سئو ! کسی می تونه کمک کنه؟

farshid_n25

New Member
سلام ، این برنامه جزوء بهترین برنامه هاس و کار باهاشم خیلی راحت و روونه
 

Fatime

New Member
سلام افزونه خوبیه...
الان یه نگاه کلی به سایتتون کردم. Meta Keywords صفحه اولتون نداره!!! حتما درستش کنید.
 

matlabi

New Member
سلام
شما بهترین افزونه در زمینه سئو رو استفاده می کنید. اما باید بدونید چطور تنظیمش کنید.
سایت خود افزونه مرجعی خوبی برای کارتون هست. بعضی از سایتها هم آموزشش رو گذاشتن
افزونه فقط یک ابزار هست و کار سئو رو انجام نمیده مگر خودتون درست ازش استفاده کنید
 

aligolii

Member
سلام می خواستم بدونم برای سئو وبسایت چه ابزارهایی مفید هستند؟ من از افزونه yoast perimium استفاده می کنم
سایتم هم شاپ پی اس دی | shop psd هست.
من چند نفر رو میشناسن این افزونه رو دارن ولی سایت مپ نداشتند.
شما این افزونه رو حذف کن google sitemap خود گوگل رو نصب کن تا سایت مپ داشته باشی تا در گوگل وبمستر ایندکس بشی.
seo هم یک تکنیک هست به صورت خلاصه بگم : یک دایره بزرگ هست که داخلش 12 دایره کوچک هست که همه به هم وابسته هستند و باید رعایت بشن و با کمک بک لینک سایت میاد بالا و یه سری کارهای دیگه !
 

matlabi

New Member
در نسخه رایگانش نمیدونم سایت مپ داره یا نه.
اما در نسخه پرمیوم که من دارم استفاده میکنم سایت مپ داره. افزونه زیاد نصب نکنید باعث افت سرعت میشه و روی سئو تاثیر میذاره
 

matlabi

New Member
در نسخه رایگانش نمیدونم سایت مپ داره یا نه.
اما در نسخه پرمیوم که من دارم استفاده میکنم سایت مپ داره. افزونه زیاد نصب نکنید باعث افت سرعت میشه و روی سئو تاثیر میذاره
 

sitesazz

Member
سلام می خواستم بدونم برای سئو وبسایت چه ابزارهایی مفید هستند؟ من از افزونه yoast perimium استفاده می کنم
سایتم هم شاپ پی اس دی | shop psd هست.
با سلام خدمت شما دوست عزیز
به طور کلی میشه گفت ابزارها به شما کمک می‌کنن که خطاها و معایب سایت خودتون رو متوجه بشین و در جهت رفع اونها اقدام کنید و یا حتی نقاط قوت خودتون رو ببینید. استفاده از نسخه perimium افزونه‌ی yoast بسیار برای سایت شما مناسبه و در سئو‌ی داخلی خیلی کمکتون میکن، لیستی از ابزارهایی که می‌تونید برای سایتتون استفاده کنید رو معرفی می‌کنم:

ابزارهای بررسی سئو:
1- Google Webmaster Tools:

وب‌مستر تولز یکی از ابزارهای رایگان و قدرتمند گوگل است. با ثبت سایت خود در گوگل وب‌مستر تولز می‌توانید از امکانات آماری مختلفی از جمله مشاهده‌ی لینک‌های ورودی سایت، مشاهده تعداد کلیک‌ها و تعداد نمایش‌های صفحات مختلف سایت، خطاهای موجود در URLها و همچنین امکان حذف URLهای دلخواه و حذف محتواهایی که تمایلی به نمایش آنها در صفحه‌ی نتایج جستجوی گوگل ندارید و همچنین وضعیت فایل Robot.txt و ده‌ها مورد دیگر استفاده کنید.
2- Google Analytics:
یک ابزار رایگان برای نمایش اطلاعات آماری سایت از جمله تعداد بازدیدکنندگان، صفحات بازدید شده، نوع مرورگر و نوع سیستم عاملی که کاربران با استفاده از آنها به بازدید از سایت پرداخته‌اند و همچنین کاربرانی که پس از خروج دوباره به سایت برگشته‌اند و همچنین مشخص کردن منابعی که موجب جذب ترافیک برای سایت شده‌اند، می‌باشد.

