دعوت جهت همکاری جدید ( ساخت فیلم جدید )

kianonline

Member
با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی کاربران محترم ،

بنده یکی از فیلم سازانی هستم که حدودا 4 سال پیش فیلم های کوتاه و بلندی ساخته ایم وخدا را شکر در جشنواره های مختلفی و نیز برای شبکه های خصوصی فیلم های کوتاهی ساخته ام و در شبکه های پنجم سیما و نیز شبکه 3 سیما گوشه هایی از فیلم ها و نیز مصاحبه بنده پخش شده است.

اعضای گروه ما به دلایل مختلف کمی پراکنده شده اند و نیز به دلایل مختلف در این چند ساله بنده سرگرم کارهای مختلفی بوده ام و متاسفانه وقت زیادی نداشتم.

به هر حال بعد از چند سال مجددا در فکر یک طرح جدید و فیلم هستم ، که ان شا ا... یک یا دو ماه آینده می خواهم اگر خدا بخواهد ( و اگر شرایط فراهم شد ) بسازم. البته این طرح احتمالا قسمت دوم فیلم طنز ما در سال 84 است ( زیراکه قسمت اول این فیلم مورد استقبال گرفته بود و قرار بود قسمت دوم آن در همان سال ساخته بشود که متاسفانه عدم شرایط مناسب و به دلیل کمبود وقت نتوانستم اجراییش کنم که ... ) و یا اینکه کلا یک طرح جدید بسازیم.

دوستانی که در این زمینه می خواهند به نوعی در تشکیل گروه جدید ، همراه باشند ، لطفا خودشان را معرفی و نیز اعلام آمادگی کنند.

حد الامکان متقاضیان ، محل زندگیشان در کرج ، تهران و حومه ( و در صورت لزوم در قم و مشهد و یا شاید در چند شهر دیگر که در صورت لزوم اعلام میشود ) باشد. { دلیل اعلام شهرهای مختلف: زیرا در فیلم مورد نظر صحنه های مختلفی خواهیم داشت که شاید مجبور به کوچ به شهرهای مختلف شویم } و در صورت اینکه متقاضیان محل زندگیشان در شهر های ذکر شده نیست و دور است و علاقه مند هستند که در ساخت این فیلم به گونه ای شرکت داشته باشند ، می توانند همکاری کنند ، مشکلی نیست ، فقط موارد : دوری راه و... را در نظر بگیرند که اگر مشکلی نداشتند می توانند با ما در این مجموعه همراه باشند.

گروه شامل:
کارگردانی
بازیگری ( از 12 سال تا 60 سال )
دستیار گارگردانی ( در صورت لزوم 1 یا دو نفر )
فیلم نامه نویس
تدوین گر و میکسر
فیلم بردار
تهیه کنندگی
هماهنگی
فیلم بردار پشت صحنه ( در صورت لزوم )
صدابردار
و ...

دوستان توجه کنند که در صورت فراهم شدن این موقعیت و ساخت فیلم مورد نظر ، این گروه تبدیل به یک گروه حرفه ای و ان شا ا... همیشگی خواهد شد.

پاینده باشید.
 
آخرین ویرایش:

gigamax

کاربر متخصص جلوه های ویژه
کار جالبیه ... میشه در مورد کار بیشتر توضیح بدین ؟! یعنی به صورت آن لاین می خواین علاقه مندان رو جمع کنید یا حضوری ؟! چه طور پروژه ای هست ؟! در چه قالبی؟ برای کجا ؟

در ضمن دوست من تبلیغ یه سایت دیگه بر خلاف فوانین سایته ... اگر اصلاحش کنید خیلی بهتره ...

موفق باشین
 

kianonline

Member
با سلام و درود ،

تشکر ،

خیر ، باید حتما باید افراد در سر صحنه حضور داشته باشند و همراه باشند و غیر حضوری اصلا نمی توانیم پذیرا باشیم.

موضوع فیلم دقیقا مشخص نیست ، چون ممکن است طنز باشد که قسمت دوم فیلم که در بالا توضیح دادم ساخته شود ( البته با تفاوت بسیار فراوان و شاخه برگ های بسیار زیاد نسبت به قسمت اولی که ساخته ایم ) چون قسمت اول این همانطور که گفته شد از شبکه خصوصی پخش و مورد استقبال قرار گرفت ( که فیلم نامه آن حدودا 60 درصد آن نوشته شده است که شاید باز هم نیاز ویرایش باشد ) یا اینکه کلا فیلمنامه را تغییر دهیم و فیلم طنز دیگری را شروع کنیم ، یا اینکه موضوع فیلم جدی باشد که فیلم نامه آن هم توسط دوست عزیزم ، در دست نوشتن است را بسازیم ...

اما اگر قسمت دوم این فیلم طنز ساخته شود ، ارائه می شود به شبکه خصوصی و یا اینکه حد اقل به جشنواره هایی که در طول سال برگزار می شود ارائه می کنیم.

در کل ، اگر خدا بخواهد پروژه ای بزرگ و خوبی است.

پاینده باشید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا