شش راه ماندگاری بوتاکس

marjan.raad

New Member
شش راه ماندگاری بوتاکس

۱- حافظت در برابر نور خورشید

آیا می دانستید که قرار گرفتن بیش از حد زیر اشعه ماوراء بنفش (UV) خورشید می تواند اثر تزریقات ژل و بوتاکس را کاهش دهد ؟ به همین دلیل است که ما به بیماران بخصوص پس از درمان توصیه می کنیم که در روزهای آفتابی هنگام بیرون رفتن از کرم های مرغوب ضد آفتاب و کلاه نقاب دارد استفاده کنند و بیش از حد در معرض نور خورشید قرار نگیرند.

بوتاکس صورت مردان

۲ – مراقبت از پوست

مزایای استفاده از ژل و بوتاکس برای افرادی ماندگار تر است که از پوست خود بهتر مراقبت می کنند. استفاده از مرطوب کننده های پوستی و آشامیدن آب فراوان باعث می شود که ژل ها به خصوص از نوع هیالورونیک اسید دیرتر جذب بدن شوند و در نتیجه مادندگاری بیشتر خواهد شد.

۳ – مصرف مواد غذایی مناسب

غذایی که مصرف می کنید تاثیر مستقیم بر روی ظاهر و سلامت پوست شما دارد. ما به مراجعین تاکید می کنیم تا آنجا که می توانند از خوردن کنسرو و مواد غذایی فرآوری شده خودداری کنند در ضمن خوردن قند را نیز به حداقل برسانند. افزایش التهاب استفاده از این مواد مستقیما بر روی سلامت کلی پوست اثر می گذارد.

12-768x400.jpg


عوارض بوتاکس

۴ – مصرف روی (ZINC) بیشتر به عنوان مکمل

مطالعات نشان می دهد که میزان روی(ZINC) در بدن ارتباط مستقیم با ماندگاری بوتاکس دارد . همچنین بدن بسیاری افردا کمبود روی دارد. بعد از تزریق بوتاکس ، استفاده از مکمل روی می تواند اثر ضد پیری آنرا طولانی تر کند.

برند و نوع بوتاکس

۵ – از استرس دور باشید

استرس یک عامل رایج در زندگی روزمره است . استرس ناشی از مسایل شغلی ، مالی ، خانوادگی در بسیاری از موارد بر روی بدن تاثیر دارد. با بالا رفتن استرس میزان کریستول و هورمون های دیگری که به روند پیری سرعت می بخشند ، افزایش پیدا می کنند و نشانه های مسن تر شدن زودتر نمایان می شود. برای طولانی تر شدن اثر تزریق ژل و بوتاکس سعی کنید با استفاده از تکنیک های مدیتیشن و یوگا از استرس دور بمانید . استرس کمتر روند پیری را کند تر خواهد کرد.

بوتاکس صورت

۶- ترمیم مجدد ژل و بوتاکس

یکی از بهترین روش های طولانی تر شدن اثر تزریق ژل و بوتاکس این است که قبل از بین رفتن کامل اثر آنها ، با تزریق مقداری جهت ترمیم آن بطور منظم روند اثر و نتایج آنرا طولانی تر کنیم . این روش به طور خاص در رابطه با تزریق بوتاکس اثر بخش تر است .

۷ – ورزش کنید

متاسفانه اثر تزریق ژل و بوتاکس در افرادی که ورزش نمی کنند ، زودتر ناپدید می شود. از شما خواهش می کنیم فعال باشید و بطور منظم ورزش کنید . اگر می خواهید زیر نور آفتاب ورزش کنید حتما از کرم ضد آفتاب و کلاه استفاده نمایید.
 

marjan.raad

New Member
بوتاکس لب

خیلی از بانوان فکر می کنند تزریق بوتاکس لب برای داشتن لب هایی زیبا، با عوارض جانبی کم خود می تواند تاثیر گذار باشد. بسیاری از افراد مشهور در سال چندین بار به جراحان مراجعه کرده تا عمل های جراحی روی لب های خود انجام دهند و روی فرش قرمز یا قرار های ملاقات خود ظاهری زیبا داشته باشند. عمل جراحی بوتاکس لب می تواند با عملی رضایت بخش و فوری، لب هایی زیبا و گوشتالو برای شما به همراه داشته باشد.

بوتاکس در لب چه می دانید؟

برخلاف تزریق کلاژن، بوتاکس در درجه ی اول برای از بین بردن چین و چروک استفاده می شود. تزریق بوتاکس لب ها با کرم ها، ژل ها و پر کننده های لب که برای گوشتالو کردن آن استفاده می شود قابل مقایسه نیست.

download.jpeg

هرچند تزریق بوتاکس برای کسانی که می خواهند خطوط و چروک های اطراف لب را از بین ببرند راه حلی بسیار عالی است چرا که باعث گوشتی تر شدن لب هایشان نیز می شود.

از فواید تزریق بوتاکس لب می توان گفت این عمل جراحی هیچ گونه عوارض جانبی اعم از جوش، ورم و سرخی که معمولا در تزریق لب وجود دارد، به همراه ندارد. بیمارانی که تزریق بوتاکس انجام می دهند می توانند فعالیت ها ی روزمره خود را انجام دهند و یا بلافاصله پس از عمل به فعالیت های اجتماعی خود بپردازند.

مقالات مرتبط:

1. هزینه بوتاکس صورت

2. برند و نوع بوتاکس

3. بوتاکس صورت مردان

4. عوارض بوتاکس

5. شش راه ماندگاری بوتاکس


روند تکمیل گوشتی شدن لب با بوتاکس لب

تزریق بوتاکس لب با استفاده از یک سوزن که گروهی از عضلات را هدف قرار می دهد انجام می شود، و برای گرفتن نتایج بهتر چندین بار این کار را انجام می دهند. گرچه ایده سوزن فرو کردن در لب ممکن است به نظر دردناک برسد، اما تزریق بوتاکس لب به طور نسبی سریع و تقریباً بدون درد است. خیلی از افرادی که این تزریق را انجام دادند آن را به نیش زنبور تشبیه کرده اند. انتظار می رود این روند در هر نقطه از پنج تا سی دقیقه طول بکشد. از آنجایی که تزریق بوتاکس دائمی نیست، در هر موقعی که لازم شود می توان این عمل را تکرار کرد. همچنین انتظار می رود که در طی دو الی چهار ماه حجم آن از بین برود.

بوتاکس صورت

همیشه بهتر است قبل از انجام این عمل، از یک متخصص پوست و یا متخصص بوتاکس مشورت گرفت. ارزیابی کامل پزشکی باید قبل از انجام هر عملی صورت گیرد. همچنین به افرادی که می خواهند این عمل را انجام دهند توصیه می شود از مصرف هرگونه آسپرین و داروهای ضد حساسیت پرهیز کنند تا عوارض جانبی سوزش بعد از عمل را کاهش دهند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا