كوييك‌هيل 2011 در راه است

ashkin.kh

New Member
شركت تكنولوژي‌هاي كوييك‌هيل در حال انجام آخرين مراحل تست و دريافت تائيديه‌هاي از سازمانهاي و موسسات معتبر و مستقل جهان و شركت مايكروسافت براي انتشار نسخه 2011 محصولات خود مي‌باشد.

البته به علت مسائل كپي‌رايت هنوز جزئيات كاملي از تغييرات در اين آنتي‌ويروس قدرتمند ارائه نشده است. اما چند ويژگي كليدي كه به گفته برخي از سايتهاي معتبر ويروس‌شناسي در اين آنتي‌ويروس قابل رويت مي‌باشد درز پيدا كرده است:

1- واسط كاربري: يوزر اينترفيس كاملاً متفاوت و جديد با تمركز بر طراحي واسط كاربري آسان علمليات امنيتي بر روي كامپيوترها

2- مديريت خانواده‌ها: پدر و مادرها مي‌توانند فرزندان خود را در كاوش در اينترنت با امكانات بالا راهبري نمايند. مثلاً از چه سايتهايي بازديد نمايند، تعيين نوع سايتهاي قابل دسترس، ميزان مدت زماني كه كودكان مي‌توانند در اينترنت بگردند. اين ويژگي بسيار كاربرپسند و آسان به كودكان كمك مي‌كند تا بصورت امن از اينترنت استفاده نمايند.

3- شناسايي و جلوگيري از ورود بدون اجازه: حملات و تلاش ويروسها و بدافزارهاي جديد براي نفوذ و بهره‌برداري از آسيب‌پذيري كامپيوتر شما از كامپيوتر remote (دور) را مسدود مي‌سازد.

4- ويژگي يافتن لپ‌تاپ من: اين ويژگي بسيار پركاربرد و جالب مي‌باشد. در واقع چيزي مانند يك GPS براي لپ‌تاپ شما شبيه‌سازي مي‌كند. مكان لپ‌تاپ به سرقت رفته شما را با استفاده از امكان Quick Heal Laptop Tracker پيدا مي‌كند!

5- ارتقا و بهبود انجين، آپديت، سرعت اسكن و دهها تغييرات ديگر كه بايد منتظر نسخه 2011 ماند​
 

جدیدترین ارسال ها

بالا