مجید آنلاین برترین تالار گفتگو تخصصی در سال 1389

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
سلام

روز گذشته پایگاه خبری وب سایتهای ایران (وبنا) و وب سایت جشنواره وب ایران بصورت رسمی برنده های سومین جشنواره آنلاین وب سایت های ایران را معرفی کردند.

همانطوری که قبلا در تاپیک مجید آنلاین، کاندید برترین تالار گفتگوی تخصصی در زمینه سایتهای آموزشی خدمت کاربران عزیز عرض کرده بودیم ، هم اکنون مجید آنلاین به عنوان برترین تالار گفتگوی تخصصی در زمینه آموزش انتخاب شده است که این مهم مدیون همکاری و فعالیت کاربران و مدیران عزیز سایت هستش.
کسب این مقام رو به تمامی کاربران و مدیران تبریک میگویم و امیدوارم که با تلاش و همت بیشتر سعی در آموزش و کمک به دیگران کنیم.

در بخش هایی از بیانیه پایانی سومین جشنواره وبسایتهای ایران آمده است که :
سومین جشنواره وب سایت های ایران پس از ماه ها تلاش مداوم و خستگی ناپذیر با فراز و نشیب های بسیار امروز با اعلام اسامی سایت های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

امسال، سومین جشنواره وب سایت های ایران نسبت به سال گذشته تغییرات بیشماری داشته است، که می توان به اعلام اسامی هیات داوران قبل از اعلام نتایج، گسترش دسته بندی ها از 17 گروه به 52 گروه، اضافه شدن دسته بندی های فنی به جشنواره و البته طراحی سیستم آنلاین برای داوری و ثبت نام سایت ها اشاره کرد.

در جشنواره امسال در مرحله اول ثبت نام سایت ها بیش از 1500 سایت و وبلاگ در 76 گروه شرکت کردند که از این میان پس از بررسی اولیه در 2 مرحله، درآخر نیز حدود 500 سایت برای داوری نهایی در اختیار هیات داوران قرار گرفت.

نکته ی حائز اهمیت در بخش ثبت نام روال ثبت نام است که با توجه به اینکه جشنواره وب ایران با رویکرد جوایز وب جهانی برگزار میگردد مدیران وب سایت ها می بایست خود اقدام به ثبت نام نمایند و در صورت عدم ثبت نام در روند داوری نیز قرار نمیگیرند لذا برگزیده شدن وب سایت ملزم به ثبت نام وب سایت توسط مدیران وب سایت ها است، ممکن است در برخی گروه ها وب سایت های شایسته تری نسبت به کاندیداها نیز وجود داشته باشد ولی با توجه به عدم ثبت نام در روند داوری نیز مورد بررسی قرار نگرفته اند. لذا جشنواره وب ایران از کلیه ی مدیران وب سایت ها دعوت می نماید تا با شرکت در جشنواره به بهبود کیفی و کمی جشنواره کمک شایانی نمایند .

در اینجا جا دارد باز هم از عزیزانی که برگزار کننده این جشنواره بودند تشکر کنم، چون واقعا در طول این مدت زحمات زیادی رو برای جشنواره کشیدند.



با تشکر
2 آبانماه 1389
مجید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا