راهنمای خرید لپ تاپ استوک

راهنمای خرید لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک، لپ تاپ‌هایی هستند که قبلاً به‌عنوان دستگاه‌های جدید فروخته شده‌اند و به دلایل مختلفی بدون استفاده و یا استفاده های جزئی به خود شرکت برگشت داده اند. این لپ تاپ‌ها اغلب قیمت کمتری نسبت به لپ تاپ‌های جدید دارند و همچنان می‌توانند گزینه‌های خوبی برای کسانی باشند که به دنبال خرید لپ تاپ قدرتمند و مقرون‌به‌صرفه هستند.
اگر قصد خرید لپ تاپ استوک را دارید، باید نکاتی خرید را رعایت کنید. در اینجا به راهنمای خرید لپ تاپ استوک توجه کنید.
1. نیازهای خود را مشخص کنید
اولین قدم در خرید لپ تاپ، مشخص کردن نیازهای خود است. برای چه کاری می‌خواهید از لپ تاپ استفاده کنید؟باید تعیین کنید که لپ تاپ را برای کارهای روزمره مانند وب‌گردی، کار با نرم‌افزارهای آفیس و تماشای فیلم میخواهید یا برای کارهای سنگین‌تر مانند بازی، ویرایش فیلم یا طراحی گرافیک تصمیم به خرید لپ تاپ گرفته اید.
2. بودجه خود را تعیین کنید
به‌طور کلی، لپ تاپ استوک حدود 30 تا 50 درصد ارزان‌تر از لپ تاپ‌های جدید هستند. قیمت لپ تاپ استوک بسته به عوامل مختلفی مانند مدل لپ تاپ، سال ساخت و وضعیت سلامت آن متفاوت است که توسیه می شود از نسل بالا و با گرید A++ لپ تاپ را انتخاب کنید.
هنگام خرید لپ تاپ استوک به مشخصات آن توجه کنید که در زیر به آن اشاره کرده ایم.
  • پردازنده: پردازنده یکی از مهم‌ترین اجزای یک لپ تاپ است. اگر قصد دارید از لپ تاپ برای انجام کارهای سنگین استفاده کنید باید از پردازنده های CORE i7 و i9 انتخاب کنید.
  • حافظه رم: حافظه رم به لپ تاپ کمک می‌کند تا چندین برنامه را به‌طور همزمان اجرا کند، رم 16 گیگابایت می تواند همزمان کارهای سنگین را هم پردازش کند.
  • فضای ذخیره‌سازی: فضای ذخیره‌سازی برای ذخیره‌سازی فایل‌ها، برنامه‌ها و بازی‌ها مورد نیاز است.
  • صفحه نمایش: اگر قصد دارید از لپ تاپ برای تماشای فیلم یا بازی استفاده کنید، توصیه می کنیم از نمایشگر های با کیفیت فول اچ دی و فورکی انتخاب کنید
  • باتری: اگر قصد دارید از لپ تاپ را به‌صورت بی‌سیم استفاده کنید باید باتری انتخاب کنید که درصد سلامت بالایی داشته باشد.

    فروشگاه رایان مارکت
 

جدیدترین ارسال ها

بالا