جلوه های ویژه شبیه سازی .......... ماسه

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام/عید همگی مبارک.خیلی کار خوبی شده. واقعا برای صنعت فیلم سازی چقدر ابزارهای قدرتمندی هست.الان مثلا میخوای شن شبیه سازی کنی گزینه ای به نام sand داره یا اینکه تکراری تمرین با یه سری پارامتر بهش میرسی؟ مکس چنین چیزهایی داره؟
 

امین تری دی

Active Member
سلام مرسی از نظرت
نه عزیز گزینه ای به اسم sand ندارم باید با ترکیب پارامتر های بهش برسی.
با مکس نمی دونم میشه یا نه شاید یا box 2 یا TP بشه این کار رو کرد

موفق باشی :)
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
سلام
امین جان خوب شده، دستت در نکنه، با Ice کار کردی؟ چون من با XSI کا نکردم تا حالا.

در مورد کار کاش یه مقدار Time scale رو بیشتر میکردی، حدود 2 برابر بیشتر و اگه یه نیروی باد هم میدادی یه سری هاشون به صورت Variotion باد میبرد فکر کنم جذاب تر میشد عزیز.

در مورد سوال دوست عزیزم عارف جون و عید مبارکی ( عید غدیر 13.8.91) و تایید حرف امین جون، میشه عزیز، توسط Orbaz Particle Flow tools و Thinking particle که البت سیستم قوی میخواد چون شبیه سازیش نیازمند قدرت بالای سیستم هست.
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
خیلی خوب شده امین جان. سبک پیاده کردن این کارو می گی امین جان؟ آخه می خوام ببینم با ابزارهای نرم افزارهای دیگه چطوری باید همچین کاری رو پیاده کرد.
ممنون.
 

امین تری دی

Active Member
سلام امین جان من برای ساخت این کار یک Compound تو سافت ایمیج ساختم و بیس کار هم از موتور Lagoa بود امین جان :)

تعدد ذرات 1 میلیون

تایم سیمولیت حدودا 10 ساعت به دلیل بالا بردن Subframe Simulation

تایم رندر هم حدودا 5 ساعت با موتور آرنولد

موفق باشی :)
 

جدیدترین ارسال ها

بالا