3- Google Trends:
seotools3.jpg


این ابزار می‌تواند چند کلمه را براساس میزان جستجوی آنها در مناطق جغرافیایی مختلف مقایسه کند. در این ابزار می‌توانید 5 کلمه یا عبارت را با یکدیگر مقایسه کنید. در واقع ابزاری است که با استفاده از می‌توان به سلایق مردم در جستجوی کلمات پی برد. در هنگام جستجو می‌توانید از 4 پارامتر موجود در این ابزار کمک بگیرید.

4- Google Adwords Keyword Planner:
با استفاده از این ابزار می‌توانید کلمات کلیدی که بیشترین جستجو را داشته‌اند بیابید.

5- UpCity’s SEO Report Card:
این ابزار رایگان قادر است، دو سایت را براساس کلمه‌ کلیدی مشترک با یکدیگر مقایسه نماید و همچنین به رتبه‌ بندی سایت شما در مقایسه با رقیبان می‌پردازد.

6- Woorank :
یک ابزار نیمه رایگان است که سئوی سایت را براساس بیش از 50 فاکتور بررسی می‌کند. و اطلاعاتی مانند امکانات استفاده شده در سایت، لینک‌ها و موارد مختلفی دیگری را در اختیار صاحبان سایت‌ها قرار می‌دهد ولی برای استفاده از تمامی امکانات این ابزار ملزم به پرداخت هزینه خواهید بود.

7- Varvy SEO Tool :
یک ابزار رایگان است که اطلاعاتی مانند: سرعت لود شدن صفحه‌ها، موضوعات و محتواهای به اشتراک گذاری شده، بررسی امنیت سایت،… را در اختیار شما قرار می‌دهد.

8- Google Places for Business:
ابزاری کمک کننده در جستجوهای محلی است و برای ایجاد ترافیک در سایت مفید است.

Google page speed Insight- 9:
بالا بودن سرعت سایت عامل بسیار مهمی در سئوی آن است. این ابزار به شما پیشنهاداتی درباره‌ی بهبود و افزایش سرعت سایت می‌دهد. این ابزار سرعت شما را برای دستگاه‌های مختلفی از جمله کامپیوتر و موبایل بررسی می‌کند. که با استفاده از سه رنگ عملکرد و بازده سایت شما را اطلاع می‌دهد. رنگ سبز نشان‌دهنده‌ی عملکرد صحیح سایت، رنگ زرد نمایانگر بررسی مجدد و انجام اصلاحات برای بهتر کردن سایت و رنگ قرمز نماینده‌ی وجود مشکل بزرگ در سایت است.

10- Open Site Explorer:
seotools4.jpg


ابزاری است که توسط شرکت MOZ ارائه می‌شود. با استفاده از این ابزار می‌توانید قدرت دامنه، قدرت صفحه تعداد کل لینک‌های سایت، لینک‌های داخلی و خارجی، لینک‌های نوفالو و فالو و لینک‌های اسپم و انکرتکست لینک‌های خود را مشاهده نمایید و به تقویت لینک‌های سایت خود بپردازید.

Google Mobile- Friendly Test -11:
از آنجایی که امروزه جستجو در اینترنت توسط گوشی‌های موبایل از کامپیوتر پیشی گرفته است. پس لازم است که سایت شما با موبایل سازگار باشد. این ابزار گزارشی از سازگار بودن یا نبودن سایت شما با گوشی همراه را در اختیارتان قرار می‌دهد.

Ahrefs -12:
یک ابزار مفید و نیمه رایگان است. مشاهده‌ی لیست تمام سایت‌های لینک دهنده به سایت شما به همراه جزئیات آنها با استفاده این ابزار امکان پذیر است که می‌توانید از کیفیت بک‌لینک‌های سایت خود آگاهی یافته و آنها را تحت نظر داشته باشید. امکان مناسب دیگر این ابزار، راهنمایی درباره‌ی محتوا‌هایی است که متناسب با زمینه‌ی فعالیت خود می‌توانید در سایتتان استفاده نمایید.

13- SolveDNS speed test :
با استفاده از این سایت می‌توانید زمان لود DNS سایت خود را آزمایش کنید.

14- ezgif.com:
گاها در برخی از سایت‌ها از تصاویر متحرک استفاده می‌شود در صورتیکه که حجم این تصاویر بالا باشد موجب کاهش سرعت لود صفحاتی می‌شوند که این تصاویر در آنها قرار دارند. با استفاده از این ابزار قدرتمند می‌توانید به ساخت و بهینه سازی تصاویر متحرک و تبدیل فایل ویدئو به فایل GIF، بپردازید.

15-Copyscape.com :
با استفاده از این ابزار می‌توانید به کشف سایت‌های کپی کننده‌ی از محتوای سایت خود بپردازید. این ابزار قادر است تمامی قسمتهای کپی شده از روی سایتتان را به شما اطلاع دهد.

Siteliner.com -16 :
یک ابزار بسیار مفید برای شناسایی محتواهای تکراری در سایت، لینک‌های شکسته و آماری درباره‌ی لینک‌های داخلی و لینک‌های خارجی سایت، میانگین زمان لود شدن صفحات سایت و موارد مفید دیگر را در اختیار صاحبان سایت‌ها قرار می‌دهد.

17- GTmetrix :
seotools5.jpg


ابزاری برای بررسی سرعت سایت است که می‌توانید با وارد کردن URL سایت، اطلاعاتی درباره‌ی جزئیات صفحات و میزان سرعت سایت به دست آورید.

18- Moz Pro Tools :
این ابزار رایگان گزارش‌هایی درباره‌ی محتواهای تکراری که می‌توانند اثر منفی بر سئوی شما داشته باشند، ارائه می‌دهد. یکی دیگر از امکانات بی‌نظیر این ابزار شناسایی بیش از 3000 لینک در سایت است. در هر روز امکان بررسی 3 وب‌سایت با استفاده از این ابزار فراهم است.

19-Google Consumer Surveys :
همانطور که از نام این ابزار مشخص است ابزاری برای نظر سنجی است. که با این ابزار می‌توانید از نظرات و رضایت کاربران درباره‌ی سایت و خدمات آن مطلع شوید.
مقاله‌های مرتبط با سئو رو میتونید در لینک زیر مطالعه بفرمایید:
منبع: بهینه سازی سئو - سایت ساز زرین
 
بهترین افزونه برای وردپرس یوست سئو هست ولی اگه شما از وکامرس هم استفاده می کنید یه افزونه هم برای این داره شرکت یوست که روی یوست سئو نصب میشه و کار سئو رو رو وکامرس بهتر میکنه
در کل شما این افزونه رو نصب کنید ، تنظیمات رو اصولی انجام بدید تا بتونید بهترین بهره وری رو داشته باشید
 

sobhsepid

New Member
بهترین افزونه سئو در حال حاضر برای .ردپرس yoast هستش که میتونین راحت همه چی و سئو کنین باهاش
 

pedro1065

New Member
افزونه yoast یکی از بهترین ها است اما همه چیز نیست و سپردن تمام امور به این پلاگین کار اشتباهیه. جاهایی که سبز کردن چراغ پلاگین اشتباه هست رو خودتون با آزمون و خطا و تجربه به دست خواهید آورد. ضمن اینکه اکثر منابع موجود در فارسی برای سئو و رنک گرفتن، اکثرا ترجمه هستن و این پلاگین و پلاگین های مشابه، برای زبان انگلیسی بهینه شده اند و در زبان فارسی، مقداری مشکل دارن. اصولا سئو یعنی تجربه و پیروی کورکورانه از آنچه که سایتهای مختلف حتی انگلیسی زبانهای معروف مثل moz میگن و اجرای اونها، ممکنه حتی تاثیر برعکس داشته باشه برای موضوع کار و سایت شما. راه حل رفع مشکل هم داشتن صبر ایوب و تمایل شدید برای یادگیری و پیشرفت و البته صرف زمان برای آزمون و خطا است.
برای مطالعه مطالب آموزشی رایگان در خصوص طراحی و توسعه سایت با وردپرس هم می تونید از سایت زیر استفاده کنید:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا