زیگورات

زیگورات ساختمان بلندی بوده که به عنوان عبادتگاه در عصر باستان مورد استفاده قرار می گرفته.
پایه این زیگورات بر اساس زیگورات چغازنبیل هست. اما محیط را بر اساس معماری شوشی - بابلی کار کردم. البته از نظر تاریحی کلا قضیه را زیاد جدی نگیرید. :wink:

مدل سازی در مایا انجام شده. برای درخت ها و فضای سبز از ترکیبی از مدل های evermotion ، پینت افکت مایا و نرم افزار Ivy Mesh استفاده کردم. ساخت تکسچرها و مت پینت در فوتوشاپ. رندر با Vray sun and sky. پست پروداکشن در Shake.

254731539241342.jpg




17293712913248.jpg
 
آخرین ویرایش:

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
آقا یکی منو بگیره...........

بابا ایول.... (سه بار)

کارت درسته...

چند روز طول کشید داداش.؟

این سیستمت چی هست... کارت گرافیکت چیه؟

ولی کار با ارزشی شده....

فکر کنم اتوماتیک این زبان برنامه نوسی سایت هوشمند بشه خودش کارتو بزاره تو تاپ یا توپ گالری

احست بر تو ...
موفق که هستی موفق تر باشی
 
آخرین ویرایش:

*farshid*

کاربر VIP
:shock::shock::shock::shock::shock: و باز هم :shock:

چغازنبیل+شوش+آشور+آپادانا+باغ های معلق+دروازه ملل+دروازه ایشتار+برج مردوک:shock:

تاریخ رو ترکاندی:rose:
3d را ترکاندی :rose:
من را هم ترکاندی :rose::wink:

خیلی زیبا شده
به نسبت کار قبلیت بهترترترترترتر هم شده

درختها که فوقالعاده هستن
پست پروداکشن هم زیباست
آب دجله هم خوب شده

من عنوان باغهای معلق بابل رو برای این کارت پیشنهاد میدم... چ.ن زیگورات محل عبادت بود... این مکان با این حس رویایی و فرحبخشی که داره بیشتر به درد بادهگساری و عیش میخورد...

فرخ بیا اینو ببر تاپ گالری :wink: :rose:...


 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
معرکه است. چیزی ندارم بگم جز تبریک بهت بابت این کار عالیت. کلا کار خیلی آدمو جذب می کنه. خیلی حرفه ایه.
در مورد سیستم و زمان رندر و کارت گرافیکت هم بگو و یه کم در مورد خود کار هم اگه می شه توضیح بدی ممنون می شم.
راستی کار واسه جای خاصیه یه ....؟
تاپ گالری هم یادت نره فرخ جان.
موفق باشی و سربلند.
 

aminn70

Well-Known Member
نميدونم
چي بگم
فكر كنم هنوز خوابم
بابا تو ديگه كي هستي
خيلي معركست
فوق العاده شده
واي واي واي
بايد سريع بره تاپ گالري
 
ممنون که نظر دادین :rose:


آ
چند روز طول کشید داداش.؟

این سیستمت چی هست... کارت گرافیکت چیه؟

چند ماه پیش یه دو سه هفته ای روش کار کردم بعد نیمه کاره موند تا چند روز پیش که دوباره نشستم پاش و تموم شد.
سیستم را حالا عوض کردم اما برای این روی دو هسته ای intel core 2 due 2.88 با ۴ گیگ رم و کارت گرافیک nvidia 8800 کار می کردم و رندر گرفتم. صحنه خیلی هم سنگین نیست چون درخت ها و کلا فضای سبز را vray proxy کردم.


من عنوان باغهای معلق بابل رو برای این کارت پیشنهاد میدم... چ.ن زیگورات محل عبادت بود... این مکان با این حس رویایی و فرحبخشی که داره بیشتر به درد بادهگساری و عیش میخورد...
[/SIZE][/SIZE]

موافقم. اگر زودتر کامنت را می دیدم حتما اسمش را عوض می کردم منتهی حالا دیگه جاهای دیگه هم با همین اسم آپلودش کردم.

در مورد سیستم و زمان رندر و کارت گرافیکت هم بگو و یه کم در مورد خود کار هم اگه می شه توضیح بدی ممنون می شم.
راستی کار واسه جای خاصیه یه ....؟

زمان رندر سایز HD 720 حدود ۵۰ دقیقه بود منتهی سایز 2160*4500 رندر گرفتم که حدود ۴۰ ساعت طول کشید.
البته تنظیمات vray را خیلی پایین آوردم مخصوصا میزان دقت global illumination را خیلی کم کردم تا سریعتر رندر بگیره. متریال ها را هم مجبور شدم ساده کار کنم و قید ریفلکشن و اینجور چیزا را برنم.
این پلان را همینجوری کار کردم. اول می خواستم برج بابل را کار کنم منتهی به مرور زمان کادر و کانسپت تغییر کرد و به این رسید.


بازم از همه دوستان که نظر دادن تشکر می کنم
 
آخرین ویرایش:

M O R T E Z A

Son of South Darkness
داداش رضاااااااااااااااااااااااااا

من همون قبلاً قبل از اينكه تموم بشه گفتم كههههههههه معركه هست

گفتم كه نميتونم در مورد كار استادم (چسبوندم ديگه :cool:) چيزي بگم :) :green:

الان كه تموم شده ديگه اصلاً نميتونم چيزي بگم

فقط ميگم كه واقعاً واقعاً خسته نباشي رضا جون

ورود كارت رو به تاپ گالري هم تبريك ميگم ( پيشاپيش :green: )


رضا اون بار هم گفتم Making Of يادت نره ها :mad::green:

يكي از آرزو هاي مهم من اينه كه موفق موفق باشي :rose:
 

poriaabaci

Member
وااااااااااااااااااااااااااااای وااااااااااااااااااااااااااای با 2 تا هسته !!!!!!!!!!!!!!! با 7 تا هم نیمشه !!!
من از امروز 3d رو میزارم کنار میرم راسته بازار بار کشی اگه این 3d h کار من چی ا ؟؟؟؟ تاپ گالری کم تو باید رئیس سایت بشی
 
چی بگم از کجاش بگم :دی !!

رفیقای ما همشون خفنن !! :دی
منم میگم حلالت باشه تاپ گالری :دی
( حالا اینگاری ارثیه بابامه :دی )
 

Farrokh

Active Member
رضا جان واقعا کار کم نظیری هست
خیلی خیلی تبریک میگم

اگر ممکنه یکم در مورد تعداد poly های این کار توضیح بده و بگو چه تکنیکی باعث شده این همه پلیگان رو بدون کرش رندر کنی
در مورد زمان رندر و سخت افزارت هم اگه ممکنه اطلاعاتی رو در اختیار ما قرار بدید

در مورد تکسچرینگ :

چند درصد از کارت یو وی شده ؟

چه مدت وقت برای ساخت کل کار گذاشتd ?


با اجازت کارت رو می فرستم به تاپ گالری و علاوه بر اون به گالری برگزیده ها (البته بعد از کامنت خوردن اساسی توسط بچه ها )


پیروز و سربلند باشی عزیز جان
 

3D Art

Member
درود بر شما دوست نازنین
از اینکه همچین موضوع هایی انتخاب میکنی خیلی خوشحالم و بهت تبریک میگم
کارت بسیار خوب شده ولی خوب اگر مشکل منابع برای رندر نداشتید بهتر از این هم میشد
موفق باشید دوست نازنین


فرخ جان اگر از پزوکسی استفاده کنی هیچ کرشی نداری
من چهار میلیارد پلی رو در زمان 10 دقیقه رندر میکنم با پروکسی و حتی gi !!!!
 

Fa

Well-Known Member
Owe Some
Shit :sad:

خيلي زيباست . دپرس و فريك شدم :sad:

اين چه كاريه ميكني :snap: نميگي ممكنه كشته بدي :mad:

واقعاً زيباست و واقعاً دپرس شدم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا