راهنمایی و مشاوره در انجام پروژه پایانی php

rozmaryam

Member
سلام دوستان
من دانشجوی ترم آخر نرم افزار هستم و این ترم پروژه پایانی خودم رو طراحی یک وب سایت مدرسه با زبان برنامه نویسی پی اچ پی و جاوا اسکریپت و جی کوئری اماده کنم و در اینترنت خیلی سایت مدرسه را سرچ کردم تا ببینم در یک مدرسه مجازی چه امکاناتی می تونم قرار بدم کسی می دونه چه امکاناتی توی این وب سایت قرار بدم آخه رمز عبور میخواد تا ببینم صفحه ظاهری و امکانات چیه؟
امکانات مربیان
امکانات مدیریت
امکانات دانش آموزان
ممنون میشم کمک کنین.

با تشکر فراوان:rose:
 

the_king

مدیرکل انجمن
سلام دوستان
من دانشجوی ترم آخر نرم افزار هستم و این ترم پروژه پایانی خودم رو طراحی یک وب سایت مدرسه با زبان برنامه نویسی پی اچ پی و جاوا اسکریپت و جی کوئری اماده کنم و در اینترنت خیلی سایت مدرسه را سرچ کردم تا ببینم در یک مدرسه مجازی چه امکاناتی می تونم قرار بدم کسی می دونه چه امکاناتی توی این وب سایت قرار بدم آخه رمز عبور میخواد تا ببینم صفحه ظاهری و امکانات چیه؟
امکانات مربیان
امکانات مدیریت
امکانات دانش آموزان
ممنون میشم کمک کنین.

با تشکر فراوان:rose:

از ابتدا خیلی پیچیده و تکمیل طراحی اش نکنید، یکسری موارد رو به عنوان حداقل در نظر داشته باشید و پیاده سازی کنید و ببرید پیش استاد.
اگر ازتون قبول کردند که هیچ، وگرنه ریزه ریزه، یکی دو مورد، طبق خواسته استاد محترم به قابلیت ها اضافه کنید، تا حدی که نهایتا رضایت بدهند.

حداقل ها :
صفحه خوش آمد گویی و لاگین که برای همه کاربر ها مشترکه. اما از لحظه ای که username / password وارد شد بر اساس نوع کاربر صفحه کاربری متفاوته.

امکانات مربیان : هر مربی ای با username / password خودش وارد میشه، و وقتی وارد صفحه مربی شد چند تا گزینه برایش نشون داده میشه که هر کدوم مربوط به یکی از عملیات زیره :
1) مشاهده برنامه هفتگی (فرضا روز شنبه ساعت x الی y درس فلان در کلاس بهمان برای گروه دانش آموزان g توسط شما تدریس میشه)
2) مشاهده ، ثبت و ویرایش نمرات درسی دانش آموزان (شما به دانش آموز x در درس y نمره z می دهید، با یک تیک نهایی شده/نشده که شما نمی توانید وضعیت تیک را عوض کنید،
نمره در ابتدا که ثبت میشه، تیک نهایی نمی خوره، اما اگر مدیریت مدرسه نهایی اش کنه و تیک بزنه دیگه شما (مربی) قابلیت ویرایش نمره را نخواهید داشت)
3) تغییر رمز عبور
4) خروج از سیستم

امکانات مدیریت : مدیریت با username / password خودش وارد میشه، و وقتی وارد صفحه مدیریت شد چند تا گزینه برایش نشون داده میشه که هر کدوم مربوط به یکی از عملیات زیره :
1) مشاهده، ثبت و ویرایش و حذف کاربران (کاربر x با نام y و نام خانوادگی z و سایر مشخصات شناسنامه ای از نوع کاربری u (یکی از سه حالت مدیریت/مربی/دانش آموز) و رمز عبور p ثبت میشه)
2) مشاهده ، ثبت و ویرایش و حذف برنامه هفتگی (مربی x درس y را در روز فلان، ساعت بهمان، در کلاس z برای دانش آموزان گروه g تدریس می کند)
3) مشاهده، ثبت و ویرایش و حذف گروه دانش آموزان (تعریف گروه این است که گروه x (مثلا دوم دبستان الف) شامل 35 دانش آموز با نام های a و b و c و d و ... است)
4) مشاهده و نهایی کردن نمرات دانش آموزان (دانش آموز x در درس y از مربی z نمره m گرفته است، این نمره تیک نهایی خورده/نخورده، مدیریت می تواند تیک بزند تا دیگر مربی نتواند نمره ای که ثبت کرده ویرایش کند)
5) تغییر رمز عبور
6) خروج از سیستم

امکانات دانش آموز : دانش آموز با username / password خودش وارد میشه، و وقتی وارد صفحه دانش آموز شد چند تا گزینه برایش نشون داده میشه که هر کدوم مربوط به یکی از عملیات زیره :
1) مشاهده برنامه هفتگی (شما روز فلان، ساعت بهمان در کلاس x درس y را با مربی z دارید)
2) مشاهده نمرات دانش آموز (شما در درس x با مربی y نمره z گرفته اید)
3) تغییر رمز عبور
4) خروج از سیستم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا