راهنمای خرید کرم موبر و پر فروش ترین کرم موبرها در ایران - سال 97

azam_ch74

Member
داشتن موی زائد و از بین بردن آن همیشه یکی از دغدغه های اصلی بانوان و گاها آقایان بوده است. اما کرم موبر این مسئله را تاحدودی حل کرده است.
راهنمای خرید کرم ضد آفتاب و پر فروش ترین کرم های ضد آفتاب در ایران – سال ۹۷

مزایا و معایب استفاده از کرم موبر:
استفاده از کرم های موبر علاوه بر داشتن مزایای فراوان معایبی نیز دارد در این بخش شما را با معایب و مزایای این دسته از کرم های بهداشتی آشنا خواهیم کرد.

مزایا:
نکته اول این که کاربری کرم های موبر بسیار ساده می باشد با استفاده از کرم های موبر بدون اتلاف وقت و بدون دردسر می توانید موهای زائد را از بین ببرید. همچنین استفاده از کرم های موبر در مقایسه با سایر مواد مانند موم هیچگونه دردی را برای شما ایجاد نمی کند. شما می توانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی از این کرم ها بر روی تمامی نقاط بدن خود استفاده کنید.

معایب:
معایب کرم های موبر بسیار کم است به طوری که می توانید از این معایب در برابر نقاط مثبت این محصولات چشم پوشی کنید اما لازم به ذکر است اگر بر روی صورت خود زخم و یا خراشیدگی تازه دارید نمی توانید از این کرم ها استفاده کنید.

پرفروش ترین کرم موبرها در ایران – سال ۹۷
۱. کرم موبر بدن دیمپلز مدل Lemon Fresh


کرم موبر دیمپلز از سری محصولا با کیفیتی است که با قدرت مو زدایی بالایی که دارد و به راحتی موهای زائد بدن را حذف می کند. این محصول قادر است در مدت زمان ۳ دقیقه موهای زائد بدن شما را اصلاح کرده و پوستی صاف یکدست را برای شما ایجاد کند. همچنین در ترکیبات این محصول عصاره لیمو به کار رفته است، به همین دلیل در حین استفاد رایحه دلپذیر لیمو ایجاد شده و این رایحه بر روی پوست شما نیز باقی می ماند.




۲. کرم موبر صورت هیدرودرم وزن ۴۰ گرم


کرم موبر صورت هیدرودرم مناسب برای انواع پوست ها و مناسب برای خانم ها می باشد. ترکیبات این کرم به گونه ای است که رطوبت بدن شما را حفظ کرده و به دلیل وجود عصاره آلوئه ورا و بیزابول (بدست آمده از گیاه بابونه) در ترکیباتش، علاوه بر خاصیت ضد التهابی، پوست شما پس از اصلاح خشک نمی شود و پس از اصلاح شما شاهد پوستی صاف و لطیف خواهید بود. این محصول با خاصیت موزدایی قوی خود در عرض ۳ الی ۶ دقیقه موهای زائد بدن شما را اصلاح کرده و همچنین توانایی از بین بردن موهای بسیار کوتاه را نیز دارا می باشد.





۳. کرم موبر ویت مخصوص پوست حساس


این مدل از محصولات ویت مخصوص پوست های حساس بوده و با استفاده از این کرم موبر بدون ایجاد هیچگونه آسیبی به پوست حساس خود می توانید موهای زائد خود را از بین ببرید. در ترکیبات این محصول از آلوئه اورا استفاده شده است تا از قرمزی و التهاب پوست حساس شما جلوگیری شود.



۴. کرم موبر موتاک مدل آلوئه اورا


کرم موبر موتاک مناسب برای انواع پوست بوده و دارای pH سازگار با پوست بدن است و از خشک شدن پوست پس از مصرف جلوگیری می کند. این محصول حاوی عصاره آلوئه ورا بوده و از التهاب پوست پس از مصرف جلوگیری می کند.



۵. کرم موبر سینره مخصوص بدن و صورت


کرم موبر سینره با تاثیر بالا و فرمولاسیون ویژه خود بدون ایجاد هیچگونه سوزش و حساسیتی به اصلاح موهای زائد می پردازد. این محصول به دلیل داشتن ترکیبات ویژه موهای ضخیم و نازک شما را از بین برده و آسیبی به پوست شما وارد نمی کند. کرم موبر سینره موهای زائد را از قسمت عمیق تر پوست در قسمت فولیکول از بین می برد به همین دلیل روند رشد موهای زائد کاهش یافته و فاصله تا اصلاح مجدد زیاد می شود.



۶. کرم موبر بدن ژاک آندل پاریس مدل EPILACTIVE CORPS


کرم موبر ژاک آندل با کیفیت بالا و قدرت مو زدایی زیاد موهای زائد شما را در مدت زمان کوتاهی به طور کامل از بین می برد. این کرم حاوی عصاره آلوئه ورا است که موزدایی را به طور کامل و بدون هیچ گونه التهاب و سوزشی انجام می دهد.



۷. کرم موبر سی گل مدل Body Beauty


کرم موبر سی گل با فرمولاسیون ویژه خود و قدرت مو زدایی بالا برای از بین بردن موهای زائد تمامی نقاط بدن استفاده می شود. این محصول حاوی عصاره آلوئه ورا است که به مرور چین و چروک و لک های پوستی را از بین برده و به عنوان جوان کننده و شفاف کننده پوست نیز به کار می رود. علاوه بر این آلوئه ورا از بروز خارش، التهاب و سوزش ناشی از اصلاح نیز جلوگیری می کند.





۸. کرم موبر شویاد مدل عصاره رز
کرم موبر شویاد یکی از کرم های موبری است که دارای پایه گیاهی بوده و مواد شیمیایی کمی در آن به کار رفته است. به همین دلیل هم این کرم برای پوست های حساس گزینه مناسبی است. عصاره رز به کار رفته در این محصول پس از اصلاح پوست شما را نرم و لطیف کرده و از ایجاد التهاب و سوزش جلوگیری می کند.




۹. کرم موبر ملایم کلیون مدل Delicate Depilatory Cream


کرم موبر کلوین با قدرت موزدایی بالا مناسب برای آقایان و خانم ها است که موهای زائد شما را به طور کامل از بین می برد. با استفاده از این کرم علاوه بر از بین رفتن موهای زائد هیچگونه سوزش و التهابی مشاهده نخواهید کرد. فرمولاسیون این کرم به گونه ای است که کاملا آن را برای پوست های حساس مناسب کرده علاوه بر آن این کرم توانایی از بین بردن موهای ضخیم را نیز دارا می باشد.



۱۰. کرم مو بر سروینا مدل Normal Skin


کرم موبر سروینا مناسب برای انواع پوست بوده و آقایان و خانم می توانند از آن استفاده کنند. این کرم قدرت بالایی داشته و به طور کامل موهای زائد شما را از بین می برد. مدت اثرگذاری کرم موبر سروینا ۵ دقیقه بوده و پس از آن با شست و شوی کرم از روی پوست شاهد پوستی صاف و یکدست خواهید.


منبع: راهنمای خرید کرم موبر
 

جدیدترین ارسال ها

بالا