محتوای تکراری چه تاثیری در سئو دارد

mohi72

New Member
خیلی از افرادی که سایتی دارند فکر می کنند اگر مطالب سایت خود را حتی از طریق کپی کردن زیاد کنند در سئو سایت تاثیر زیادی دارد.اما این تفکر بسیار غلط و خطرناک می باشد.
زیرا گوگل خیلی دقیق است سایت را بررسی می کند و اگر حتی کلمات کپی در سایت باشد صفحات سایت را ایندکس نمی کند و سایت شما ممکن است در معرض پنالتی شدن قرار گیرد.

گوگل راه های زیادی برای این که دچار تخلف نشوید را بیان می کند که خوب است به آن توجه بیشتری داشته باشید.

1.لینکهای داخلی خود را بررسی کنید تا هیچ نقصی نداشته باشد.
2.از طریق وبمستر تولز دومین خود را برای اینکس شدن ثبت کنید تا بهتر ایندکس شود.
3.صفحاتتان را کاربر پسند کنید یعنی تا حد ممکن کاربر وقتی به صفحه شما میاید زمانی را در آن بماند. اگر شما صفحه ای دارید که هنوز برای آن مطلبی انتخاب نکرده اید آن را قفل کنید تا در ایندکس های گوگل دیده نشود و نمره منفی نگیرید.

اگر شما سایتی را می شناسید که قوانین کپی رایت را رعایت نکرده و بدون اجازه شما مطالب را در سایت خود قرار داده می توانید فرم تخلف گوگل را پر کنید و به گوگل آن سایت را معرفی کنید.
در طراحی سایت خود توجه داشته باشید که از جملات و کلمات تکراری استفاده نشود.
در هنگام طراحی سایت به هیچ وجه از مقالات کپی استفاده نکنید بهترین راه برای آن که شما در ابتدای طراحی سایت خود سایت را بهینه سازی کنید تولید محتوای بکر و تازه مرتبط با مطلب است.
توجه داشته باشید یک لینک داخلی اشتباه باعث می شود ایندکس های شما به صورت کلی بهم بریزد و ممکن است نمرع منفی بگیرید. حتما لینک ها را چک کنید و وبمستر سایت خود را دائم بررسی کنید و به ارور های سایت خود توجه داشته باشید.
اگر می خواهید یک سایت سئو شده داشته باشید حتما با الگوریتم های گوگل آشنایی کامل پیدا کنید تا در مراحل سئو دچار مشکل نشوید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا