رزرو هتل در بدروم

adroom.ir

Member
بدروم یکی از شهر های مهم واقع در ترکیه میباشد که دارای طرفدار های بسیاری میباشد و از همین رو توریست های بسیاری با تور بدروم به این شهر فوق العاده سفر میکنند،این شهر بسیار مناسب برای اقامتی چند روزه در ترکیه میباشد.

یکی از جاذبه های بدروم ، شهر قدیمی در پشت قلعه سنت پیتر قرار دارد و دارای کلبه های چوبی بی نظیری با نقاشی های فوق العاده ای میباشد و همچنین اگر به ماهیگیری علاقه دارید میتوانید به روستاهای این شهر بروید و خوش بگذرانید.

رستوران های بدروم نیز بسیار مناسب هستند،یکی از رستوران های این شهر رستوران لیمون یکی از رستوران های محبوب در این شهر میباشد و در کنار دریا واقع شده است،این رستوران جای بسیار مناسبی برای تماشای غروب آفتاب میباشد و میتوانید غذاهای بسیار خوشمزه ای را نوش جان کنید.

مراکز خرید بدروم یکی از مراکز خرید بدروم اونیو میباشد که بسیار پرطرفدار میباشد و روزانه افراد بسیاری برای خرید به این مرکز خرید میروند،این مرکز خرید دارای رستوران و کافی شاپ هایی نیز میباشد که بعد از خرید میتوانید به این مکان ها بروید و غذا یا نوشیدنی نوش جان کنید.

هتل های بدروم بسیار مناسب برای اقامت میباشند،یکی از هتل های محبوب این شهر کوم میباشد این هتل دارای اتاق های بسیار لوکسی میباشد و میتوانید از بالکن اختصاصی منظره پانوراما لذت ببرید،رستوران های این هتل نیز بسیار مناسب برای نوش جان کردن غذاها فوق العاده میباشد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا