ساخت سایت + نحوه استفاده از تمپلیت های آماده

ramo_masih

New Member
سلام به همگان

از همگی دو درخواست دارم :
1) آموزش ساخت سایت
2) نحوه استفاده از تمپلیت های آماده (فلش ، فتوشاپ و ...)

نقل قل : من برای بار اول است که می خواهم اقدام به ساخت سایت کنم ، از اینرو یه سرچ تو دنیای اینترنت زدم و فهمیدم که باید با برنامه نویسی و یا با استفاده از برنامه هایی مثل dreamweaver یا frontpage یا برنامه های cms از جمله دروپال ، جوملا ، وردپرس ، E107(مثلاً این سایت با این سیستم طراحی شده) و مابقی اقدام به ساخت سایت کرد.
از آنجا که من در این زمینه مبتدی هستم ساخت سایت با زبانهای برنامه نویسی و برنامه های گفته شده رو کنار گذاشتم (البته تا وقتی که حرفه ای بشم) و به سیستم های مدیریت محتوا پرداختم که به قالب های آماده ی آنها برخوردم و از آنجایکه منو در این زمینه راضی نکرد به جستجو ی قالب های آماده پرداختم و بعد از دیدن قالب های آماده ی فلش و فتوشاپ و ... که خیلی جالب بودند رسیدم ولی نحوه استفاده از آنها در ساخت سایت رو نمیدانستم ، تا اینکه این سایت رو پیدا کردم .
حالا از تمام بچه های اهل فن خواهش میکنم هرکسی در این زمینه اطلاعات دارد ما را راهنمایی کند ، البته این نکته رو هم در نظر بگیرید که من مبتدی هستم پس خواهشند طوری راهنمای کنید که سردرگم نشم.

من و امثال من زیادند ، پس با راهنمای کامل و جامع ما را همراهی کنید

«« شیرنی آموختن بسیار از فراگیری است »»

:rose::rose::rose:
 

Ali6594

Active Member
خوب ببینید دوست گرامی شما می تونید قالب مورد نظرتون رو انتخاب کنید و بدید براتون به اون سیستمی که می خواهید ترجمه کنن
البته اگه می خواهید سایتی راه اندازی که در روز چند بار بروز خواهد شد از سیستم های مدیریت محتوا استفاده کنید
و گر نه برای ساتی که در ماه یه با آپدیت خواهد شد به سیستم نیازی نیست
در مورد نرم افزارهایی هم که فرمودید باید عرض کنم این نرم افزارها ساخته شدن بیشتر واسه افراد نا آشنا به زبان های برنامه نویسی و برای برنامه نویسانی که نمی خوان واسه چیزهای عادی کد نویسی کنند .
اگه نوع سایتی که می خواهید راه اندازی کنید بیان کنید می تونم سیستم بهتر رو براتون معرفی کنم
موفق باشید .
 

aghanaser

Member
پاسخ

باسلام
دوست عزيز كار كردن با سيستم هاي اماده چيز خاصي به دانش شما اضافه نمي كنه.حالا كه مبتدي هستيد بهتره كه از قالب هايي مثل Template Monster استفاده كنيد.به اين ترتيب كه اين قالب ها را از اينترنت دانلود كنيد و در نرم افزارهايي مثل فرونت پيج اونها را به شكل دلخواه دربياريد...
موفق باشيد
 

ramo_masih

New Member
دوست عزیز ، حقیقتش منم خودم به همین نتیجه رسیدم که فعلاً قادر به استفاده از زبانهای برنامه نویسی نیستم و سیستم های مدیریت محتوا هم که با عث جلوگیری از فراگیری میشه (البته کار را انداز هستش {اینم برام باعث تعجبه که چرا p30download یا p30word یا همین سایت majidonline از این سیستم ها استفاده می کنند}) پس رفتم سراغ تمپلیت های آماده و چند تا مدل فلش و فتوشاپ و ... رو از سایت های metamorphozis یا Template Monster و چند تای دیگه دانلود کردم ولی نمی داستم چیجوری تغیرشون بدم البته اینم بگم که مثلاً تمپلیت های فلش رو باید با adobe flash csx یا همون macromedia flash و تمپلیت های فتوشاپ را با adobe photoshop باید ویرایش کرد ولی نحوه کارکرد با آنها را در زمینه سایت و قالب و ... نمی دانم

پس اگر امکانش است در همون دو زمینه 1) آموزش ساخت سایت 2) نحوه استفاده از تمپلیت های آماده (فلش ، فتوشاپ و ...) راه کارهایی ارائه دهید .
با تشکر
 

aghanaser

Member
پاسخ

با سلام
دوست عزيز بحث گسترده اي هست.شما بايد قبل از طراحي وب , مباني و اصول اون رابدونيد.مثلا نام صفحات , ارتباط بين اونها , مشخصات نرم افزارها و بعد از اون شروع با زبان html كه خيلي هم سخت نيست...
توي اينترنت چنين آموزشهايي هست ولي براي درك اصولي , كامل و يكپارچه بهتره از سي دي هاي آموزشي اين كار استفاده كنيد...

موفق باشيد
 

جدیدترین ارسال ها

بالا