كنسول ps3 سوني به‌زودي ارزان مي‌شود

maysam.m

Well-Known Member
مديرعامل شركت سوني گفت: از زمان عرضه كنسول بازي PlayStation 3 در سال 2006 تاكنون، هزينه‌هاي كارخانه‌اي براي توليد اين كنسول بازي تا 70 درصد كاهش يافته است و بر اين اساس، كاربران مي‌توانند در آينده نزديك شاهد كاهش قيمت اين كنسول بازي باشند.


به گزارش فارس به نقل از افترداون،نابويوكي اوندا افزود: كاهش هزينه‌هاي كارخانه‌اي در توليد كنسول بازي PS3 از زمان توليد نخستين نمونه از آن تاكنون بسيار محسوس بوده و يكي از سياست‌هاي اصلي ما در اين زمينه بوده است. طي دو سال گذشته ميزان هزينه‌هاي كارخانه‌اي براي توليد اين محصول به ميزان قابل‌ملاحظه‌اي كاهش يافته است.

وي در ادامه خاطرنشان كرد:‌كاهش 70 درصدي هزينه‌هاي كارخانه‌اي براي توليد اين دستگاه به ما اين امكان را داده است تا در آينده نزديك قيمت PS3 را كاهش دهيم.

در سال 2006 كنسول بازي PS3 با هزينه‌اي بالغ بر 800 دلار در بازار فروخته مي‌شد و با توجه به اين رقم، سوني همراه با فروش هر يك دستگاه PS3 ضرر مي‌كرد.

در ژانويه 2008 هزينه توليد هر دستگاه PS3 با كاهش 50 درصدي به 400 دلار رسيد و هم‌اكنون بر اساس آخرين گزارش‌هاي رسمي منتشر شده، اين كنسول بازي با هزينه 256 دلار در شركت سوني توليد مي‌شود و بر اين اساس مي‌توان منتظر كاهش قيمت اين كنسول بازي بود. هم‌اكنون مدل 80 گيگابايتي كنسول PS3 با قيمت 400 دلار در بازار فروخته مي‌شود.

لینک منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا