راهنمای خرید چمدان و پر فروش ترین چمدان ها در ایران - سال 97

azam_ch74

Member
چمدان این روزها جزو لوازم ضروری در هر منزلی به حساب می رود. به منظور خرید چمدان انواع و اقسام مختلفی از چمدان ها در بازار موجود هستند که اگر چه دارای ظاهری شبیه به هم هستند اما از کیفیت و ویژگی های متفاوتی برخوردارند. اینکه کدام چمدان را انتخاب کنیم، مشکلی است که برای همه ما در زمان خرید چمدان پیش آمده است. چرا که وجود انواع مختلفی از چمدان ها مانند چمدان های با جنس الیاف مصنوعی، پلاستیک، فلز و پارچه و یا با دسته های بلند و کوتاه و همچنین مدل چرخ های متفاوت در فروشگاه ها، خرید چمدان کمی گیج کننده است. در این مطلب قصد داریم شما را با نکاتی که در هنگام خرید چمدان باید در نظر بگیرید آشنا کنیم تا با دانستن و در نظر گرفتن آن ها بدون نگرانی بهترین گزینه را انتخاب کنید.
پر فروش ترین چمدان ها در ایران – سال 97
1. مجموعه سه عددی چمدان تاپ یورو مدل 01


مجموعه سه عددی چمدان تاپ یورو مدل 01 یک وسیله کاربردی برای سفرهای طولانی مدت است و به دلیل قیمت مناسب آن نسبت به برندهای مطرح انتخاب مناسبی است. این مجموعه دارای سه چمدان با ابعاد بزرگ، متوسط و کوچک است که سبب می شود به راحتی با توجه به حجم وسایل سفر اندازه دلخواه را انتخاب کنیم و در طول سفر احساس راحتی بیشتری داشته باشیم.





2. مجموعه سه عددی چمدان ایگل مدل 02


مجموعه سه عددی چمدان ایگل مدل 02 گزینه مناسبی برای سفرهای خانوادگی و طولانی مدت است چرا که این مجموعه دارای سه عدد چمدان در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ است و از جنس پارچه ای است که دارای ضخامت و کیفیت قابل قبولی هستند که همین امر سبب شده تا هر چمدان سبک و به راحتی قابل حمل باشند و استفاه مداوم از آن باعث خرابی پارچه نشود.


3. مجموعه دو عددی چمدان مدل Z002


مجموعه دو عددی چمدان مدل Z002 یک مجموعه پرکاربرد و مناسب برای مسافرت است. این مجموعه شامل دو چمدان در دو سایز بزرگ و کوچک است که به ترتیب حجم های آن ها برابر با 45 و 23 لیتر است. با توجه به نظر افراد مختلفی که این محصول را خریداری کرده اند می توان گفت که این چمدان نسبت به قیمتی که دارد چمدان مناسب و با کیفیتی است.


4. مجموعه سه عددی چمدان تاپ یورو مدل 02


مجموعه سه عددی چمدان تاپ یورو مدل 02 به گونه ای طراحی و تولید شده است که تمامی امکانات مورد نیاز یک چمدان استاندارد را داشته و فضای زیادی را در اختیارمان قرار دهد. این مجموعه شامل سه چمدان در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ و با حجم های 37 ،60 و 85 لیتر است که بسته به اندازه وسایل مورد نیاز خود می توانید سایز دلخواهتان را انتخاب کنید. جنس بدنه این چمدان ها از پارچه است و به همین علت بسیار سبک هستند. از ویژگی های این چمدان وجود دو جیب بیرونی است که دسترسی به وسایل ضروری را آسان تر کرده است. هر سه چمدان تاپ یورو مدل 02 دارای یک دسته تلسکوپی قابل تنظیم، دو دسته در بالا و کنار برای حمل دستی (به جز سایز کوچک که تنها یک دسته در بالا دارد)، سه عدد چرخ از جنس پلاستیک، قفل TSA و کمربند ایمنی هستند. این مجموعه با توجه به قیمت مناسب، کیفیت قابل قبولی دارد به همین علت نسبت به دیگر برندهای مطرح انتخاب مناسبی است.



5. چمدان تاشو یک ارتباط مدل 601


یکی از بهترین گزینه ها خرید چمدان چمدان تاشو یک ارتباط مدل 601 است که یک چمدان 66 لیتری از جنس برزنت، سبک و مقاوم برای سفر است. این چمدان دو دسته برای حمل دستی و دارای 4 عدد چرخ بسیار روان با چرخش 360 درجه است. وجود جیب بیرونی روی چمدان باعث می شود دسترسی به وسایل ضروری آسان تر شود. از ویژگی های این چمدان قابلیت باز شدن درب چمدان به 2 صورت هم از بالا و هم به صورت خوابیده و ویژگی افزایش فضا است. از دیگر مشخصات این جمدان قفلی است که قابلیت اتصال به زیپ را دارد.




6. ست دو عددی چمدان مدل 001


ست دو عددی چمدان مدل 001 شامل دو عدد چمدان در سایزهای کوچک و بزرگ با طراحی زیبا است. با توجه به اینکه جنس بدنه این چمدان ها برزنتی است بنابراین هم سبک است و هم در مقابل ضربه تقریبا مقاوم است. هر دو چمدان دارای یک دسته تلسکوپی قابل تنظیم هستند که با تنظیم آن ها متناسب با قد خود، حمل و نقل راحت تر صورت می گیرد و یک دسته نیز برای حمل دستی هستند. سه عدد چرخی که از جنس پلاستیک فشرده است، در زیر چمدان وجود دارد و به وسیله آن جابه جایی آسان تر انجام می گیرد. نحوه باز و بسته شدن چمدان های 001 به صورتی زیپی است و می توانید برای امنیت بیشتر برای قفل آن رمز بگذارید.



7. مجموعه دو عددی چمدان مدل Sonada


مجموعه دو عددی چمدان مدل Sonada یک مجموعه کاربردی برای سفرهای طولانی مدت است. این مجموعه شامل دو چمدان کوچک و بزرگ در حجم های متفاوت است و بسته به حجم وسایل مورد نیاز می توانید سایز دلخواه را انتخاب کنیم. بدنه این چمدان ها از جنس برزنت است به همین علت تقریبا سبک و مقاوم هستند. وجود دسته تلسکوپی قابل تنظیم در بالای دو چمدان و دو چرخ مقاوم و روان در زیر آن ها حمل و نقل را بسیار آسان می کند. البته یک دسته دیگر برای حمل دستی روی چمدان ها وجود دارد. از دیگر ویژگی های مثبت این مجموعه وجود جیب بیرونی (برای دسترسی آسان تر به وسایل ضروری)، کمربند ایمنی و قفلی فشاری است.




8. مجموعه دو عددی اماسو مدل 16


مجموعه دو عدی اماسو مدل 16 یک مجموعه با طراحی زیبا است که شامل دو چمدان کوچک و بزرگ است. این چمدان ها بدنه سختی از جنس پلی کربنات دارند و قابل شستشو هستند. دو چمدان اماسو دارای یک دسته تلسکوپی قابل تنظیم و دو دسته برای حمل دستیمی باشند. وجود 4 چرخ گردان از جنس پلاستیک فشرده در زیر چمدان ها حمل و نقل را آسان تر کرده است. هر دو چمدان به صورت بست، باز و بسته می شوند. از ویژگی های چمدان های اماسو 16 داشتن محفظه مجزا برای لباس زیر، روکش ضد باران، یک عدد قفل رمز دار TSA و دو عدد قفل کلید دار است.




9. مجموعه دو عددی چمدان مدل A1


مجموعه دو عددی چمدان مدل A1 با طراحی زیبا و قیمت بسیار مناسب می تواند انتخاب مناسبی برای سفر باشد. این مجموعه شامل دو چمدان با سایزهای متفاوت است که بسته به وسایل مورد نیاز سفر می توانید سایز مورد نظرتان را انتخاب کنید. جنس بدنه این دو چمدان از برزنت، سبک، تقریبا مقاوم و قابل شستشو است. هر دو چمدان ها دارای یک دسته تلسکوپی قبل تنظیم، یک دسته برای حمل دستی و دو چرخ برای حمل و نقل آسان هستند. از دیگر ویژگی های مجموعه چمدان A1 وجود دو جیب بیرونی بر روی چمدان هاست که دسترسی به وسایل ضروری و مورد نیاز را آسان می کند.



منبع :راهنمای خرید چمدان
 

جدیدترین ارسال ها

بالا