سوال در مورد فلش؟

mehran_j

Member
--------------------------------------------------------------------------------

با سلام
برای ساخت کلیپ فلش هايی که در اغلب سايتها مانند ايران کلیپ وجود داره از چه برنا مه هايی ميشه استفاده کرد ۲. بهترين و ساده ترين اين برنامه ها کدام هستند و ۳. برای ياد گيری ماکرو مديا فلش حتما بايد اکشن اسکریپت رو هم ياد گرفت ؟؟؟؟؟
ببخشيد سوالم طولانی شد. آخه خيلی دوست دارم کلیپ فلش بسازم اما راهشو بلد نيستم . ممنون میشم بهم جواب بدین
 

shaben

New Member
هم با فلش وهم با swish مي توان كليپ ساخت
كار با هردو راحت است فكر مي كنم براي ساختن كليپ
اکشن اسکریپت بلد نباشي مهم نباشد
باچند اکشن اسکریپت ساده هم مي تواني
 

YTERROR

Active Member
کلیپ فلش داریم تا کلیپ فلش کلیپهای ایران کلیپ دیگه خوب نیستند و چون کلیپ سازان حرفه ای همه با ایارن کلیپ اعتصاب کردن و براش کلیپ نمی فرستند

از الان فقط برای سایت www.Irclip.com می تویند کلیپهای حرفه ای ببنیدی

برای شما بهتره از سویش استفاده کنید چون کار باهاش و افکتهای زیادی داره
 

mehran_j

Member
مرسي عزيز از جوابت...شما مقاله ي آموزش سويش رو سراغ نداري يا منبعي كه بشه از اونجا براي آموزش سويش استفاده كرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بازم ممنون ازت
 

Security9776

Active Member
سلام ، دوست عزیز
شما می تونی به انجمن سوییش برید . شاید در اون جا بتونید مقالات بهتری پیدا کنید و یا مشکلات خودتون رو مطرح کنید .

موفق باشید ، محسن
 

amir_s

Active Member
سوییش برای تنبل هاست ! توهین به کسی نشه ... ولی دست طراح توی فلش خیلی بازتره ! ... من خودم روی سیستمم سوییش ندارم ! هرجا بخوام از افتکی برای تکستم استفاده کنم یا خودم میسازم .. و یا از اکشن اسکریپت کمک میگیرم !
 

Security9776

Active Member
amir_s گفت:
سوییش برای تنبل هاست ! توهین به کسی نشه ... ولی دست طراح توی فلش خیلی بازتره ! ... من خودم روی سیستمم سوییش ندارم ! هرجا بخوام از افتکی برای تکستم استفاده کنم یا خودم میسازم .. و یا از اکشن اسکریپت کمک میگیرم !

دقیقا ، خداییش من هم همین جورم :neutral: . فقط یکبار رفتم سراغش که ببینم چی هست . :lol:
از نظر افکت هم برنامه های خیلی زیباتری هستند که بتونند افکت درست کنند . :eek:
 

YTERROR

Active Member
نه این حرفا غلط سویش مگس بعد از فلش یکی از پر طرفدار تریناست خیلی کارا رو که آدم بخواد سریع انجام بده و برای خیلی کارهای دیگه میشه ازش استفاده کرد و کلیپ ساختن هم برای یک فرد آماتور خوبه البته اگه اصلاعات در مورد سویش مگس رو کامل داشته باشید می تویند باهاش خیلی کارا کرد البته من خودم با فلش بیشتر کار می کنم ولی با سویش مگس هم خیلی کارا رو می تونم بکنم مخصوصا سویش مگس که کد نویسی هم تا سطحی میشه کرد و ...... ولی شما دوست عزیز از سویش مگس شروع کندی تا به نتسجه دلخواهتون برسید
 

overcrash

Active Member
باز صحبت از یهترین شد!
ببین فلش و سوییش هردو یه خروجی دارند.
ولی اگه میخوای از یه متن با افکت استفاده کنی خوب راه منطقی استفاده از سویش هست و لی برای طراحی یه سایت از فلش بهتر استفاده کنی.
نتیجه: هم سویش و هم فلش بهترین هستند و بستگی به کاربر داره و برای طراحی کلیپ چون از افکت متن زیاد استفاده میشه کاربرد سویش بیشتر هست.
من خودم از افکت سویش استفاده میکنم و اونو داخل فلش import میکنم (چون مدیریت فلش بهتر)
 

mosyhey

Member
اگر واقعا علاقه داری فعلا سوویش را بگذار کنار . سویش ابزار جانبی و کمک کار فلش است . شروع به یادگیری فلش کن . اگر علاقه داشته باشی به قدری جذاب است که رها نخواهی کرد در ضمن برای کلیپ سازی اصلا نیاز به اسکرپت نیست . اول اصول گرافیکی بعدا خودت کم کم اسکریپت هم یاد می گیری و می بینی چقدر کار و حتی برنامه نویسی می توانی بکنی با فلش .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا