كار با ریموت دسکتاپ ویندوز ایکس پی

Apollo

Active Member
ریموت دسکتاپ محصولی از مایکروسافت هست که از ویندوز ایکس پی به بعد بر روی ویندوز قرار دارد و احتیاج به نصب مجدد آن نیست .این برنامه بر پایه سرویس terminal service عمل میکند و میتوانید به کامپیوترهائی با سیستم عامل xp-2003 server -2000 متصل شوید و انها رو به صورت کامل از راه دور کنترل کنید این برنامه برای isp داران بسیار مهم بوده چون همواره میتوانند کامپیوتر های سرور خود را از راه دور کنترل کنند .امنیت این برنامه بسیار بالاست و از آن یک برنامه فوق العاده ساخته.

mobileXP01.jpg


آموزش:
آماده سازی :
قبل از اینکه بتوانید به کامپیوتری بر روی شبکه به این صورت وصل شوید باید بدانید اون سیستم ترمینال سرویس را ساپورت میکند یا نه معمولا در ویندوز ۲۰۰۰ با نصب سرویس terminal service این مشکل حل میشود و در ویندوزهای ایکس پی و سرور ۲۰۰۳ باید این عملیات انجام شود.
۱- وارد پنجره زیر شوید>start-seeting-control panel -system-remote
بعد از ورود در این پنجره ۲ مربع میبینید که شما باید مربع اول را از حالت فعال خارج و مربع دوم رو فعال کنید .حالا به قسمت زیر مربع نگاه کنید و این مراحل را انجام بدین.
select remote user-add-advanced-find now
شما باید administrator رو فعال کنید و تا اخر همه گزینه ها رو ok و از کنترل پنل خارج بشید .
حالا باید برای adminstrator پسورد بزارید که این کار رو میتوانید در قسمت administrative tools-computer manegment-local user and group -user انجام بدین این قسمت پایان یافت.
خوب حالا باید بدونید بعد از نصب برنامه این برنامه رو از کجا باید اجرا کنید (البته همانطور که گفتیم در ویندوزهای xp - server 2003 از قبل نصب شده است )
برای اجرای فایل به ترتیب گزینه های زیر را اجرا کنید .
start>programs>accessories>communication>remote desktop connection
بعد از اجرای برنامه از شما خواسته میشود IP سیستمی که میخواهید بهش وصل شوید را بدهید .شما بعد از دادن IP روی connect کلیک کنید سپس در صورتی که سیتمی که میخواهید به آن وصل شوید بر روی شبکه پیدا شود به آن وصل و بعد از دادن یوز و پسورد میتوانید کنترل کامل آن را در دست بگیرید.
معایب :به وسیله این برنامه به ویندوزهای ۹۸ یا me نمیتوان وصل شد ولی از این ویندوزها به ویندوزهائی که اشاره شده میتوان وصل شد

منبع takdownload
 

mosi-online

Member
The clint could not connect to the remote computer.
Remote connections might not be enables or the computer might be too busy to accept new connections.
IT is also possible that network problems are preventing your connection.
Please try connection again later, if the problem continues to occur, contact your administrator.
به من اين ارور رو ميده....
 

mehdiald

New Member
اگر پس از برقراری ارتباط با استفاده از ریموت دکستاب پسورد را نداشته باشیم چگونه میشه پظسورد را هک کرد
 

جدیدترین ارسال ها

بالا