سایپا 111

C63 amg

New Member
سلام دوستان.چند روزی هست که دارم رو مدلینگ سایپا 111 کار میکنم.لطفا نظراتتون رو بنویسید تا اگه ایرادی داره رفع کنم.

attachment.php


attachment.php


اینم وایر:

attachment.php


attachment.php
 

پیوست ها

  • Ashampoo_Snap_2015_06_23_01h03m45s_003_Perspective.png
    Ashampoo_Snap_2015_06_23_01h03m45s_003_Perspective.png
    160.1 کیلوبایت · بازدیدها: 149
  • Ashampoo_Snap_2015_06_23_01h04m18s_004_Perspective.png
    Ashampoo_Snap_2015_06_23_01h04m18s_004_Perspective.png
    193 کیلوبایت · بازدیدها: 145
  • Ashampoo_Snap_2015_06_23_01h09m38s_006_Perspective.png
    Ashampoo_Snap_2015_06_23_01h09m38s_006_Perspective.png
    242.5 کیلوبایت · بازدیدها: 127
  • Ashampoo_Snap_2015_06_23_01h10m57s_007_Perspective.png
    Ashampoo_Snap_2015_06_23_01h10m57s_007_Perspective.png
    198.1 کیلوبایت · بازدیدها: 128
آخرین ویرایش:

hamed.f

Well-Known Member
کار خوبی شده ،فقط قبلا هم گفتم سعی کنید رندر های بزرگتر رو بزارید که قابل زوم کردن باشه.
همچنین یک کار رو تا آخر تموم کنید بعد یه کار دیگه رو شروع کنید و فقط روی مدل سازی زوم نکنید.
مدل سازی 20 در صد کار یک تری دی کار هستش.
 

SinaTR

Well-Known Member
سلام
پيشنهاد می کنم اول يه کار رو به انتها برسون بعد برو سراغ يه کار ديگه.
در مورد اين کار نا اين مرحله بايد بگم پرايد بر خلاف تصور همه انقدر تخت نيست و انحناهای ظريفی داره که تو مدل شما رعايت نشده و حالت مکعبی دراومده.
همونطور که تو تاپيک قبلی گفتن واير بدون اسموس بذار يا داخل اسموت تيک ايزوله رو روشن کن.
 

C63 amg

New Member
ممنون دوست عزیز بابت راهنماییتون.
در مورد اینکه کار قبلیم نیمه کاره مونده باید بگم که وقتی میخواستم عقبش رو بسازم دیدم بلوپرینت عقبش با قسمت های دیگه مچ نیست و به خاطر همین مجبور شدم پروژه ی دیگه ای رو شروع کنم.(در صورتی که تو فتوشاپ کاملا تنظیمش کرده بودم)
در مورد مدلسازی سایپا 111 هم باید بگم من همیشه اصلاحات رو آخر کار انجام میدم.بازم ممنون که نظرتون رو در مدلم گفتید.
 

SinaTR

Well-Known Member
خوبه ولی چندتا نکته:
هيچوقت به بلوپرينت تکيه نکن، اندک بلوپرينتی هستن که دقيقا مچ بشن و مشکل نداشته باشن، مخصوصا بلوپرينت ماشين های ايرانی

همونطور که گفتم سعی کن يه کارو تموم کنی بعد بری سراغ کار ديگه، بلوپرينت پرشيا می دونم مشکل داره، حتی همين 111 هم مشکل داره، تو اين مواقع يک نما با چندتا عکس رفرنس معيار خودت قرار بده فرم کليشو بزن بعد با جا به جا کردن منظم ورتکس ها بدون استفاده از بلوپرينت به واقعيت نزديکش کن.

ايراد کارتو همين اول کار برطرف کن، حتی يه مدل حرفه ای و منظم داشته باشی بعد پايان کار اکثر اصلاحات کارتو خراب می کنه.

نظم وايرا رو حتما رعايت کن، مثلا عقب ماشين چندتا ادج با فاصله کم هستن يهو بعد و قبلشون فاصله زيادی افتاده، يا قسمت در فاصله زيادی افتاده، ولی اين نظم تو قسمت گلگير و کاپوت رعايت شده خوبه.
_________________________________________________________

من اين ماشين رو با ريزه کاری و وسواس زياد مدل کردم، هم داخل هم بيرون، بازم می گم انحناهای ظريفی داره به بلوپرينت تکيه نکن، مثلا عقب و جلو ماشين تخت نيست، قسمت بين در ها فرو رفتگی و قسمت گلگيرها برآمدگی داره، و ...
به جرات می تونم بگم از 405 و زانتيا و حتی 206 انحناهای بيشتر و نرمی داره.

موفق باشی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا