قالب دلستر

E-power

کاربر متخصص

پیوست ها

  • beer.jpg
    beer.jpg
    675.8 کیلوبایت · بازدیدها: 93

mohammad@er

Well-Known Member
سلام !

خوبی استاد ؟

کار زیبایی شده بخصوص قطرات آب که با پارتیکل دراوردی !

متریال شیشه دلستر رو با چه ضریب شکستی درست کردی .... ior متریال شیشه چنده ؟؟؟ 1.333 هست ؟

کار زیبایی شده ...
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
ماه رمضون .... دهن روزه ... رندر طبیعی .... قطرات دلستر ... :lol:
راستی بدون الکله دیگه ؟ :green:

عالیه احسان جان !
لذت بردم ... :rose:
 

E-power

کاربر متخصص
سلام !

خوبی استاد ؟

کار زیبایی شده بخصوص قطرات آب که با پارتیکل دراوردی !

متریال شیشه دلستر رو با چه ضریب شکستی درست کردی .... ior متریال شیشه چنده ؟؟؟ 1.333 هست ؟

کار زیبایی شده ...

سلام .
ممنون .
شیشه 1.6 و مایع داخلش 1.3 .
:)


ماه رمضون .... دهن روزه ... رندر طبیعی .... قطرات دلستر ... :lol:
راستی بدون الکله دیگه ؟ :green:

عالیه احسان جان !
لذت بردم ... :rose:

مرسی حمید جان . نه الکل نداره :green:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام احسان جان.دود از کنده بلند میشه.
یه سوال مهم. وقتی آب یا مایع جات توی ظرف شیشه ای قرار بگیره چطور باید مدل کنیم که تو هم تداخل فیسی نداشته باشن؟ باید مایع بین ضحامت شیشه بره؟ section ازش دارین ببینیم؟
ممنون . عالی شده.
 

darklight

کاربر فعال
سلام احسان جان.دود از کنده بلند میشه.
یه سوال مهم. وقتی آب یا مایع جات توی ظرف شیشه ای قرار بگیره چطور باید مدل کنیم که تو هم تداخل فیسی نداشته باشن؟ باید مایع بین ضحامت شیشه بره؟ section ازش دارین ببینیم؟
ممنون . عالی شده.
سلام استاد..
شرمنده من جواب میدم ولی چون تازگیا مشغول رندر یه عالمه شیشه عطر بودم باید بگم بله باید مقدار خیلی کمی مایع داخل شیشه بره. توی وی ری باز وضعیت خیلی خوبه و تداخل فیسی رو با تنظیمات رندر بالا خیلی خوب مدیریت می کنه ولی توی موتور رندر کرونا که امتحان کردم نتیجه از فاجعه هم اونورتر بود. تنها راه اینکه احساس نشه که مایع داخل شیشه ازش جداست و یا اینکه تداخل فیسی پیش نیاد و اینکه شکست های نور درست انجام بشه اینه که وقتی مایع رو از داخل ظرفش جدا میکنیم یه مقدار خیلی کم در حد یک دهم میلیمتر به کل سطحش bevel بدیم تا یه همین میزان تداخل داشته باشه.
 

E-power

کاربر متخصص
سلام احسان جان.دود از کنده بلند میشه.
یه سوال مهم. وقتی آب یا مایع جات توی ظرف شیشه ای قرار بگیره چطور باید مدل کنیم که تو هم تداخل فیسی نداشته باشن؟ باید مایع بین ضحامت شیشه بره؟ section ازش دارین ببینیم؟
ممنون . عالی شده.

سلام استاد..
شرمنده من جواب میدم ولی چون تازگیا مشغول رندر یه عالمه شیشه عطر بودم باید بگم بله باید مقدار خیلی کمی مایع داخل شیشه بره. توی وی ری باز وضعیت خیلی خوبه و تداخل فیسی رو با تنظیمات رندر بالا خیلی خوب مدیریت می کنه ولی توی موتور رندر کرونا که امتحان کردم نتیجه از فاجعه هم اونورتر بود. تنها راه اینکه احساس نشه که مایع داخل شیشه ازش جداست و یا اینکه تداخل فیسی پیش نیاد و اینکه شکست های نور درست انجام بشه اینه که وقتی مایع رو از داخل ظرفش جدا میکنیم یه مقدار خیلی کم در حد یک دهم میلیمتر به کل سطحش bevel بدیم تا یه همین میزان تداخل داشته باشه.


سلام از هر دو بزرگوار ممنون و مچکر. :rose:
به نظر من بهتره بین شیشه و مایع نه فاصله باشه و نه مایع داخل شیشه رفته باشه .
بهتره این دو سطح کاملا به هم چسبیدن باشند . این حالتو بسیار راحت میشه ایجاد کرد .
کافیه یه کپی از شیشه بگیرید و مایع رو بسازید .
مرسی .
http://img.majidonline.com/pic/308759/111.jpg
 
آخرین ویرایش:

darklight

کاربر فعال
سلام از هر دو بزرگوار ممنون و مچکر. :rose:
به نظر من بهتره بین شیشه و مایع نه فاصله باشه و نه مایع داخل شیشه رفته باشه .
بهتره این دو سطح کاملا به هم چسبیدن باشند . این حالتو بسیار راحت میشه ایجاد کرد .
کافیه یه کپی از شیشه بگیرید و مایع رو بسازید .
مرسی .
http://img.majidonline.com/pic/308759/111.jpg
قبول دارم که با تنظیمات خوب توی وی ری اینکار شاید جواب بده، ولی توی موتور کورونا که امتحان کردم خیلی داغون شد و نتیجه یک چیز خیلی عجیب و غریب شد. توی وی ری هم با توجه به زمان رندر و ... من شخصا ترجیح میدم که این تداخل اتفاق بیفته ... البته خود من در این زمینه صاحب نظر نیستم بلکه وقتی روی نت دنبال آموزش می گشتم اغلب گفته بودن که باید این تداخل اتفاق بیفته.
البته مهم نتیجه است و اگر شما بدون تداخل هم می تونید به نتیجه برسید که خوب چرا کار اضافه بکنیم ...؟ در هر صورت بزرگان خودشون بهتر می دونن چیکار کنن.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا