مدیریت فرآیند کسب و کار

myprocess

New Member
مای پروسس جادوی نرم افزاری قدرتمند بر پایه BPMS، جهت مدیریت فرآیندهای کسب و کار سازمان است
شرکت مای دیتا فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرد. از همان آغاز فعالیت، شرکت تحقیقات خود را بطور وسیع در زمینه برنامه نویسی و طراحی صفحات و سایتهای اینترنتی آغاز کرد و توانست با پیاده سازی سیستمهای مختلفی برای سازمانها، اداره ها، نهادهای دولتی و خصوصی پا به عرصه دنیای فناوری اطلاعات بگذارد.
از سال 1391 فعالیت شركت بر تولید نرم افزاری جامع برای پیاده سازی استاندارد BPMN2 جهت پیاده سازی روند کارها در سازمانها متمركز شد و با استفاده از نیروی انسانی متخصص و بهره گیری از مشاوران مختلف توانست سامانه نرم افزاری MyProcess را تولید كند.
افتخار شرکت مای دیتا این است که از همان ابتدا با احترام به نظریات کاربران و خریداران و با بهره گیری از پیشنهادات و انتقادات سازنده متخصصین همواره در جهت توسعه و تکمیل تولیدات مختلف کوشا بوده و تعالی شرکت را در گرو همین پویایی دانسته و می داند. شركت سعی دارد با یاری خداوند متعال با ارائه نرم افزارهای مختلف ، عامل كوچكی در جهت رشد و تعالی كشور باشد.

نصب و راه اندازی مای پروسس در شرکت پالایش نفت اصفهان با داشتن حدود 1500 گردشکار نشانه ای دیگر از توانایی بالای متخصصان داخلی در حوزه فن آوری اطلاعات است.

وب سایت رسمی شرکت مهندسی مای دیتا:
My Process - نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار
My Process - نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار
 

جدیدترین ارسال ها

بالا