رستوران های فرانسه

adroom.ir

Member
فرانسه کشوری واقع در اروپای غربی میباشد و دارای سواحلی در دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس میباشد و یکی از کشور های پرجمعیت در اروپا میباشد،این کشور بسیار محبوب بین توریست ها میباشد و افراد بسیاری با تور فرانسه به این کشور سفر میکنند.

یکی از جاذبه های فرانسه که بسیار معروف میباشد برج ایفل است، این برج که از جنس فلز ساخته شده است در کنار رود سن در شهر پاریس واقع شده است،این برج به عنوان نماد کشور فرانسه شناخته شده است و یکی از بناهای پربازدید در دنیا میباشد.ساخت این برج در سال 1889 به اتمام رسید.

رستوران های فرانسه نیز بسیار مورد توصیه افراد قرار میگیرد،یکی از رستوران های این کشور رستوران گای ساوی یکی از رستوران های محبوب در شهر پاریس میباشد که دارای 3 ستاره میشلن است و بی شک یکی از رستوران های برتر در جهان میباشد،این رستوران دارای غذاهای بسیار خوشمزه ای میباشد و کارکنان این رستوران دارای رفتاره های بسیار صمیمانه ای میباشند و همچنین سرویس دهی بسیار فوق العاده ای دارند.

برای رفتن به مراکز خرید فرانسه انتخاب های بسیاری را دارید مثل گالری لافایت که یکی از مراکز خرید فوق العاده میباشد که در سال 1896 افتتاح شده است و هرچیزی را که لازم داشته باشید به راحتی با کمی جستجو میتوانید پیدا و خریداری کنید و از کیفیت اجناس اطمینان داشته باشید چراکه بسیار باکیفیت میباشند.

هیچ نگران اقامت را نداشته باشید شما میتوانید هتل های فرانسه بسیاری را برای اقامت خود انتخاب کنید، هتل پالیم یکی از هتل های محبوب واقع در شهر پاریس میباشد،این هتل در یک خیابان بسیار ساکت قرار دارد و میتوانید اقامتی آسوده را برای خود ثبت کنید،اتاق های این هتل دارای تمامی امکانات مناسب برای اقامت میباشند و همچنین باتوجه به موقعیت مکانی ای که دارد،دسترسی آسانی به مراکز مهم شهری نیز دارد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا