قیمت نماشویی ساختمان

stokshop

New Member
قیمت نماشویی ساختمان

قیمت نماشویی به عوامل مختلفی بستگی دارد و امکان برآورد دقیق هزینه آن فقط با بازدید از پروژه امکان پذیر است.
تیم نماشویی استوار پور در کم ترین زمان و با استفاده از متدهای روز و روش های جدید و با قیمت های بسیار مناسبی ظاهر نمای شما را پاکیزه می کند .
نماشویی در تهران و شستشوی انواع نمای ساختمان بدون داربست در تهران و کرج و شهر های اطراف از جمله خدمات نماشویی است که تیم نماشویی استوارپور ارائه می دهد .
قیمت نماشویی ساختمان
اولین مسئله که در این بحث مطرح است موضوع ارتفاع می باشد به گونه ای که باید مشخص گردد که برای شست شوی نما نیاز به داربست است یا بدون داربست و با طناب نیز می توان عملیات نماشویی را انجام داد.
ارتفاع ساختمان برای قیمت نماشویی
قیمت نماشویی رابطه مستقیمی با ارتفاع ساختمان دارد ، یعنی هر چه ساختمان بلند تر باشد هزینه نماشویی هم افزایش می یابد . به این دلیل که باید از تجهیزات و ابزارهای بیشتری استفاده کرد .
معمولا نماشویی برای ساختمان های با ارتفاع کم تر از ۳۰ متر به وسیله طناب و بیشتر از آن به وسیله داربست انجام می شود .
تاثیر جنس نما در قیمت نماشویی
یکی از مواردی که تاثیر مستقیم بر قیمت نماشویی دارد ، جنس نمای ساختمان است .
برای مثال نشستشوی نمای شیشه ای نسبت به شستشوی نمای آجری انرژی و زمان کمتری احتیاج دارد . در نتیجه نماشویی ساختمان با نمای شیشه ای هزینه کم تری نسبت به ساختمان با نمای آجری دارد .
تیم نماشویی استوار پور در زمینه ی شستشوی نمای سیمانی ، شستشوی نمای سنگی ، شستشوی نمای کامپوزیت ، نماشویی با مواد نانو فعالیت دارد .
موضوع دیگری که در قیمت نماشویی تاثیر زیادی دارد بحث میزان کثیفی و عمر سنگ است .
تاثیر میزان آلودگی نما در قیمت نماشویی
میزان کثیفی و جرم و آلودگی نمای ساختمان نیز ارتباط زیادی با قیمت نماشویی دارد . بسته به این که چند سال از عمر نمای ساختمان می گذرد و اینکه ساختمان در چه منطقه ای واقع شده است، جرم و آلودگی سطح نما متفاوت است . هر چه آلودگی و کثیفی نمای ساختمان بیشتر باشد ، قیمت نماشویی هم افزایش می یابد.
در بعضی مواقع، جرم و آلودگی نمای سنگی به قدری زیاد است که ممکن است حتی به ساب زدن احتیاج داشته باشد .
وجود برق سه فاز و دسترسی مناسب به آب برای نماشویی ساختمان
اگر ساختمان دارای برق سه فاز باشد و همینطور دسترسی به آب راحت باشد ( نیازی به لوله کشی اضافه نداشته باشد )، عملیات نماشویی با سرعت بیشتری انجام می شود و همچنین نتیجه بهتری خواهد داشت. همچنین هزینه نماشویی کاهش می یابد .
ترمیم نمای ساختمان
در برخی موارد به دلیل فرسودگی نمای ساختمان و تاثیر عوامل جوی روی آن، احتیاج به انجام برخی بازسازی ها روی نمای ساختمان وجود دارد که هزینه آن بعد از توافق با کارفرما، به صورت جداگانه دریافت می شود .
منبع : نماشویی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا