فروش سایت خاص با رتبه بالا در گوگل

designstudio120

New Member
با سلام یک وب سایت با رتبه بالا در گوگل برای عبارت های مرتبط با طراحی سایت، داریم که هفته ای یه تومن کار میاد حدودا برامون از این سایت، تعداد زنگ خورهای سایت بسیار بیشتر از چیزیه که در حال حاضر ازش در میاریم و بیشتر زنگ خورها شاید بیش از نود درصدشون از شهر تهران هستند، برای مثال دیروز از دفتر یک نشریه سفارش گرفتیم، همچنین از فرش کویر یزد هم تماس گرفته شد که هنوز کار رو به ما نسپاردن.
مشکل ما اینه که در تهران مستقر نیستیم و داریم در تهران فقط شخصی رو داریم که قراردادها رو برای امضا می بره، به این شکل معمولا افراد کمی میان به ما اعتماد می کنند برای کارشون و سخته برای ما. به شخصه تضمین می کنم هفته ای یه تومن پروژه داشته باشید اگر کسی که روی سایته اهل فن باشه ( هم بازاریابی کمی و هم برنامه نویسی) تا با مشتری و مراجعه کننده درست کنار بیاد. خداییش هر چی نوشتم عین حقیقت بوده و از یک سال و نیم پیش تا بحال دارم روش زحمت می کشم تا به اینجا رسیده و روی سئوش هم خودم دستی 5 تومن خرج کردم ( به جز کار شبانه روزی تیم خودمون ) حالا قصد فروشش رو داریم ( دلیلش بیشتر بخاطر اینه که باید برم سربازی!).
این سایت برای یکی از عبارات مربوط به طراحی وب سایت، که جستجوی بالایی هم داره ماهیانه، لینک دوم گوگل هست، برای مثال تعداد وورودی های گوگل در تاریخ چهارشنبه 24 تیر 94، از عبارتی که براش لینک دوم گوگل هستیم 37 نفر (فقط برای این عبارت) بوده. و تعداد بازدید های کلی سایت در این تاریخ 198 نفر بوده.
از دادن اطلاعات بیشتر در مورد این سایت و حتی آدرس سایت هم معذورم چون موضوع به شدت رقابتی هست و نمی تونم اطلاعات رو برای رقبای سایت آشکار کنم، برای کسب اطلاعات تکمیلی درباره عبارتی که سایت براش لینک دومه یا اعلام قیمت یا ... شماره 01334652273 تماس بگیرید. در ضمن اگر پس از خرید سایت در هر صورتی نارضایتی داشتید تا یک هفته بعد می تونید سایت رو تحویل بدید (در صورتی که سایت از نظر فنی تغییر داده نشده باشه) و پولتون رو پس بگیرید.
بهترین قیمتی که طی چند روز آینده ارائه بشه فروخته می شه. فروش به صورت حضوری و دریافت مبلغ و انتقال تمامی موارد مربوطه در محل هستش، قصد کلاه برداری نداریم.
انتقال سایت به صورت انتقال کامل شامل انتقال امتیاز دامنه سایت (دامنه دات آی آر هستش) و انتقال امتیاز تمامی موراد دیگر هستش.
امکانات دیگر سایت چیزهایی مثل آی پی اختصاصی، سرور سرعت بالا، و محتویات سایت شامل بیش از 110 عنوان مقاله ئ حرفه ای هست که هر مقاله ترکیب تالیفی ترجمه ای از سه مقاله ئ انگلیسی هستش + آموزش های ویدئویی و نمایش آنلاین آموزش های ویدئویی آپلود شده در سایت. کلا می خوام بگم رو سئوی سایت در یک سال و نیم گذشته به شدت کار کردیم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا