سایت‌هایی که فکر شما را می خوانند! -- تارنورد --

pooyasf

New Member

در بیشتر کار ها انسان ها از کامپیوتر ها سر هستند اما درست است که کامپیوتر ها موجودات خِنگی هستند و به سختی انجام دادن یک کار را به آن ها می توان فهماند اما وقتی کاری را یاد بگیرند دیگر هیچ انسانی به پای آن ها نمی رسد(مثل بازی شطرنج). حالا این چه ربطی به این مطلب دارد؟ خوب در این جا می خواهم دو سایت را به شما معرفی کنم که می توانند در جایگاه پرسش گر در بازی بیست سوالی قرار بگیرند و با پرسیدن سوالاتی از شما چیزی ;i در فکرتان انتخاب کرده اید را حدس بزنند (حتی از یک انسان هم بهتر.)



[h=3]en.akinator.com[/h]

هنگامی که وارد سایت آکیناتور می شوید از شما می خواهد یک شخصیت را در ذهنتان انتخاب کنید سپس شخصیت این سایت که همان آکیناتور نام دارد با پرسیدن چند سوال آن را حدس می زند. این سایت شخصیت های ابرانی را هم می تواند حدس بزند.

اپلیکیشن موبایل آکیناتور برای گوشی های اندروید ِ آیفون و ویندوز فون موجود است.





[h=3]20q.net[/h]

اسم این سایت از همان بیست سوالی می آید. این سایت نیز می تواند فکر شما را بخواند. فرقی که این سایت با سایت قبلی دارد در نوع سوال پرسیدن اش است و اینکه شما می توانید زبانتان را از بین زبان هایی که این سایت پوشش می دهد انتخاب کنید(فارسی را پوشش نمی دهد ): ). این بازی به شکل اسب بازی سخت افزاری هم عرضه می شود که به شکل یک توپ است.




منبع : تارنورد http://www.tarnavard.com/?p=1377

تارنورد
 

جدیدترین ارسال ها

بالا