لپ تاپ استوک گلوسی (خانگی) یا لپ تاپ استوک صنعتی؟

fariman69

New Member
سلام خدمت شما عزیزان
این سوالیه که برای خیلی از شما ممکنه پیش اومده باشه که آیا لپ تاپ استوک گلوسی (خانگی) یا لپ تاپ استوک صنعتی بخرم. اول باید بدونیم فرق این دو تا چی هستن ؟

لپ تاپ استوک خانگی یا گلوسی
لپ تاپ های استوک گلوسی در واقع به لپ تاپ هایی گفته می شود که برای کاربران خانگی طراحی می شوند. این لپ تاپ ها معمولا ظاهری زیباتر، وزن کمتر، گرافیک های خاص تری می باشند.
قیمت لپ تاپ های استوک خانگی به خاطر طراحی زیباتری که دارند بالا می باشد. لپ تاپ های استوک خانگی که وارد ایران می شوند، همه دست دوم هستند یعنی افرادی با آنها کار کرده اند.
ممکن است مدت کمی کار کرده باشند ممکن است مدت زیادی

لپ تاپ استوک صنعتی
لپ تاپ های استوک صنعتی به لپ تاپ هایی گفته می شود که برای محیط های صنعتی و کارگاهی طراحی شده اند. در این محیط ها به دلیل امکان ظربه یا نوسان برق یا خطراتی که در محیط های صنعتی قابل وقوع می باشد، لپ تاپ های خاصی استفاده می شود. با ظاهر زمخت تر، وزن بیشتر، شاسی قوی تر و قطعات با کیفیت بالاتری. لپ تاپ های استوک صنعتی ممکنه است بدون هیچ استفاده و صرفا به دلیل تغییر سیستم یا نرم افزار شرکت مربوطه، از رده خارج شوند و به فروش برسند. لپ تاپ های استوک صنعتی به دارای پردازنده های خاص تری و اغلب دارای گرافیک های اینت و انبردی طراحی می شوند.

نتیجه گیری:
اگر به دنبال خرید لپ تاپ استوک هستید و هزینه و بودجه زیادی نمی خواهید صرف کنید و طاهر و ظرافت برای شما مهم نیست پیشنهاد می شود لپ تاپ استوک صنعتی خریداری کنید اما اگر ظاهر دستگاه و وزن دستگاه برای شما مهم است پیشنهاد می شود لپ تاپ استوک خانگی خریداری بفرمایید.
منبع : خرید لپ تاپ استوک
 

جدیدترین ارسال ها

بالا