قوانين و شرايط استفاده از انجمنها

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
(خواندن اين پيغام را قبل از شروع به هر فعاليتي در سايت به كاربران توصيه ميكنيم)


کاربر گرامی

از اینکه سایت مجیدآنلاین را جهت بازدید انتخاب فرموده اید سپاسگزاریم. برای حفظ نظم و آسایش کاربران مجید آنلاین قوانین و محدودیت هایی وضع شده است که رعایت کردن شان توسط تمامی کاربران الزامی است. با پذیرش این قوانین و عضویت در سایت به مسئولین مجیدآنلاین این حق را می دهید که در صورت بروز تخلف، مطالب ارسالی متخلف را ویرایش یا حذف کنند و یا در صورت وقوع تخلف های سنگین پروفایل کاربری متخلف را مسدود نمایند.

شرایط و سیاست های کلی مجیدآنلاین :
  • قوانین مجیدآنلاین الزاما بصورت فعلی باقی نمی مانند و ممکن است که در هر زمانی تغییر کنند،در صورت بروز تغییرات در قوانین اطلاعیه ای در سایت منتشر خواهد شد که لطفا آنرا مطالعه فرمایید.
  • علاوه بر قوانین عمومی انجمن ها رعایت کردن قوانین امضاء نیز توسط کلیه کاربران مجیدآنلاین الزامی است.
    رجوع شود به : شرايط امضاي كاربران
  • این مجموعه قوانین برای تمامی کاربران مجید آنلاین اعم از کاربران عادی، ویژه و مدیران لازم الاجرا است.
  • بنا به ارزش زیادی که مجید آنلاین برای کاربران فعال اش قائل است، در مورد کاربران فعال سخت گیری کمتری اعمال خواهد شد.
  • هدف از راه اندازی انجمن های مجیدآنلاین صرفا کمک به کاربران و حل مشکلات تخصصی آنها در زمینه هایی همانند مباحث طراحی گرافیک دو بعدی و سه بعدی، طراحی سایت، برنامه نویسی، نرم افزار های چند رسانه ای و سایر علوم تخصصی و عمومی کامپیوتر می باشد. با توجه به محدود بودن زمینه فعالیت انجمن ها، مطرح کردن هر موضوعی در مجیدآنلاین میسر نیست و مطالبی که موضوعات متفرقه و غیر تخصصی دارند پذیرفته نخواهند شد.
  • مجیدآنلاین از داخل ایران مدیریت و کنترل می شود و به همین دلیل تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است. لذا هر گونه محدودیتی که در قوانین رایج جمهوری اسلامی ایران وجود دارد در این سایت نیز رعایت می گردد.
    رجوع شود به : متن کامل قانون جرائم رایانه ای
  • تصميم گيری در رابطه با قانونی بودن و يا مغايرت با قوانین بر عهده مديران مجیدآنلاین است. هر کاربری كه در هر رابطه ای اعتراض داشته باشد، ميتواند موضوع اعتراض خود را به مدیران کل و توسط پيغام خصوصی اطلاع دهد تا مساله پيگيری شود.
  • بعضی از انجمن های مجیدآنلاین مجموعه ای از قوانین خاص خود را دارند که مکمل قوانین عمومی هستند، کاربران در آن انجمن ها علاوه بر رعایت کردن قوانین عمومی ملزم به رعایت کردن قوانین خاص آن بخش نیز می باشند.
    قوانین هر انجمن به عنوان یک یا چند مبحث مهم در فهرست مبحث ها همواره بالاتر از سایر مبحث ها قابل مشاهده است. به عنوان مثال در انجمن برنامه فلش و در بخش نظرخواهی و گالری انجمن فتوشاپ
  • غير از مديران مجید آنلاین سایر کاربران مجاز به تذکر و اعتراض کردن مستقیم به متخلفین نیستند. در صورت مشاهده کردن تخلف می بایست موضوع را به مدیران یا ناظمین اطلاع دهند تا آنها به تخلف رسیدگی کنند.
  • در کنار هر مطلب ارسالی کاربران یک دکمه گزارش به مدیر (
    report.gif
    ) وجود دارد که برای گزارش کردن تخلف در آن مطلب بکار می رود. از این دکمه صرفا برای مطلع ساختن مدیران از بروز تخلف استفاده نمایید، کاربر متخلف و سایر کاربران عادی از گزارش و توضیحاتی که خواهید نوشت با خبر نخواهند شد.
  • مسئولیت مطالب ارسالی به عهده نویسنده آن است و مطرح شدن دیدگاه کاربران لزوما به معنای مطابقت آن با دیدگاه و نظر کادر مدیریتی مجیدآنلاین نیست. مجیدآنلاین نمی تواند صحت و سلامت مطالب و فایل های ارسالی کاربران را تایید نماید، لذا بررسی فایل های دریافتی توسط ویروس کش ها به تمامی کاربران توصیه می شود.
  • در صورتی که بخواهید از مباحث و آموزش های موجود در مجیدآنلاین در جای دیگری استفاده کنید، ذکر کردن نام سایت مجیدآنلاین و نویسنده آن مطلب الزامی است و در صورت امکان لینک مربوط به آن مطلب را هم برای اطلاعات بیشتر درج نمایید. بدیهی است که برای استفاده از آثار شخصی کاربران کسب مجوز از مولف اثر و رضایت وی شرعا و قانونا الزامی است.

قوانین و محدودیت های ثبت نام در سایت :


  • [*]A1 - در هنگام انتخاب کردن نام کاربری از کلمات رکیک و نامناسب و یا اسامی سایت های غیر مجاز استفاده نشود.

    [*]A2 - نماد، نام کاربری و مشخصات فردی کاربر نباید شبیه مدیران و ناظمین مجیدآنلاین باشد، به نحوی که سایر کاربران را در تشخیص هویت شان گمراه کند.

    [*]A3 - کاربران برای استفاده کامل از امکانات مجیدآنلاین باید یک آدرس ایمیل شخصی واقعی و معتبر اعلام نمایند.
    یکی از مراحل ثبت نام و یا تغییر دادن رمز عبور، فعالسازی مجدد حساب کاربری است که از طریق ایمیلی انجام می شود که به آدرس ایمیل کاربر ارسال می گردد. لذا آدرس ایمیلی که کاربران موقع ثبت نام به مجیدآنلاین اعلام می کنند باید حتما معتبر و قابل دسترسی باشد. رجوع شود به : نکاتی راجع به دسترسی های محدود و فعال سازی اکانت

    [*]A4 - لغو کردن عضویت یا حذف کردن حساب کاربری به هیچ وجه عملی نیست و عضویت هرگز لغو نمی شود.

    [*]A5 - هر کاربری می تواند یکبار درخواست تغییر نام کاربری خود را داشته باشد که ممکن است موافقت گردد.
    برای مطرح کردن درخواست تغییر نام کاربری، از طریق سرویس پیغام خصوصی مجیدآنلاین با یکی از مدیران کل مکاتبه کنید و نام درخواستی جدیدتان را به همراه آدرس ایمیل تان به ایشان اعلام نمایید.
    رجوع شود به : شرایط تغییر نام کاربری

    [*]A6 - ایجاد کردن چندین حساب کاربری مجاز نیست و هر شخصی فقط باید صاحب یک نام کاربری باشد.

    [*]A7 - تخلف از قوانین ثبت نام موجب قطع شدن بدون هشدار دسترسی کاربر و مسدود شدن حساب یا حساب های کاربری متخلف می گردد.


قوانین و محدودیت های ایجاد کردن مبحث جدید :


  • [*]B1 - هر مبحث باید عنوانی داشته باشد که خلاصه ای از موضوع آن مبحث باشد، از عناوین مبهم و کلی استفاده نکنید.

    [*]B2 - در عنوان مبحث از بکارگیری عبارات اضافی همانند کمک فوری، تو رو خدا کمک کنید و ... خودداری کنید.

    نمونه ای از عنوان های مناسب :

    • [*]درخواست راهنمایی در بکارگیری نرم افزار FlashGet
      [*]درخواست معرفی نرم افزاری که حجم تصاویر را کاهش دهد
      [*]چطوری این شکل منحنی رو در فتوشاپ رسم کنم
      [*]درخواست کد برنامه معدل دانش آموزان در ویژوال بیسیک
      [*]مشکل در نمایش هدر صفحه در وبلاگم
      [*]بروز خطا هنگام روشن کردن کامپیوترم
      [*]درخواست مشاوره برای انتخاب کردن کارت گرافیکی


    [*]B3 - انجمنی را برای ارسال کردن مبحث انتخاب نمایید که با موضوع فعالیت و قوانین آن انجمن مطابقت داشته باشد.
    به عنوان مثال در انجمن مسائل و مشکلات عمومی انجمن صرفا در مورد مشکلات انجمن های مجیدآنلاین و کاستی های آنها بنویسید، نه مشکل شخصی تان در طراحی وبلاگ یا خطا در نصب کردن ویندوز

    [*]B4 - اگر چندین سوال دارید که بهم مربوط نیستند، در مبحث های جداگانه مطرح شان کنید.
    زمانی که چند سوال را در یک مبحث مطرح می کنید نمی توانید یک عنوان دقیق و با جزئیات انتخاب نمایید،در نتیجه ناچار می شوید که از یک عنوان نامناسب مثل "چند سوال در مورد فتوشاپ" استفاده کنید که خیلی مبهم و کلی است و مشخص کننده موضوع سوال شما نخواهد بود.

    مثلا اگر در مورد "نحوه استفاده کردن از ابزار Brush Tool فتوشاپ" و "نحوه ذخیره کردن فایل های psd در فتوشاپ" سوال دارید، هر کدام را در یک مبحث جداگانه و با عنوان های مناسب در بخش سوالات و درخواست ها داخل انجمن فتوشاپ مطرح کنید.


    [*]B5 - یک مبحث را فقط یک نسخه و فقط در یک انجمن مطرح کنید، حتی اگر به نظرتان به چند انجمن مربوط باشد.
    به عنوان مثال اگر می خواهید وبلاگی را معرفی کنید، فقط باید در انجمن معرفي وبلاگها و سايتها مبحث ایجاد کنید. حتی اگر مطالب آن وبلاگ مربوط به سخت افزار باشد نباید برای تبلیغ اش در انجمن سخت افزار مبحث ای ایجاد کنید.

    [*]B6 - اگر مطلبی را از منبع مشخصی نقل می کنید، حتما مطلب را بطور کامل در مجیدآنلاین درج نموده و منبع آن را ذکر نمایید.


قوانین و محدودیت های پاسخگویی به مباحث :


  • [*]C1 - از ذکر کردن مطالبی که با موضوع اصلی مبحث مطابقت ندارد و آنرا به حاشیه می کشاند پرهیز کنید.

    [*]C2 - اگر در مبحث سوال یا درخواستی مطرح شده که پاسخ اش را نمی دانید، در آن مبحث مطلبی ارسال نکنید.

    [*]C3 - به حقوق نویسنده مبحث احترام بگذارید و بدون اجازه در مبحث دیگران شریک نشوید.
    به عنوان مثال اگر مبحث مربوط به معرفی یک سایت، وبلاگ، محصول یا خدمات یک کاربر است آنرا به عنوان محل تبلیغ اختصاصی آن کاربر محترم بشمارید و بدون اجازه قبلی از نویسنده مبحث، سایت، محصول یا خدمات خودتان را در آن مبحث معرفی نکنید. در اینگونه موارد یک مبحث جداگانه برای خودتان ایجاد نمایید و به مبحث یجاد شده توسط سایر کاربران اعتنایی نداشته باشید.

    [*]C4 - در هنگام پاسخگویی از بکارگیری الفاظ و جملاتی که کاربری را ناراحت و یا دلسرد کند خودداری نمایید.
    اگر قصد پاسخگویی به یک سوال و یا شرکت در یک نظر سنجی را دارید، به این نکته توجه داشته باشید که سطح مهارت کاربران بسیار متفاوت است و ممکن است سوالات یا آثاری که برای نظر سنجی ارائه می شوند بسیار ابتدایی و ناشیانه باشد. تحقیر کردن کاربران عملی غیر اخلاقی و مغایر با اهداف آموزشی مجیدآنلاین می باشد.

    [*]C5 - حدالامکان از پاسخگویی به مباحث بسیار قدیمی که فعالیتی در آنها مشاهده نمی شود خودداری فرمایید.
    اگر سوال یا پاسخی در ذهن دارید که با موضوع یک مبحث قدیمی مطابقت دارد، ابتدا به تاریخ آخرین مطلب رسالی اش توجه کنید. فرضا اگر یک سال از آخرین مطلب ارسال شده اش می گذرد، آن مبحث خیلی قدیمی است و بهتر است مجددا مطرح نشود. لذا در آن مبحث پاسخی ندهید، بلکه در صورت تمایل یک مبحث جدید با موضوع مشابهی ایجاد نمایید.

    [*]C6 - اگر لینک های داونلود در یک مبحث قدیمی از کار افتاده اند، آن مبحث را نادیده بگیرید.
    اینترنت یک محیط پویا است و از کار افتادن لینک های قدیمی امری عادی است. در مجیدآنلاین فرد یا گروهی مسئولیت بازبینی، حذف کردن و احیای لینک های از کار افتاده را ندارد، بدین جهت لطفا از گزارش کردن لینک های خراب یا درخواست برای آپلود کردن مجدد آنها اکیدا خودداری فرمایید و در آن مباحث مطلبی ارسال نکنید مگر آنکه لینک های جدید و معتبری در اختیار داشته باشید و بخواهید آنها را درج نمایید.

    [*]C7 - پیش از پاسخگویی سایر کاربران به آخرین پاسخی که خودتان ایجاد کرده اید پاسخی ندهید.
    برای بالا آوردن مبحثی که خودتان ایجاد کرده اید پاسخ های بی مورد ارسال نکنید، برای دریافت کردن پاسخ از سایر کاربران باید صبور باشید. ارسال کردن مطالب بی مورد و اضافی اسپم محسوب شده و ممنوع است.

    [*]C8 - یک پاسخ تکراری را به یکباره در چندین مبحث ارسال نکنید.
    زمانی که یک پاسخ تکراری و مشابه را در چندین مبحث ارسال می کنید، ممکن است برای مدیران مجیدآنلاین این شبهه بوجود آید که قصدتان صرفا بالا بردن تعداد پست هایتان است و دارید اسپم می کنید و در نتیجه بر اساس این تصور اشتباه با شما برخورد کنند.

    [*]C9 - برای اعتراض به یک تخلف رخ داده یا عملکرد نادرست یک کاربر یا مدیر مستقیما اقدام نکنید.
    اگر در یک مطلب ارسالی تخلفی رخ داده است یا یک کاربر یا مدیر عملکرد مناسبی نداشته است، مستقیما و در مباحث پاسخی ندهید. اعتراض مستقیم به عملکرد سایر کاربران و گوشزد کردن قوانین جزو اختیارات یا مسئولیت های کاربران عادی نیست. از دکمه گزارش به مدیر (
    report.gif
    ) برای گزارش کردن تخلف در مطالب ارسالی استفاده نمایید و اگر احیانا عملکرد کاربر یا مدیری مناسب نیست، از طریق سرویس پیغام خصوصی موضوع را به مدیران کل یا ناظمین گزارش کنید.


    [*]C10 - برای صرفا تشکر کردن از یک مطلب ارسالی یا تایید کردن آن در مبحث پاسخی ننویسید.
    اگر قصد تشکر کردن از نویسنده مطلبی را دارید و یا می خواهید صحت آن مطلب را تایید کنید بجای ارسال کردن پاسخ، از دکمه تشکر (
    post_thanks.gif
    ) که در کنار آن مطلب وجود دارد استفاده کنید.


    [*]C11 - فقط زمانی از دکمه نقل قول استفاده کنید که متن نقل قول شده طولانی نباشد.
    نقل قول کردن از یک مطلبی که طولانی است موجب افزایش بی مورد طول مبحث و دشوار شدن مطالعه آن می گردد، لذا در صورتی که متن طولانی است، لطفا بجای دکمه نقل قول (
    quote.gif
    ) از دکمه ارسال پاسخ (
    reply.gif
    ) استفاده نمایید تا متنی نقل قول نشود.


قوانین و محدودیت های محتوای ارسالی :


  • [*]D1 - هر گونه موردی که بر خلاف قوانین رایج جمهوری اسلامی ایران باشد در مجیدآنلاین نیز ممنوع است.
    از ارسال کردن مطالب و تصاویر خلاف عرف و مطرح کردن موضوعاتی که برای ادامه فعالیت سایت مجیدآنلاین مشکل ایجاد می کند اکیدا خودداری فرمایید. رجوع شود به : فهرست مصادیق محتوای مجرمانه

    [*]D2 - نمایش هرگونه متن و آثاری که مضمون سیاسی یا گرایش مذهبی-قومی خاصی داشته باشند در مجید آنلاین ممنوع است.
    بدلیل عدم مطابقت موضوعی با اهداف صرفا آموزشی مجیدآنلاین، مطرح کردن مباحث سیاسی و یا پرداختن به اختلافات مذهبی و قومی در مجیدآنلاین چه به شکل مستقیم و چه غیر مستقیم مطلقا ممنوع است و با کاربران خاطی برخورد جدی خواهد شد.

    [*]D3 - پرداختن به مباحث فیلـتر شکـن ها، سیستم های تجارت هرمی، تبلیغ سایت هایی که بصورت هرمی عضو گیری می نمایند، سیستم های تبلیغ کلیکی، سایت های ارائه دهنده موسیقی و فیلم بدون مجوز و هر سایت دیگری که به دلیل فعالیت مجرمانه توسط مخابرات مسدود شده در مجیدآنلاین مجاز نیست.

    [*]D4 - مشخصات شخصی نظیر شماره تلفن یا آدرس ایمیل را فقط زمانی در مطلب ارسالی بنویسید که به موضوع مبحث مربوط باشد.
    اگر درخواستی را مطرح می کنید که باید مشخصات شما در آن بیان شود نوشتن مشخصات شخصی ایرادی ندارد، اما در سایر موارد نباید مشخصاتی را در مطلب ارسالی بنویسید که ربطی به موضوع آن ندارد. برای اعلام کردن آدرس ایمیل و یا سایت شخصی و سایر مشخصات تان فقط از بخش امضاء کاربری تان استفاده کنید و آنها را در زیر مطالب ارسالی درج نکنید.
    برای ویرایش کردن محتوای امضاء رجوع شود به : ویرایش امضا


    [*]D5 - آموزش ها و فایل های ارائه شده نباید موجب آزار و اذیت شخص یا گروهی بشود.
    ارائه کردن یا آموزش استفاده از ابزار هایی که برای هک نمودن رایانه ها بکار می روند و یا اطلاعات محرمانه کاربران را فاش می سازند ، ابزار ها یا کد های ویروس نویسی یا ابزار های اسپم کننده و همچنین درخواست یا ارائه کردن لیست ایمیل های کاربران جزو مواردی است که به دلیل آزاری که به سایرین می رسانند ممنوع می باشند.

    [*]D6 - خرید و فروش عمومی و مباحث تجاری بجز دامنه و خدمات هاستینگ در سایر موارد ممنوع است.
    در مجیدآنلاین کاربران می توانند صرفا در بخش معرفي و يا درخواست هاستينگ دامنه و خدمات هاستینگ و سایت را خرید و فروش کنند و برای هیچگونه خدمات یا محصول دیگری در مجیدآنلاین مجاز به ایجاد کردن مباحث تبلیغاتی نیستند.

    [*]D7 - در صورت مشاهده شدن بی احترامی، و تمسخر و توهین کردن کاربران به یک شخص یا گروهی با متخلف برخورد جدی صورت می پذیرد.

    [*]D8 - مجید آنلاین از مولفین ایرانی حمایت می کند، لذا ارائه کردن غیر قانونی آثار و محصولات ایرانی و یا معرفی کردن هرگونه قفل شکن (کرک ،شماره سریال، کد فعال سازی و ...) برای آنها ممنوع است.

    [*]D9 - فایل هایی که لینک شان برای داونلود ارائه می گردد، نباید رمزی داشته باشند که اسم یک سایت باشد.
    در اغلب سایت های داونلود ایرانی فایل ها رمز عبور شان اسم خود سایت داونلود است و با این قانون مجیدآنلاین مطابقت ندارند. توجه داشته باشید که معرفی کردن فایل هایی با این مشخصات در مجیدآنلاین تخلف محسوب می شود و مجاز نیست، حتی اگر از اشاره کردن به رمز عبورشان خودداری فرمایید.

    [*]D10 - بجز برای ذکر کردن صریح لینک منبع در ابتدا یا پایان مطلب، سایر کلمات نباید لینک تبلیغاتی داشته باشند.
    در صورتی که فایلی را برای داونلود معرفی می کنید که لینک مستقیم داونلود برای آن موجود است، حتما لینک مستقیم را ذکر نمایید. تنها ارائه کردن لینک غیر مستقیم که کاربر را برای داونلود به سایت دیگری ارجاع می دهد فقط زمانی مجاز است که لینک مستقیمی برای آن فایل موجود نیست. ارائه کردن توام لینک مستقیم و غیر مستقیم در یک مطلب ایرادی ندارد. از نوشتن آدرس سایت یا وبلاگ هایی که ربطی به موضوع مطلب ارسالی ندارد و سایت منبع آن نیست خودداری فرمایید. همچنین اگر قصد معرفی کردن سایت یا وبلاگی را دارید، صرفا به ذکر کردن یک یا دو لینک آن اکتفا کرده و متن را با انبوهی از لینک ها اشباع نکنید.

    [*]D11 - کلیه مطالب ارسالی که به زبان فارسی هستند باید با حروف فارسی درج شوند.
    مجیدآنلاین یک سایت تخصصی ویژه کاربران پارسی زبان و بویژه ایرانی ها است و نوشتن متن های پینگلیش (فینگلیش) موجب آزار کاربران و ممنوع است. در صورتی که به هر دلیلی امکان تایپ کردن مستقیم حروف فارسی برایتان میسر نیست، می توانید از ابزار Transliterate سایت گوگل استفاده نمایید : Type in Persian - Google Transliteration

    [*]D12 - از بکار بردن متن و تصاویری که خواندن مطلب را دشوار می کنند یا چشم را آزار می دهند خودداری فرمایید.
    تصاویر چشمکزن و یا تصاویر خیلی بزرگ و حجیم، متن هایی که با سایز قلم خیلی بزرگ یا با رنگ های نامناسب وشته شده اند جزو مواردی اند که باید از بکار بردنشان اجتناب کنید. در صورت لزوم تصاویر خیلی حجیم را بجای نمایش دادن در میان مطالب بصورت فایل های پیوستی و یا با لینک های داونلود درج کنید.

    [*]D13 - محتوایی که قوانین مجیدآنلاین را نقض کند، بدون اطلاع نگارنده ویرایش یا حذف خواهد گردید.
    همچنین بنا به وضعیت و سابقه تخلف ممکن است کاربر خاطی جریمه گشته و یا در موارد خاص دسترسی اش به سایت بصورت موقتی یا دائمی مسدود شود.


قوانین و محدودیت های سرویس پیغام خصوصی و مکاتبه با کاربران :


  • [*]E1 - حدالامکان برای دریافت کردن پاسخ سوالات عمومی خود از فضای عمومی انجمن ها استفاده نمایید.
    در صورتی که از سرویس پیغام خصوصی یا چت یا ایمیل برای مکاتبه با سایر کاربران مجیدآنلاین استفاده نمایید، به دلیل عدم امکان نظارت کادر مدیریتی مجیدآنلاین، مسئولیت مشکلات احتمالی صرفا بر عهده کاربر است و مجیدآنلاین در این مورد هیچ گونه تعهدی نخواهد داشت.

    [*]E2 - در صورتی که در مورد عملکرد یک مدیر یا ناظم سوالی دارید، فقط از سرویس پیغام خصوصی استفاده نمایید.
    اگر تخلفی از سوی کاربری صورت بپذیرد، احتمال دارد مطلب ارسالی اش ویرایش و یا حذف گردد. در اینگونه موارد برای مطلع شدن از موضوع تخلف و جزئیات بیشتر با سرویس پیغام خصوصی به مدیر انجمن مربوطه یا ناظم پیغامی
    ارسال نمایید و دلیل اش را جویا شوید. در اینگونه موارد از ایجاد کردن مبحث و یا مطرح کردن سوال در انجمن ها خودداری فرمایید. کلیه مواردی که مربوط به یک کاربر خاص هستند باید بصورت خصوصی و خارج از محیط عمومی
    انجمن ها پیگیری شوند.


    [*]E3 - اگر نسبت به عملکرد یک مدیر یا ناظم اعتراضی دارید مشکل را با سرویس پیغام خصوصی به مدیران کل اطلاع دهید.
    چنانچه یکی از مدیران کل به دلیل مشغله های شخصی فرصت رسیدگی به مشکل شما را در آن زمان نداشت، یا در پاسخ دادن به پیغام شما تاخیر زیادی رخ داد پیغام را به مدیر کل دیگری ارسال نمایید. همچنین می توانید از سیستم تماس با ما برای مکاتبه با مدیر کل مجیدآنلاین استفاده نمایید.

    [*]E4 - خرید و فروش در پیغام خصوصی و مکاتبه بین کاربران تنها به شرط رضایت طرفین مجاز است.
    در صورتی که کاربری از ارسال شدن پیغام های خصوصی تبلیغاتی، اسپم یا متن های توهین آمیز و آزار دهنده توسط یک کاربر شکایت کرد، بعد از بررسی شدن موضوع و تایید شدن صحت آن، سرویس پیغام خصوصی کاربر متخلف مسدود خواهد شد.

    [*]E5 - ایجاد کردن مزاحمت برای کادر مدیریتی در پیغام خصوصی و یا تشویق کردن سایرین بدین امر ممنوع است.
    مدیران و ناظمین مجیدآنلاین تنها مسئول برقراری و حفظ نظم در انجمن ها هستند و پاسخگویی به سوالات کاربران را صرفا بصورت یک امر اختیاری و خارج از حیطه وظایف شان انجام می دهند. به آنان تاکید شده که به سوالاتی
    که در پیغام خصوصی ازشان پرسیده می شود تنها زمانی پاسخ دهند که موضوع سوال مربوط به مشکلات انجمن باشد و به سوالات نرم افزاری و سخت افزاری کاربران در پیغام خصوصی پاسخی ندهند. بنابر این اصرار کاربران برای
    پاسخگویی به سوالاتی که می توانند در انجمن ها مطرح کنند، موجب آزار کادر مدیریتی مجیدآنلاین شده و با اینگونه موارد برخورد جدی خواهد شد. از کلیه کاربران درخواست می شود که سوالات خود را در انجمن مربوطه مطرح کنند
    و سرویس پیغام خصوصی مدیران انجمن را برای اینگونه امور بکار نگیرند.


لینک برای ارسال کردن سریع پیغام خصوصی به مدیران کل :


با امید به اینکه با به کار گیری قوانین سایت و دستورالعمل هایی که در آینده به آنها اضافه خواهد شد بتوانیم رضایت
شما کاربر گرامی را جلب نماییم، ساعات خوشی را برای شما بازدید کننده محترم آرزومندیم. :rose:

آخرين تغييرات در تاريخ بیست و پنجم اردیبهشت ماه 1390
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

جدیدترین ارسال ها

بالا