مشخصات دستگاه چندرسانه‌اي قابل‌حمل مايكروسافت اعلام شد

maysam.m

Well-Known Member
شركت مايكروسافت به دنبال معرفي رسمي دستگاه قابل‌حمل چندرسانه‌اي جديد خود موسوم به Zune HD اعلام كرد اين محصول داراي پردازنده گرافيكي پيشرفته Tegra ساخت شركت Nvidia است.


به گزارش فارس به نقل از نيويورك‌تايمز، برخي منابع آگاه اعلام كرده‌اند كه طول عمر باتري اين محصول از آنچه كه مايكروسافت گفته نيز بيشتر خواهد بود.

به گفته اين كارشناسان، اين دستگاه در حالت گوش دادن به موسيقي تا 33 ساعت و در حال تماشاي فايل‌هاي تصويري تا 5/8 ساعت انرژي مورد نياز را در خود ذخيره مي‌كند.

باتري دستگاه چندرسانه‌اي همراه Zune HD در حالت اتصال به رايانه طي 3 ساعت و در حال اتصال به آداپتور، در 2 ساعت شارژ مي‌شود.

طول‌، عرض‌ و ضخامت اين دستگاه به‌ترتيب 1/102، 7/52 و 9/8 ميليمتر و وزن آن 6/2 اونس است. اين محصول كه در دو مدل 16 و 32 گيگابايتي ساخته شده است، شامل نمايشگر لمسي 3/3 اينچي OLED مي‌شود كه از فناوري چند لمسي براي تشخيص چند تماس در آن واحد پشتيباني مي‌كند و تصاوير در آن با كيفيت 480 در 272 پيكسل به نمايش درمي‌آيند.

دستگاه Zune HD از انواع فايل‌هاي صوتي و تصويري و همچنين فرمت JPEG براي نمايش عكس‌ها پشتيباني مي‌كند و قابليت پخش برنامه‌هاي موج FM راديو با كيفيت HD نيز براي آن در نظر گرفته شده است.

به عقيده كارشناسان، مجموع اين قابيت‌ها از iPod touch اپل بهتر است و در عين حال، با قيمت ارزان‌تري در اختيار كاربران قرار مي‌گيرد.

کد:
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8805260056
 

جدیدترین ارسال ها

بالا