قوانین جدید سئوی پارسی

managermd

Member
درود به وبمسترهای ایرانی

همونطور که می دونیم سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر هدف اول وبمسترها هست. چون سئوی خوب یعنی رتبه بالا. رتبه بالا هم یعنی ویزیتور واقعی از نتایج جستجوهائی که بر پایه نیاز بازدیدکنندگان صورت گرفته. به این خاطر ارزش ویزیتور ورودی از نتایج موتورهای جستجوگر بسیار بیشتر از سایر ویزیتورهائی هست که با هر روش دیگه به سایت اومده.

در این راستا و پس از مقدمه بالا رازهای جدید سئو رو که بعضیاش رو به تازگی و پس از تحقیقات تازه ام بدست آوردم به رایگان در اینترنت انتشار می دم. لطفا توجه کنید اجرای این قوانین بسیار ساده اما اثرش بسیار عمیق خواهد بود. اگه پرسشی داشتید لطفا در فرم پائین همین صفحه بپرسید. سعی خواهم کرد پاسخ بدم ( قول نمی دم تا بدقول نشم)

اما رازهای جدید سئوی پارسی

۱- سعی کنید در عنوان پست، پرمالینکز(پیوند یکتا)، کلمات کلیدی و توضیح سایت از حروف گ پ چ و ژ کمتر استفاده کنید.

همچنین از ی عربی استفاده کنید. برای استفاده از ی عربی کافیه که شیفت و X رو بگیرید. البته سایتهای زیادی هستند متن شما رو تبدیل می کنند.

حالا رمز این کار چی هست ؟


انکدینگ حرف “ی” در کیبورد پارسی با “ی” عربی متفاوت هست.

%DB%8C کد شده حرف “ی” ایرانی این هست

%D9%8A اینم کد شده حرف “ی” عربی

بسیاری از وبمسترهای ایرانی که رفتند دامین پارسی ثبت کردن که حرف “ی” جزو دامین بود (مثل ایران.com) با این مشکلات روبرو شدند . منظور من از دامین پارسی مثل www.شارژها.com هست

ایران.com
به پارسی
XN–MGBA3A4F16A.com
به عربی
XN–MGBA3A4FRA.com

حالا توی دنیا کدوم زبان بیشتر محتوا داره ؟ خب یقینا عربی. چون جمعیت عرب زبون بیشتری هست. پس ناخوداگاه زبان عربی رتبه بین المللی بیشتری برای روبوتها داره.

ضمن اینکه با اینجور نوشتن وقتی عنوان و پرمالینکز و تگهای سایت با این ساختار نوشته شه اما متن بصورت عادی باشه یک نوع قانون جدید به روبتهای گوگل القاء و ارسال می شه که باعث ارتقای ارزش زبان پارسی در حد خودش خواهد شد.

حتما دقت کنید تگ، پرمالینکس نوشته های قبلیتون رو به هیچ وجه بر اساس این قانون جدید تغییر ندید ! بیشتر از سودش ضرر خواهید کرد.

شاید برخی دوستان بگن عنوان مقاله سئوی پارسی هست پس چطور توجیه می کنید متن پارسیممونو عربی کنیم که باید بگم دیدی که من دارم دقیقا بر عکس شما هست. من اینطور می بینم.

استفاده از انرژی بسیار زیاد زبان عربی برای گسترش روزافزون زبان پارسی در اینترنت !

برای نمونه یک مثال می زنم. چند مدت قبل آیا به یاد دارید با جستجوی کلمه خلیج عربی جستجوگران به صفحه خلیج پارس هدایت می شدند ؟

اما درباره چک کردن آمار و انلایز سئوی سایت.

خیلی از وبمسترها چنین مشکلی رو دارند و گفتند که من آمار سئو و ورودی از موتورهای جستجوگر سایتم رو در چند سایت آمارگیر معتبر چک می کنم اما هر کدوم یه سازی می زنند و امارهای هیچ سایتی مثل اون یکی نیست.

این درست هست و آمارهای گوناگونی داده می شه و دلیلش هم بر می گرده به آی پی ایرانی و سیستم عاملهای بازدیدکنندگان ایرانی

به دلیل اینکه آی پی های ایرانی اشتراکی و یک به ده هستند تمامی آمارگیرهای جهان در مورد ویزیتور ایرانی و سئوی سایتهای ایرانی هنگ می کنند.
همچنین چون سیستم عاملهای ایرانیان همه اشتراکی هستند و هر لایسنس رو حداقل صد هزار نفر استفاده می کنه ! به این خاطر قابلیت انلایز رفتار کاربران ایرانی وجود نداره.
به این خاطر هر کدومش همین جوری یه چیزی می گه !
مثلا فک کن روبوت گوگل یه دفعه می بینه یه ایرانی با آی پی خاص در عین واحد و آنلاین توی ۷۰ تا سایت مختلف هست اما سیستم عاملها و براوزرهای هر کدوم و ورژن هاش و کوکیهاش متفاوته. خب طبیعیه هنگ می کنه و توهم می زنه ! بعد می بینه نصف همین آی پی هائی که همین چند روز قبل با همین سیستم عامل و براوزر و کش و کوکی وارد فلان سایت شدهه بودند حالا به آی پی آمریکا تبدیل شدن ! ***
خب طبیعیه که اون روبوت بدبخت چند شخصیتی می شه !

پس فقط یه آمارگیر رو انتخاب کن و برای مقایسه آماری حال و گذشته رفتار بازدیدکننده ها ازش استفاده کن.
یعنی با چی وارد سایتت شدن و چقدر در سایتت موندن و چه صفحاتی رو بازدید کردند.
اگه با یه کلمه وارد سایتت شدن و تعداد ویزیتورهائی که با اون کلمه وارد سایتت شدن به این معنی هست که سایت تو برای گوگل برای این کلمه ارزشمند شده
پس تا رنکت رو نگرفته مطالب اختصاصی درباره اون کلمه کلیدی در سایتت بگذار

نوشته مهدی محمدی دهقانی

کارشناس سئو


--------------------------------------

قوانین و مقررات ، کپی رایت :

۱- استفاده کاربردی از این مقاله برای همه وبمسترهای ایرانی با هر نوع سایت تجاری یا غیر تجاری آزاد و رایگان می باشد. اما چنانچه این مقاله برای شما ارزشمند بود می توانید در جهات اجرای عدالت حمایت مالی کنید. اینجا

۲- استفاده تجاری از همه متن این مقاله در سایتهای سرویس دهنده مرتبط با خدمات سئو و وبمسترها مجاز نیست.

۳- استفاده از این مقاله در سایتها و تالارهای گفتگوی وبمسترها به شرط قرار دادن آدرس لینک دار قابل کلیک به خود صفحه مقاله آزاد است.

۴- لطفا توجه بفرمائید که این مقاله یک مقاله رایگان بوده و شما اختیار به استفاده از آن دارید یا خیر. پس استفاده یا عدم استفاده از آن مسئولیتی برای سایت و نویسنده نخواهد داشت. زیرا ممکن است پس از استفاده از این قوانین، سایت شما دچار تغییرات موقتی کاهش ویزیتور شود ( احتمالات حتی غیر ممکن را عرض می کنم) یا شما کار دیگری روی سایتتان انجام داده اید و همزمان از دستورات سئوی این مقاله هم استفاده کرده اید و سئوی سایت شما به هر دلیل دیگری دچار کاهش شده و فکر کنید این مقاله باعث آن بوده. پس لطفا دقت کنید که در استفاده از این مقاله اختیار دارید.
 
آخرین ویرایش:

managermd

Member
4 تا مقاله سئوی بسیار جدید ! هم نوشتم که البته دارم ترجمه اش می کنم. چون همزمان باید مقاله رو به انگلیسی هم قرار بدم. تموم بشه در سایتم و در این سایت هم قرار می دم.

یکی از این مقاله ها رو خود گوگل از بخش تحقیقاتش اومده بود ببینه چی به چیه و چطوره فکر می کنم روبوت گوگل چون می دید با این روش جدیدی که بکار بردم کلی ویزیتور واقعی به سایت پروژه ام اومده، و خارج از منظق تعریف شده اش بود رفته بزرگترش رو آورده ببینه چی به چیه و از بخش تحقیقات گوگل اومدند و خلاصه بقیه اش رو در مقاله ای که به این منظور نوشتم قرار خواهم داد
این ادعام رو با مدرک در همون مقاله قرار خواهد داد !

این مقاله در پرشین تول هم انتشار یافته
http://forum.persiantools.com/t335584.html

مقالات بیشتر
http://skiltech.org/دنیای-تجارت-الکترونیک/
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا