لود swf در فلش با کنترل روی آن

hamidhp

Active Member
با سلام

می خواهم فایل swf را در فلش لود کنم
به سورس فایل دوم دسترسی ندارم .چطور میتوانم از آن فایل به فلش اصلی بک کنم
 

hamidhp

Active Member
من توسط نرم افزار Aneesoft 3D Flash Gallery گالری ساختم ، می خواهم در فایل فلشم روی دکمه ای کلیک می کنم به گالری برود (تا اینجا مشکلی نیست )، حالا چطور به فایل اصلی برگردم.

مثلاً فایل گالری تبدیل به movieclip شود
 

mohammadbasri

کاربر فعال
شما با استفاده از lloadmove باید swf رو به پروژه اصلی فراخوانی کنی
با اکشن 3 تا حالا در این مورد کار نکردم
 

Mr_lesani

Member
سلام دوست من

شما اولا با یه نرم افزار به غیر از فلش گالری تون رو طراحی کردین و به گفته ی خودتون اون رو هم لود میکنین و تا اینجا مشکلی نیست ولی مساله اینه که اون رو چه جوری unload کنی که و به نظر من شما قبل از هرچیز یه مووی کلیپ بسازین و درون اون دکمه ای طراحی کنین تا با کلیک بر روی اون به فایل اصلی تون بر گردین و فایل گالری تون رو که فرمت swf است رو درون اون لود کنین تا دکمه ای که بهش دستور داده اید رو هم داشته باشید .

امیدوارم در روشن شدن قضیه کمکتون کرده باشم .
 

hamidhp

Active Member
زمانی که روی دکمه کلیک می کنم ،اگر فایل swf دوم که لود می کنم دارای کد برای فول اسکرین باشد ، فقط swf جدید قابل دیدن است.
اگر هم فول نباشد ممکن هست قسمتی از آن روی باتن بیاید
اگر داخل یک کادری در مکان مشخصی لود بشه عالی هست
 

mohammadbasri

کاربر فعال
میتونید داخل یک مووی کلیپ لودش کنید
حالا این مووی کلیپ رو هر جا دوست داشتین بذارین
 

hamidhp

Active Member
من در فریم اصلی کد زیر:

fscommand("fullscreen", "true");


و در movieclip این کد را وارد کردم:

import flash.system.fscommand;


gotoAndStop("1");
var ld:Loader = new Loader()
ld.load(new URLRequest("22.swf"))
addChild(ld)

btn_2.addEventListener(MouseEvent.CLICK, first3);
function first3(event:MouseEvent) {
//gotoAndStop("1");
//var ld:Loader = new Loader()
fscommand("quit");
}


فایل 22.swf (گالری عکس) در جای مناسب قرار نمی گیرد و قسمتی از پائین گالری پیدا نیست
 

جدیدترین ارسال ها

بالا