مسابقه هفتگی Speed Modeling

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
سلام بچه ها

همگی خسته نباشید . نمیدونم چرا ابن هفته بچه ها انقدر کم سر میزنن ، شایدم من اینطور احساس می کنم :-?

امیدوارم این هفته هم کارهای قشنگی از دوستانم ببینم .

موفق باشید :rose:
 

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
سلام بچه ها
من این هفته بدجور ضدحال خوردم ، چرا کسی نیست ؟ کلی وقت گذاشتم و با اینکه یه حادثه خیلی بد برای برادرم افتاده و مجبور شدم چند روزی رو در بیمارستان باشم ولی تمام 4شتبه شب و ظهر تا شب 5شنبه رو وقت گذاشتم تا دوستانم از نبودنم دلسرد نشن ولی الان میبینم که حتی کسی نمیاد تا پستارو بخونه !!!! خیلی ناراحت شدم....

امیدوارم بچه ها لااقل قبلش یه خبری بدن ، اگه کمکی از دستمون بر بیاد انجام بدیم . اون هفته ای که نتونستم شرکت کنم یکی از دوستان عزیز که نمی خواست شرکت کنه رو کلی تشویقش کردم که شرکت کنه و چون نمی تونست از مدلش رندر مناسبی بگیره حاظر شدم رندر کارش رو انجام بدم که از شرکت در مسابقه دلسرد نشه .
دوستان عزیزم بخدا من چند روز پیش که رفته بودم پیش استاد میرصادقی (یکی از ناظران اصلی صدا و سیما که قیمت گذاری روی کارهای انیمیشنی سراسر کشور و همچنین تعیین کننده بودجه برای پروژه های انیمیشنی کشور رو انجام میدن) ، با همین نمونه کارهایی که در مسابقه زدم ، تونستم نظرشون رو در مورد بودجه سری جدید پروژمون تغییر بدم .

اصلا این کارها رو شوخی نگیرید ، رقابت همیشه باعث پیشرفت شده .

وقتی از آقای استیو جابز پرسیدن چرا با وجود شرکت پرقدرتی مثل دیزنی شما قسمت تولید انیمیشن شرکت برادران وارنر رو خریدید و اسمشم گذاشتید Pixar ؟؟؟ گفت از تک بودن بدم میاد چون پیشرفت کم میشه ! برای همینم Apple رو تاسیس کردم تا بیل گیتس تنها نباشه !!!!

باید از این حرفها درس گرفت ، من واقعا با دیدن کار بچه ها در مسابقه ساعت مخصوصا کار آقا رضا (CG_Graphic) ، شرمنده شدم که چرا نبودم و از خودم شاکی شدم که چرا فرستی برای داشتن یک نمونه کار قوی رو از دست دادم . دوستان اینرو بدونید که هر جایی که بخواید کار کنید ، اولین چیزی که ازتون مبخوان نمونه کار هست . نمی تونی بهشون بگید من بلدم ! شما با این کارهاتون هست که معرفی میشید نه با حرفاتون !

ایشالا با تبلیغاتی که روی دور جدید مسابقه انجام خواهد شد دوستان بیشتری در مسابقه شرکت کنند تا باعث پیشرفت هرچه بیشتر خودمون بشیم تا جایی که با تداوم این مسابقات ، بچه ها از جاهای دیگه هم برای مسابقه بیان تا ببینند در رقابت با سایرین در چه جایگاهی قرار میگیرن .

همگی موفق باشید :rose:
 
آخرین ویرایش:

nima_dsnr

کاربر VIP
سلام
آقا اشک ما در اومد با این حرفا
خوش بحالت که میتونی بری پیش میرصادقی اینا
فقط مزاحم شدم بگم که من هر روز این تاپیک رو دنبال میکنم و کارهای بچه ها رو میبینم و لذت میبرم.
اما هنوز خودم اونقدر بلد نیستم که بتونم شرکت کنم... شاید کسایی مثل من هستن که همیشه دنبال میکنن ولی حرفی برای گفتن ندارن، پس جایی برای دلسردی نیست.
من الان دارم از آموزشهای صلواتی آقا مهدی استفاده میکنم (البته صلواتشم میفرستمااااا) و به جاهایی هم رسیدم فقط برای اینکه تو این مسابقه شرکت کنم و بتونم کارهایی به قشنگی شما بزنم...
پس خیلی تمرین کنید که ممکنه من یک ماه دیپه بیامو اول بشم (البته اگر شرکت کننده ای نباشه :دی)
 

masijoon

Member
سلام
من تا حالا تو مسابقه شرکت نکردم. ولی تقریبا دنبال میکنم . کارای بچه هارو میبینم. حالا چرا موضوع این هفته اعلام نمیشه؟؟؟ تموم شد ممسابقات؟ میخواد دوره جدید شروع بشه؟؟؟

راستی یه چیزی اینجام مونده بذارین بگم. کارای همه خیلی عالی بود. ولی من به شخصه از خلاقیت و ابتکاری که تو کارای baloot3d عزیز دیدم واقعا به وجد اومدم. واقعا ذهن باز و خلاقی دارین. بیخود نیست دورو بر آقای میر صادقی میگردین:green:

موفق باشین:rose:
 

Farrokh

Active Member
با تبریک به تمام شرکت کنندگان و مخصوصا دو شرکت کننده ی دور اخیر
و ضمنا تبریک ویژه به بلوط جان به خاطر برنده شدن 5 دوره در مسابقات اسپید مدلینگ و کسب جایزه ی مسابقات (که به زودی هم آهنگی هاش انجام خواهد شد و تقدیمشون خواهیم کرد )

کار ها واقعا با کیفیت و عالی بودند و روز به روز حرفه ای تر می شدند

طبق رایزنی های انجام شده مسابقات رو به دور دوم خواهیم برد
در این دور مسابقات قوانین و نحوه ی اجرا رو تصحیح خواهیم کرد

پس با رفتن به این تاپیک و اعلام نظرات سازنده ی خودتون ما رو در برگزاری مسابقات پر شور تر یاری کنید

تاپیک قفل شد
فرخ
89/7/12
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا