راهنمای خرید ماشین ریش تراش و پرفروش ترین ریش تراش ها در ایران- سال 97

azam_ch74

Member
پیشینه بهرمندی از تیغ‌های اصلاح به فرهنگ و آیین های دوره برنز برمی گردد که امروزه مدرن ترین ماشین ریش تراش ها روی کار آمده است. تیغ‌های اصلاح عصر اغلب از برنز یا ابسیدین تولید میشد و به شکل هلالی بودند و رفته رفته، ظاهر، مدل و جنس آن‌ها عوض شد تا درآخر تیغ‌های بادسته جدید و بروزی که در عصر امروز شاهد هستید، تولید شد. نخستین ماشین ریش تراش تقریبا 70 سال پیش اختراع شد و به مرور استفاده از آن‌ها رایج شد.

مقایسه ماشین ریش تراش با تیغ های اصلاح
این روزها آراستگی و مرتب بودن صورت، موضوعی بسیار پراهمیت برای اکثر آقایان به شمار می آید؛ به گونه ای که هزینه‌های بالایی برای خرید تیغ اصلاح پرداخت می کنند. تیغ‌هایی که اکثر سطح کیفی پایینی دارند و احتمال دارد استفاده‌ی مداوم آن‌ها باعث آسیب دیدن پوست شما شود. باکمی حساب کتاب کردن می‌توان متوجه شد که خرید تیغ اصلاح از نظر اقتصادی نیز صرف نمی کند زیرا به منظور تهیه تیغ‌های اصلاح که فقط یک بار می توان آن هار استفاده کرد شما باید تقریبا 7 تا 12 هزار تومان در چند روز و تقریبا 35 تا 75 هزار تومان برای تیغ‌هایی که قابلیت استفاده برای چندبار را دارند، هزینه کنید اما با یک بار پرداخت پول بیشتر، می‌توانید ریش تراشی تهیه نمایید که برای سال های سال بتوان آن را استفاده کرد و صرفه اقتصادی آن در مقایسه با تیغ بیشتر می باشد.



طرز استفاده سریع و راحت ریش تراش ها
اکثر ماشین ریش‌تراش های مدرن را می توان شارژ کرد؛ به همین خاطر ابزار خوبی به منظور استفاده در جابجایی و مسافرت محسوب می شوند. با سریع انجام شدن امور روزمره در جهان مدرن، بشر برای کارهایی مانند اصلاح صورت خود به دنبال مسیر هایی به منظور صرفه جویی در زمان است. از طرفی، ریش تراش های الکترونیکی می‌توانند به آسانی قسمت هایی از صورت که نمی توان به آن ها دسترسی داشت یا آن قسمت ها حساسیت بیشتری دارند، اصلاح نماید.



انواع ریش‌تراش ها بر حسب مدل تیغه‌ی آن ها
معمولا ماشین های اصلاح برقی دو نوع تیغه‌ی برش چرخشی و ورقه‌ای دارند که هر یک از این دو مدل دارای طرافداران خاص خود می باشند. ساختار کارکرد این دو مدل با هم فرق دارد که در انتخاب شما به منظور تهیه این محصول بسیار اهمیت دارد.



ماشین ریش‌تراش با تیغه ی چرخشی
ریش تراش هایی با ساختار تیغه‌های چرخشی از تیغه‌هایی بیضی شکل و منعطف، تجربه اصلاحی پاک و فوق العاده را برای شما به ارمغان می آورد. این مدل از ماشین های اصلاح را می‌توان به آسانی روی صورت خود حرکت دهید. درضمن این ماشین ریش تراش، به فرد این اجازه را می دهد که در همه طرف صورت خود را اصلاح نماید. این مدل ریش تراش ها در مقایسه با ریش تراش های ورقه ای از موتور کم صداتری برخوردار است و به راحتی اصلاح موهای بلند را انجام می دهد. ماشین ‌های چرخشی توسط تیغه‌ی خود موها را بلند می کنند و آن را در می آورند. این نوع ماشین ریش تراش ها برای افرادی که نمی خواهند روزانه صورت خود را اصلاح کنندو افرادی که موهایی ضخیم دارند، مناسب می باشد.

نقاط قوت:

  • دارای سری منعطف
  • امکان اصلاح موی ضخیم
  • دسترسی به کلیه قسمت های صورت
  • تولید صدای کمتر در مقایسه با نوع فویلی

نقاط ضعف:

  • به افرادی که پوست خیلی حساسی دارند پیشنهاد نمی شود.
  • در مقایسه با مدل ورقه ای سنگین تر هستند.

ماشین ریش‌تراش با تیغه ورقه ای
این نوع ریش تراش ها تیغه های جنبشی در پشت فویل های فلزی سوراخ مانند به کار گرفته اند. بخش ورقه ای، باعث بلند شدن مو می شود و آن را به طرف تیغ می فرستد تا یک اصلاح فوق العاده انجام شود. ماشین ریش تراش های اصلاح فویلی اغلب با سه یا چهار تیغه به فروش می رسند. بهرمندی از تیغه‌های بسیار به کاربر این امکان را می‌دهد که در بازه زمانی کوتاهی یک اصلاح تمیز را انجام دهد. بعضی از ریش تراش‌های ورقه ای یک سر فنری منعطف دارند تا در مواقع گوناگون فشار کافی به وجود آید. این مدل از ماشین های اصلاح اکثرا هنگام کار، صدای بیشتری تولید می کنند و برای اصلاح موهای بلند عملکرد خوبی ندارد.

نقاط قوت:


  • استفاده از تیغه‌های بسیار
  • وزن کم ریش تراش

نقاط ضعف:


  • استفاده از موتور پر سر و صدا در این ریش تراش
  • مناسب نبودن برای کوتاه کردن موهای بلند


برای خرید ریش‌تراش چه معیاراتی را باید در نظر گرفت؟
اندازه کوتاهی مو
امکان کار با ریش تراش هنگام اتصال به برق
شانه‌ های مو
ماشین ریش تراش با خاصیت ضد آب
ماشین های ریش تراش با نوار سرد
سطح نگهداری شارژ
نشان دهنده سطح شارژ
شارژ سریع ریش تراش
.
اصلاح خط ریش و مو های بلند
نظافت آسان ماشین ریش تراش
دارای استند شستشو
.

پرفروش ترین ریش تراش ها در ایران- سال 97


ماشین ریش تراش پاناسونیک سری لمدش مدل ES-ST25
این محصول پاناسونیک سری ‌هایی با فناوری مدرن را بکارگرفته است که در حین اصلاح ریش صورت، فشار کمتری را نسبت به مدل های مشابه وارد می کند. طراحی آن نیز ارگونمیک است و به درستی در دست گرفته می شود.




نقاط قوت:

  • امکان اصلاح موهای صورت از ته (شماره صفر)
  • در مقابل آب و رطوبت مقاوم است و خوردگی و واکنشی نشان نمی دهد.
  • دارای سری خط زن
  • قابلیت تشخیص سطح ضخامت موها و کنترل توان دستگاه براساس آن

نقاط ضعف:


  • ندارد

ماشین اصلاح صورت و بدن جیمی مدل GM-6005
[caption id="attachment_5497" align="alignleft" width="300"] ماشین ریش تراش جیمی مدل GM-6005[/caption]
این ماشین ریش تراش با وجود امکانات و کارایی بسیارش، قیمت مناسبی نیز دارد. این محصول 4 شانه با شماره های سه، شش، نه، دوازده دارد. برای اینکه بتوانید یک ساعت از این ریش تراش استفاده کنید، باید آن را تقریبا برای 8 ساعت به شارژ بزنید. این ریش تراش یک روغن دان برای روان نمودن و اثربخشی بالا دارد، برای نظافت این محصول یک شانه مخصوص قرار داده شده است و برای شارژ کردن، یک شارژر مخصوص دارد.

نقاط قوت:
  • دارای 4 شانه مختلف
  • در مقابل آب و رطوبت مقاوم است و خوردگی و واکنشی نشان نمی دهد.
  • دارای سری خط زن
  • قابلیت تشخیص سطح ضخامت موها و کنترل توان دستگاه براساس آن
نقاط ضعف:

  • ندارد
ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S1110/04
شرکت فیلیپس با عرضه این ماشین ریش تراش و شیوه های خاص بکارگرفته شده در آن توانسته از پوست صورت استفاده کنندگان مراقبت کند.

سری شناور و منعطف ریش تراش دارای سیستم خاصی می باشد که درحین تماس با پوست، حالت قوس صورت را به خود گرفته و در نهایت نیازی به فشار بیش از اندازه ماشین اصلاح به صورت نمی باشد و پوست پس از اصلاح دچار برانگیختگی و سوزش نمی شود. آلیاژ روی تیغه‌ها به آسانی روی سطح پوست لغزش داره و به دو نوع دارای روزنه و دارای شیار ایجاد شده که به ترتیب به منظور کوتاه نمودن موهای کوتاه و بلند مناسب است.




نقاط قوت:

  • دارای سری شناور و انعطاف پذیر
  • کیفیت و قیمت مناسب

نقاط ضعف:


  • قابلیت شارژ سریع ندارد.
  • عدم امکان استفاده زیر دوش و قابلیت شستشوی ماشین ریش تراش

ریش تراش صورت فیلیپس مدل S5370/26
این محصول فیلیپس علاوه بر طراحی ارگونومیک قابلیت های بسیاری دارد سر تیغه‌های ماشین ریش تراش منحنی است تا پوست آسیبی نبیند. پشت ریش تراش و جای قرار دادن دست، از جنس لاستیک ضد لرزش می باشد که سبب می‌شود دستگاه بهتر در دست قرار گیرد و از خسته شدن دست موقع مرتب کردن صورت خود جلوگیری می‌کند.





نقاط قوت:
  • دارای پایه‌ی تمیزکننده مجهز به Smart Clean
  • حالت توربو با 10 درصد توان بالاتر
  • دارای نشانگر های گوناگون
  • باتری قوی
نقاط ضعف:
  • پایه‌‌ی پاک کننده نباید خم شود
ماشین اصلاح صورت براون مدل 9290CC
از آنجایی که شرکت براون سال‌ها تجربه دارد، محصولاتی با عملکرد عالی عرضه کرده اند.

همچنین یک کاور تیتانیوم، پایداری و دوام سیستم برش و عمر مفید و طولانی دستگاه را ضمانت می کند و مانع خوردگی آن می شود.




ماشین اصلاح صورت پروویو مدل PW-1101
این ماشین ریش تراش یکی از برترین محصولات پروویو می باشد. آلیاژ روی تیغه‌ی این ریش تراش به آسانی روی سطح پوست لغزیده و به دو نوع دارای سوراخ و دارای شکاف طراحی شده که به ترتیب به منظور قطع نمودن موهای کوتاه و بلند مناسب است.




ماشین اصلاح صورت پرینسلی مدل PR451AT
این محصول دارای سری‌ برش مستقیم است که به کوتاه نمودن ریش با مرزبندی معین کمک شایانی می‌کند.



جنس تیغه‌های این ماشین اصلاح از استیل ضدزنگ می باشد که به دوام بالای آن در برابر رطوبت می‌افزاید. این محصول قادر است ریش را در اندازه ‌های 3 تا 15 میلی‌متر کوتاه نماید. باتری این ریش تراش بعد از 8 ساعت شارژش پر می شود و بعد برای یک ساعت قابل استفاده است. در مجموع برای مصارف خانگی گزینه خوبی است.




ماشین ریش تراش یاندو مدل Sv-w301u
این محصول باتری قدرتمندی با قابلیت شارژ شدن دارد که با هر مرتبه شارژ خواهید توانست برای 7 تا 15 ساعت از ماشین اصلاح یاندو استفاده کنید، ماشین اصلاح، تیغ اصلاح دارد، از قابلیت های خاص ماشین اصلاح امکان شست و شوی آن است، این ریش تراش از کیفیت بالای طراحی بهرمند است، این دستگاه در مقابل آب واکنش نشان نمی دهد و خبری از خوردگی و زنگ زدگی نخواهد بود. طرز کار و استفاده از این ماشین ریش تراش آسان است و هیچ نوع آسیبی به صورت نمی رساند. این ماشین ریش تراش تیغ اصلاح خط ریشنیز دارد. این محصول را می توان در هر مکانی به شارژ زد و در سفر نیز از آن استفاده کرد





منبع: خرید ماشین ریش تراش
 

جدیدترین ارسال ها

بالا