لیست سایت های کاربران مجید آنلاین

majidabed

New Member
با سلام
خوشتیپ‌ها مجله‌ای تخصصی در زمینه مد، پوشاک و زیبایی می‌باشد که درتلاش است با فراهم کردن اطلاعات جامعی در زمینه‌های تهیه پوشاک، راهنمایی برای بهداشت و زیبایی و آموزش مهارت‌های فردی راهنمایی هرچند کوچک برای جوانان ایران‌زمین باشد و از این طریق گام کوچکی در فرهنگ‌سازی افراد جامعه برای حضوری شاداب‌تر و جذاب‌تر در موقعیت‌های مختلف اجتماعی بردارد.
مجله آنلاین خوشتیپ ها
مجله خوشتیپ ها - پوشاک، مد و زیبایی
 

hamidfx

New Member
گروه فوق تخصصی آسان ترنسلیت با همکاری تعدادی از اساتید دانشگاه در رشته زبان و همچنین با جمع آوری مدرسان زبده زبان از موسسات مختلف توانسته است مرکزی را فراهم آورد که ترجمه تخصصی تمامی متون را با حساسیت و دقت بالا انجام می دهد . ترجمه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی از پرحجم ترین ترجمه های تخصصی متون این مرکز می باشد . همچنین این مرکز برای ترجمه های فوری با قیمت ارزان تر از سایر مراکز برنامه ریزی خاص کرده است تا بتواند ترجمه مقاله ، ترجمه تخصصی کتاب ، ویراستاری مقاله های خارجی آی اس آی (ISI) و ترجمه سایر متن های حساس را با دقت کافی انجام دهد . همچنین آسان ترنسلیت توانسته است با گردآوری و سازماندهی تایپیست های برتر کشور انجام کار تایپ ارزان و فوری را هم در دستور کار خود قرار دهد . تایپ فارسی و انگلیسی و تایپ فرمول دار در رشته های مختلف درسی و تحصیلی همگی در این مرکز در اسرع وقت و با قیمت خوب انجام می شود .
آسان ترنسلیت - Asan Translate
 

drzakerin

New Member
سایت خانم دکتر متین ذاکرین (متخصص زنان و زایمان)
www.drzakerin.com
متخصص در زمینه کولپوسکوپی و لابیاپلاستی در تهران

لابیاپلاستی:
لابیاپلاستی (labiaplasty) نوعی عمل جراحی زیبایی است که به وسیله آن، شکل ظاهری لبه داخلی و یا لبه بیرونی واژن را بهبود می بخشند. آمارها نشان می دهد بیشتر خانمهایی که متقاضی عمل لابیاپلاستی هستند، تمایل به کاهش اندازه و یا طول لبه داخلی واژن خود دارند. اگرچه تابحال از نظر فنی، اندازه نرمالی برای لبه واژن تعریف نشده است، اما حالت ایده آل برای بیشتر زنان حالتی است که لبه داخلی واژن از لبه بیرونی آن بیرون نزند. البته ناگفته نماند که در این جراحی، مقدار اضافی کلاهک کلیتوریس نیز برداشته می شود.
هزینه لابیاپلاستی

کولپوسکوپی و شناخت سرطان دهانه رحم
کولپوسکوپی یک روش تشخیص بیماری برای شناسایی سرطان دهانه رحم است. در این روش، پزشک با استفاده از دستگاه کولپوسکوپ (که مجهز به یک میکروسکوپ پیشرفته است)، سلولهای دهانه رحم را بررسی می کند. در ادامه چنانچه به مورد مشکوکی برخورد کرد، از آن نمونه گیری کرده و برای بررسی های بیشتر به آزمایشگاه می فرستد. در حقیقت کولپوسکوپی با دقتی بالای 99 درصد می تواند سلولهای بدخیم و سرطانی را تشخیص دهد و از رشد و زیاد شدن آنها جلوگیری کند. حال آنکه درصد عملکرد صحیح روشهایی مثل پاپ اسمیر تنها 60 درصد است.
هزینه کولپوسکوپی
 

اولین و تنها سیستم جامع ارزشگذاری که مستقیماً توسط مردم نظارت ، رای و امتیاز دهی می شود

هدف از راه اندازی زیکاو، نظارت واقعی مردم و ابراز نظر شخصی و بی واسطه در مورد کالاهایی که خریداری می کنند ، خدماتی که دریافت میکنند و حتی نحوه پاسخگویی و برخورد خدمات دهندگان و فروشندگان و دسترسی به اطلاعات و خدمات و امکانات فروشگاه ها، شرکت ها، موسسات و اشخاصی است که در اطراف محل زندگی شما خدمات و کالایی را ارائه می نمایند.

کمک به انتخاب صحیح و دقیق بر مبنای نظرات افرادیست که پیش از ما از خدمات و کالایی استفاده کرده اند.

ایجاد روشی نوین در تصمیم گیری که تا پیش از این عملاً امکان پذیر نبوده و فقط با وجود چنین سیستم و مشارکت همه افراد در آن امکان پذیر خواهد شد


توضیحات بیشتر : زیکاو سیستم جامع ارزشگذاری کالا و خدمات

با زیکاو
همیشه حق با مشتری است
و شما در کوتاه ترین زمان بهترین را از بین خوب ها پیدا کنید

زیکاو سیستم جامع ارزشگذاری کالا و خدمات

در زیکاو قبل از هر خرید از نظر دیگران مطلع شوید و با چشم باز خرید کنید
و بعد از هر خرید نظرتان را با دیگران در میان بگذارید
 

wgolzar

Active Member
dassaz.jpg

✅مکانی برای نمایش تمام اجناس صنایع دستی هموطنان در کشور

✅با سایت خرید و فروش انواع صنایع دستی به راحتی انواع صنایع دستی مورد نیاز خود را پیدا کنید

Dassaz.ir
 

جدیدترین ارسال ها

بالا