دل نامه شبکه اجتملعی گرافسا

ghiamat

New Member
دل نامه شبکه اجتماعی گرافسا

«به نام اولین نقاش»


دل نامه گرافسا


قدر اهل هنر کسی داند که هنر نامه ها بسی خواند نظامی کنجوی

در آغاز سخن شبکه اجتماعی گرافسا از تمامی هنرمندان گرامی که با عضویت و فعالیت در این شبکه گامی موثر در راستای به تعالی رسانیدن هنر غنی این مرز و بوم برداشته و ثابت می کنند که اینان از نسل آهو نورها و فارابی ها و کمال الملک ها هستند، تقدیر و تشکر ویِژه می نماید.

هنر به معنای تازه دیدن و از زاویه ای دیگر دیدن ارزشها است و نشان دادن اغلب ظرایفی که از شدت دیده شدن دیده نمی شوند یکی از رسالت های مهم هنر و هنرمند است. هنر هم پیچیدگی ها را ساده می کند و هم سادگی ها را پیچیده و هنرمند واقعی در ارائه هنر به دنبال احوال دل است تا اقامه دلیل!

امروزه هنر قالب ترین روش برای بهبود وضعیت اجتماعی جوامع است و این هنر است که می تواند تعالی یک جامعه را تضمین نماید. به این بهانه گرافسا اعلام می کند ((گرافسا عرصه آموختن ، تجربه کردن و رقابت سالم است و با حضور گرم شما هنرمندان خوش ذوق فزونی تجربه زیباشناختی ،شور و شوق می یابد که محقق شدن این امر بساط خاطر به همراه می آورد)).

مگر نه این است که هنر برای صیقل روح بشر به وجود آمده است هنر و هنرمند پویا کسی است که در تمامی عرصه های هنری حضور و از تجربیات گسترده دیگر هنرمندان بهره گیرد خواه این عرصه گرافسا باشد و خواه ... گرافسا به خود می بالد که توانسته فضای سالمی مهیا کند تا هنرمندان فارغ از مسائل حاشیه ای از قبیل مذهب ، جنسیت ، سن ، و نوع هنر خود به فعالیت بپردازد.

گرافسا اعلام می کند به هیچ یک از نهادهای دولتی و حاکمیتی کشور عزیزمان ایران بزرگ و عزیزتر جانمان متعلق نیست و فقط هدفش گردهم آوردن هنرمندان حاذق سرزمین هنر پرور ایران است ،باشد که این یک گام کوچک برای تعالی هنر اصیل این مرز تبلور عشق ورزی بوده و کمک مختصری برای ایجاد عرصه ای مفید با هدف انتقال تجربه در بین شما عزیزان باشد.

از تمامی اعضای گرامی در خواست می شود که نظرات خود را در خصوص گرافسا با صراحت کلام بیان نموده و با انتقاداها و پیشنهاد های سازنده خود ما را در روند بهبود گرافسا یاری دهند و همینطور تمامی هنرمندان عزیز که در گرافسا عضو هستند اختیار دارند هر زمان که خواستند و تصمیم گرفتن از این شبکه اجتماعی خارج شوند هر چند که ما را از فیض وجود خود بی بهره می کنند اما در انتخاب بودن و رفتن مختارند و اینکه نه تنها عضو بودن در سایر شبکه های اجتماعی هنری دیگر از نظر گرافسا یک عیب نیست بلکه کمک زیادی به پویا شدن گرافسا می نماید ، گرافسا آماده است که حمایت کامل خود را از دیگر شبکه های مرتبط عملی نماید زیرا هدف گرافسا هنر و اشاعه هنر است و بس ، چه در گرافسا و چه در ...
در کوی ما شکسته دلی می خرند و بس بازار خود فروشی از آن سوی دیگر است
حافظ

graphsa.ir
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا