درخواست عكس با كيفيت بالا

redraw123

New Member
عكسهاي با كيفيت بالا (400 dpi) و سايز بالا (حداقل 300در300 ميليمتر) كجا يافت ميشه ؟ (هرموضوعي ميخواد باشه)
 

alireza-metal

Active Member
کسی میدونه نحوه فایل گرفتن از سایت www.tasaveer.com چه جوریه و کلا توضیحاتی در مورد این سایت و اگه پولی هست به چه صورت ؟
 

danex

Member
alireza-metal گفت:
کسی میدونه نحوه فایل گرفتن از سایت www.tasaveer.com چه جوریه و کلا توضیحاتی در مورد این سایت و اگه پولی هست به چه صورت ؟
اول باید عضو بشید بعدش میتونید سرچ کنید و از عکسها preview بگیرید، برای خرید عکسها باید اول با حواله بانکی اعتبار بخرید و بعد که اعتبار به اکانتتون اضافه شد می تونید عکس دانلود کنید. هر عکسی که دانلود کنید پولش از اعتبار اکانتتون کم میشه. هر سئوال دیگه ای دارید میتونید از قسمت "تماس با ما" سایت اسفاده کنید. هر روز چک میشه و زود هم جواب میدن.
 

H-assan

Well-Known Member
این هم در خواست شما کاربر mana-risk


این یک گالری قدیمه من هست توی وب سایت flickr.com هم گالری داشتم که عکس های جدید بود که این گالری عکس رایگان مورد لطف پروکسی قرار گرفت وب سایت بقیه دوستان هم هست یک سرچ بزنی توی همین انجمن می تونی عکس های بقیه دوستان رو ببینی

گالری من

http://www.betterphoto.com/gallery/free/gallery.asp?mem=111147
 

alireza-metal

Active Member
این سایت http://tasaveer.com به نظر من عالیه و برای کسانی که کارهای طراحی حرفه ای انجام میدن فوق العادست ---- و دوم اینکه یک سایت ایرانی و قابل اعتماد است و عکسهایی فراوان و بسیار بسیار با کیفیت داره و میشه ازش دانلودید - شما میتونید با خرید اعتبار ازش براحتی استفاده کنید و بهترین عکسها را دریافت کنید --- در ضمن میتونید قبل از دانلود یه Preview ازش بگیرید - من دارم استفاده میکنم و واقعا راضی هستم -
 

جدیدترین ارسال ها

بالا