كمك براي ساخت بازي با فلش

شروع موضوع توسط flashmx2004 ‏21 نوامبر 2005 در انجمن برنامه فلش Flash

  1. flashmx2004

    flashmx2004 Member

    ارسال‌ها:
    57
    تشکر شده:
    2
    امتیاز دستاورد:
    6
    ميخواهم بازي اي با فلش به اين صورت داشته باشم
    با كليك موس بر روي موي كليپ بازيكن آنرا انتخاب كنم و با كليك موس روي نقطه ديگري از صفحه موي كليپ با سرعت معين به محل كليك موس برود
    قسمتهايي مثل ديوار داشته باشم كه بازيكن نتواند به آن سمت ديوار برود
    و در نهايت امكان ذخيره كردن بازي را به كسي كه بازي بدهم يعني دكمه save و load را روي كارم قرار دهم
    با تشكر​
    :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
     
    آخرین ویرایش: ‏21 نوامبر 2005
    نوشته شده توسط flashmx2004 در ‏21 نوامبر 2005
  2. Security9776

    Security9776 Active Member

    ارسال‌ها:
    1,369
    تشکر شده:
    203
    امتیاز دستاورد:
    36
    سلام ، دوست عزیز ،
    لطفا تنها در یک تاپیک سوالتون رو مطرح کنید .
    در مورد سوال اولتون :
    نمونه همچین کاری در خود نمونه های Flash MX هست . در زیر شاخه زیر
    .../Flash Mx/Samples/FLA/Movement-pointer_or_click.fla

    در مورد سوال دومتون شما باید از HitTest استفاده کنید .
    در مورد ذخیره بازی هم شما با فلش این امکان رو ندارید مگر اینکه از SheardObject استفاده کنید که توضیحات کاملش رو یکی از دوستان چند روز پیش گذاشته بودند .

    اگه به توضیح بیشتری نیاز داشتید بگید تا کمکتون کنم .

    موفق و سربلند باشید . محسن
     
    نوشته شده توسط Security9776 در ‏22 نوامبر 2005
  3. flashmx2004

    flashmx2004 Member

    ارسال‌ها:
    57
    تشکر شده:
    2
    امتیاز دستاورد:
    6
    hit test چیست اگر دارای کد است آنها را ذکر کنید
     
    آخرین ویرایش: ‏22 نوامبر 2005
    نوشته شده توسط flashmx2004 در ‏22 نوامبر 2005
  4. flashmx2004

    flashmx2004 Member

    ارسال‌ها:
    57
    تشکر شده:
    2
    امتیاز دستاورد:
    6
    چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    اگر نمی خواهید در مورد ساخت بازی توضیح بدهید چرا اذیت می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
     
    نوشته شده توسط flashmx2004 در ‏22 نوامبر 2005
  5. Security9776

    Security9776 Active Member

    ارسال‌ها:
    1,369
    تشکر شده:
    203
    امتیاز دستاورد:
    36
    سلام ، دوست عزیز ،
    کدوم اذیت ؟!!!!
    من که راهنماییتون کردم .
    لطفا قوانین انجمن رو بخونید . فرستادن این همه شکلک درست نیست . این جا یک انجمن هست نه یاهو مسنجر .

    خوب در مورد hit :
    ببینید شما با hit می تونید زمانی که مثلا 2 تا مووی کلیپ به روی هم می یایند رو تشخیص بدید .
    شما برای این ساخت دیوار آتشین باید از این مورد استفاده کنید تا وقتی که 2 مووی کلیپ شما یعنی دیوار و آدمک شما به روی هم رفتند مقدار hitTest شما true میشه و شما می تونی با یک دستور دیگه مثلا تغییر مقادیر xوy اون نزاری که از دیوار عبور کنه .

    اگه کدش رو بخوای باید روش کار کنم ولی بهتره که تو هلپ اکشن ها رو یک نگاه بندازی .

    موفق و سربلند باشی
     
    نوشته شده توسط Security9776 در ‏23 نوامبر 2005

به اشتراک بگذارید