه هستید پیشنهاد می کنم وقت خودتونه تلف نکنید چون اصلا نیستش شما خودت باید بهتر بدونی سافت امیج برنامه ای هست که نسبت به بقیه برنامه های تری دی مثل Houdini , maya منابع اموزشی کمتر داره چه برسه به منبع فارسی

یا علی
 

abbas16b

Member
منم خوب می دونم که منابعی وجود نداره (فارسی) باز رسیدیم به سر خط. اصلاً علت ایجاد این تاپیک هم بخاطر همینه. اگه از شما پرسیدم آدرس منابع فارسی رو بدین در واقع بخاطر سوال نبود بخاطر جواب به شما و تذکر این نکته بود که حرف من اینه که بخاطر عدم این منابع از کسانی که مدعی هستند سافت ایمیج بلدن و به همه توصیه می کنند یادش بگیرید بصورت جمعی بخواهیم که براش آموزش فارسی و صدا دار درست کنند.
بابا چرا یادتون میره؟ من میگم، این آقایی که وقت میذاره آموزش درست میکنه وقتی بیصداست ارزش کارش خیلی پایینه اصلا آموزشهای زبان انگلیسیِ صدادار خیلی بهتر از آموزشهایی هست که بدست یک فارسی زبان درست میشه ولی صامت هست.
حرف همینه: چرا اینقدر به حاشیه میرید؟ کسی یا کسانی که سافت ایمیج بلدن و بارها ادعا کردن که این نرم افزار از همه ی نرم افزارهای مشابه یه سر و گردن نه بلکه خیلی بالاتره ، خوب اگه راست میگن و
به همه توصیه میکنند بچسبین بهش خب بسم الله خودشون شروع کنند
بد میگم؟ بگو بد میگی!
چرا تا حرف، یه کم صریح شد به بعضی ها بر میخوره همش فکر می کنند این حرفا توهین آمیزه و الکی بزرگسازی میکنند و ظاهر دفاع از حریم کسی را به خودشون می گیرند
اینجا کسی قصد توهین نداره این مکان واسه ی بده بستونه، نه تعارف و تمجید خشک و خالی. هدف ارتقاء سطح دانش بر و بچه های فارسی زبانه، نه وقت گذرونی.
((مگر اینکه کسی فکر کنه اگه چیزی رو که بلده به کسی یاد بده ازش کم میشه)) ( باید اعتراف کنم که کار سختیه که آدم این طور نباشه )
و اگه واقعاً قصد یاد دادن داره حتماً باید درست و حسابی باشه یعنی صدادار باشه منظورم آهنگ و موسیقی نیست بلکه صدای خودش، یعنی هر کاری که میکنه بگه چیکار کرد، بگه از کدوم کلید استفاده کرد، بگه چرا و چگونه یک مسیر رو رفت
تعجب میکنم چرا در مقابل این حرف بعضی ها یکه خوردند و هی به حاشیه میرند و اصل صورت مسئله رو فراموش میکنند.
دیگه نمیدونم چجوری منظورم رو بیان کنم که اولا به کسی بر نخوره ثانیا موثر باشه
یاعلی :)
 

maxscript

Well-Known Member
به من بر نخورد حتی اگر به من توهین بشه بازم بر نمی خوره خوب ما این طوری هستیم حرف شما درسته اگر کسی این برنامه بلده می تونه اطلاعات خودشو بیان کنه من به دلایل شخصی و فنی مجبور شدم سمت این برنامه نرم وگرنه می رفتم یادش می گرفتم نمی دونم چی باید بگم چون راهی برای این کار سراغ ندارم:shock:
 

abbas16b

Member
شما راهی سراغ ندارید؟ بگم چرا؟
بخاطر اینکه به اصل موضوع نپرداختید و همش به عبارتها گیر دادید و نمیدونم چرا فکر کردین داره به کسی جسارت میشه و سعی کردین ازش دفاع کنید. مگه ما چی گفتیم.
آخه چند بار بگم؟
یه کسی که بلده و وقت میذاره خب درست و حسابی کار کنه یعنی با صدا و توضیحات کار کنه، همین!
تازه من میگم باید بیشتر وقت بذاره و ویدئو های آموزشی به زبان فارسی و توضیحات همزمان درست کنه.
از وقتی که اسم سافت ایمیج اومد همش لینک دانلود منابع خارجی رو گذاشتن و اینکه گفتن مثلا چی به نسخه ی جدید اضافه شد خب چی شد، هیچ چی نشد کسی به دانشش افزوده نشد.
یه دوستی دارم با نسخه قدیمی مکس کار می کرد و کارهای خیلی خوبی هم ارائه می داد و اصلا تند تند سراغ نسخه های جدید نمی رفت. وقتی کسی نتونه از سافت ایمیج استفاده کنه، چه فرقی می کنه که به نسخه جدید چی اضافه شد.
البته میشه از منابع خارجی هم استفاده کرد حتی از help نرم افزار هم میشه استفاده کرد، ولی اگه آموزشهای مقدماتی به زبان فارسی باشه ( نه صامت و بیصدا و توسط یک فارسی زبان) خب خیلی ها که علاقمنداند زودتر راه می افتند.
خب این حرفها خیلی واضح و بدیهی هست. ولی باید بگم این طور که به نظر میرسه،

گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ی من آنچه البته به جایی نرسد فریاد است!

همش متشکرم
:)
 

mohammad.sub7

کاربر فعال
ما ایرانیا عادت کردیم به اینکه لقمه آماده بزارن جلومون. به جا اینکه روزی چند ساعت، روی آموزش های حرفه ای خارجی وقت بزاریم و یاد بگیریم. دوست داریم 1 آموزش حتی اگه بدرد

نخور بود اما فارسی باشه داشته باشیم تا 1 وقت خدایی نکرده اذیت نشیم و سختی نکشیم. اما خوب عادته دیگه کاری نمیشه کرد. پس:

ایشالا شما یاد میگیری و آموزشهای فارسی رو برامون درست میکنی . :rose:
 

abbas16b

Member
ما ایرانیا عادت کردیم به اینکه لقمه آماده بزارن جلومون. به جا اینکه روزی چند ساعت، روی آموزش های حرفه ای خارجی وقت بزاریم و یاد بگیریم. دوست داریم 1 آموزش حتی اگه بدرد

نخور بود اما فارسی باشه داشته باشیم تا 1 وقت خدایی نکرده اذیت نشیم و سختی نکشیم. اما خوب عادته دیگه کاری نمیشه کرد. پس:

ایشالا شما یاد میگیری و آموزشهای فارسی رو برامون درست میکنی . :rose:

بازم ممنونم که پاسخ میدین ولی بعضی از نکته ها رو باید همش تکرار کنم ولی اصلا توجه نمیکنید، جالبه!
_ شما که خبره ی فلش هستی از همون اول از منابع خارجی استفاده کردی؟ اصلا هنگامی که داشتی فلش رو تازه یاد میگرفتی چند تا لقمه ی منبع فارسی جلوی دهنت بود؟ ( بدیهیه خیلی)
_خود دوستان گفتن منابع خارجی برای سافت ایمیج کمه چه برسه فارسی.
_ منظورتون از آموزش فارسیِ بدرد نخور چی بود؟ مگه بنظر شما این چند تا آموزش سافت ایمیج رو که آقای صادقوند درست کرد بدرد نخور بود؟!!
من که نگفتم آموزش این آقا بدرد نمیخوره گفتم ناقصه( یعنی صدا و توضیحات نداره)
_ شما که ایرانیه عشق خارج هستین، بفرمایید کجای این حرف که ما منابع خودمون رو قوی کنیم بوی تنبلی و لقمه ی آماده خوردن میده؟
_ دیدی گفتم همش به نوک انگشت نگاه می کنید، نه به افق اشاره ی انگشت.
همین حرفا روبزنید تا هی در جا بزنید

بسیاری از کسانی که دستی بر کار دارند فکر میکنند اگر تعامل با هم داشته باشند کسب دانش از انحصارشون در میاد و دیگران علمشون رو میدزدند. و همشون از اول شروع میکنند تا به همه بفهمونند اولین و تنها کسی بودند که راهی رو رفتند حال آنکه اگر از ادامه ی راه دیگران حرکت میکردند هم خودشون راهِ رفته رو دوباره نمی رفتند و هم به ارتقاء دانش ملی کمک کرده بودند.
آیا بهتر نیست ما از دانش دیگران که مدعی خیر خواهی و تاکید کننده ی به پیشرفت اند استفاده کنیم تا بهتر پیشرفت کنیم. یا فکر میکنید باید این شیوه ی غلط رو که هر کی خودش دنگش نرم بره تلاش کنه به جایی برسه رو ادامه بدیم و همش با اینکه خودمون ایرانی هستیم هی بگیم ما ایرانیا اینجور، ما ایرانیا اونجور،، در صورتی که همون خارجیهایی که شما با احترام تمام ازشون یاد کردید از دانشِ هم استفاده میکنند تا لقمه رو اونا تو دهن ما بذارن.(در واقع دست پختشون رو، نه لقمه رو )حالا ما میخواهیم به هم کمک برسونیم تا با تعامل ادامه ی راه رو بریم نه از اول راه، بهِمون بر میخوره و سریع موضعگیری میکنیم.

برام جالبه این مکان که به نظر میرسه اهل علم توش سیر می کنندحرفهایی زده بشه که بوی ( به من چه! ، به تو چه! ) بده.
به نظر میرسه شما بیشتر انتظار بازاریابی دارید چون اصلا به صورت مساله فکر نمیکنید و فقط پاکش می کنید...
( خدا بهم رحم کنه، معلوم نیست دیگه کی میخواد ناراحت بشه)

ممنونم
:)

 

maxscript

Well-Known Member
در واقع هر برنامه ای که وارد بازار میشه منابع خارجی براش درست می کنن بعد چند سال منابع فارسی هم کمو و بیش پیدا میشن حالا من به شما پیشنهاد می کنم چون می دونم به سافت امیج علاقه دارید اگر کمی زبانتون خوبه برای شروع از هلپ نرم افزار استفاده کنید و بعدی اموزشهای Introuction رو ببیند که بعد از این شما حتما با برنامه اشنا می شید بعد از اون هم به راحتی می تونید برید سراغ اموزش های پیشرفته تر حالا اموزش فارسی این برنامه چرا این قدر کمه خدا می دونه حالا باز برنامه های مثل سافت امیج خیلی راحتن یعنی اگر شما با برنامه ای مثل مکس کار کنید می تونید سافت رو راحت بفهمید

یا علی
 

abbas16b

Member
در واقع هر برنامه ای که وارد بازار میشه منابع خارجی براش درست می کنن بعد چند سال منابع فارسی هم کمو و بیش پیدا میشن حالا من به شما پیشنهاد می کنم چون می دونم به سافت امیج علاقه دارید اگر کمی زبانتون خوبه برای شروع از هلپ نرم افزار استفاده کنید و بعدی اموزشهای Introuction رو ببیند که بعد از این شما حتما با برنامه اشنا می شید بعد از اون هم به راحتی می تونید برید سراغ اموزش های پیشرفته تر حالا اموزش فارسی این برنامه چرا این قدر کمه خدا می دونه حالا باز برنامه های مثل سافت امیج خیلی راحتن یعنی اگر شما با برنامه ای مثل مکس کار کنید می تونید سافت رو راحت بفهمید

یا علی

باید عرض کنم این راههایی که فرمودید خیلی بدیهیه و معلومه، اصلا من خودم مدتها پیش بخشهایی از help رو ترجمه کردم و آموزشهای پیشرفته ی اونو هم دیدم با مکس کار کردم و در (...) نمره ی مکسم 20 شد و و و . اما هیچوقت ازش خوشم نیومد.
اینا رو گفتم که فکر نکنی از روی ناآگاهی دارم حرف میزنم اما حرف من یه چیز دیگه هست یه کسی که خیلی از راههای کار رو رفته خب دیگران میتونند از بقیه ی اون پیش برن مثلا آقای صادقوند ظاهرا به ادعای خودش بلد این کار هست و با سافت ایمیج به نظر میرسه کار پروژه ای انجام داد و اشکالهای اون رو تا حدودی سر در میاره.... خب یه همچین آدمی قطعن اگر بخواد دانسته های خودش رو بیاموزونه مفیدتر واقع میشه و بهتر میتونه پاسخگو باشه، حالا چرا به اصل سخن من توجه نمیکنید یا توجه نمیکنه در عجبم!
تا یه چیزی گفتم یکی اومد داد زد آی نگو مگه ما بیکاریم، یکی دیگه گفت برو خودت بگرد پیدا کن، یکی دیگه گفت برو آموزشهای خارجی ، اون یکی به حکم ایرانی بودن محاکمه کرد و ....
چه اشکالی داره مثل تری دی مکس یا فتوشاپ یا هرچی... سافت ایمیج هم منابع قوی فارسی داشته باشه. از کجا و از چه وقت باید شروع کرد؟
آخه میدونی چیه؟ وقتی پای مقایسه هم میرسه صحبت بهترین بودنش گل میکنه، سافت ایمیجو میگم پس چرا کاری براش صورت نمیگیره همش بعضی وقتا یکی راجع بهش نظر میده و بعد میره پی کارش!.
بازم باید بگم:

گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ی من
آنچه البته به جایی نرسد فریاد است!


متشکرم :)
 
آخرین ویرایش:

mohammad.sub7

کاربر فعال
شما عاشق بحث کردنید منتظرید یکی 2 خط بنویسه 10 خط جواب بدید. این حرفم آخرین کامنت من تو این پست هست.
اول اینکه قبلاً هم گفتم اطلاعات آقا امین خیلی بالا هست مخصوصاً در مورد 3d پس الکی جو ندید به بحث
(نمونه جو دادن و بحث رو به بیراهه کشوندن شما: این چند تا آموزش سافت ایمیج رو که آقای صادقوند درست کرد بدرد نخور بود؟!!)

اگه یکمی فکر کنید جمله من که بعضی ها فکر میکنن آموزش فارسی اگه به درد نخور هم باشه از آموزش خارجی بهتره 1 بحث کلی هست و هر کاربری میتونه این رو بفهمه .

معذرت میخوام اما همه حرفها راجع به اینکه خارجی ها لقمه بذارن و ... خیلی چرت بود؛ فکر کنم فردا پس فردا بگید آموزشها خارجی اسراییلی هستن مثل ورزشکارا که جلو اسراییل انصراف میدن شما هم از یاد گرفتن انصراف بدید.

اما مطلب آخر راجع به اینکه به قول دوستمون خیلی از اونهایی که آموزش فارسی تو هر زمینه میزارن یکسری مطالب رو از سایت های خارجی قبلش یاد گرفتن پس حرفهایی که بوی بهونه میدن نزنید و اگه منبع فارسی فکر میکنید کمه یا کامل نیست برید سمت آموزشها خارجی.
من سال هشتاد و هشت adobe director رو از طریق سایت های خارجی یاد گرفتم چون مثل سافت ایمیج منبع آموزشی فارسی به ندرت پیدا میشد.

شما هم تلاش کن خودت دست به کار شو اگه حس میکنی کسی نیست کمکت کنه!!!

این آخرین حرفام تو این پست بود و دیگه ادامه نمیدم تا بحث های بیهوده ادامه پیدا نکنه.
 
آخرین ویرایش:

Shahryar Mirbozorgi

Well-Known Member
دوست عزیز اگه شما دنبال یادگیری بودی الکی نمیومدی اینجا داد و بیداد کنی و وقت خودتو دیگران رو تلف کنی.برو یاد بگیر!!
 

abbas16b

Member
من به آقای صادقوند تبریک میگم، بخاطر اینکه چند تا طرفدار پرو پا قرص داره، و همش همینطور الکی ازش دفاع میکنند
مرد حساب! مگه من دعوا دارم ؟ هیچکدوم نیومدین به سوالاتم جواب بدین فقط همش یه جمله رو چسبیدید و بحث رو به حاشیه بردید. نمیدونم چرا فکر کردی من باهات دعوا دارم
توی همین سایت هزاران پست وجود داره که موضوع اون درخواست آموزش یه نرم افزار هست. و خیلی ها براحتی جواب میدن و ناراحت هم نمیشن و نمیگن خودت برو یاد بگیر. ولی یه نرم افزاری که اکثر تری دی کارا میگن از خیلی جهات بهتر از بقیه است اینطوری غریب واقع میشه و بجای اینکه بیاین به اون بپردازین همش دفاعِ الکی از فرد میکنید.
من میگم دو دو تا شما میگی ناهار خوردی؟
من میگم این آقایی که بلده و بعضاً وقت میذاره چرا ناقص کار میکنه؟ شما میگید لقمه و خارجی و ورزشکار و جو و اسرائیل و خودت برو یاد بگیر و غیره.
من میگم این آقایی که بلده و بعضاً وقت میذاره چرا ناقص کار میکنه؟ شما میگید به صاحت مقدسش جسارت نکن اون خیلی بزرگه و از این حرفا...
من میگم این آقایی که بلده و بعضاً وقت میذاره چرا ناقص کار میکنه؟ شما میگید بحث بیهوده نکن و قهر میکنم و دیگه جواب نمیدم و جو میدی و ....
دیگه چطوری بگم نمیدونم!

در هر صورت از لطفتون سپاسگذار که نه سیپاسگذارم
:)

 

جدیدترین ارسال ها

بالا