افزونه 1 درباره انواع لپ تاپ مخصوص بازی ایسوس

blues5

Member
درباره سری gaming لپتاپ های ایسوس
معرفی سری ROG لپتاپ ASUS

از آنجا که همه ی ما ایسوس را به عنوان شرکتی فعال و قدرتمند در زمینه تولید و عرضه لپ تاپ می دانیم، پس این انتظار می رود که بایستی برای افراد با زمینه کاری های مختلف و قشر های متنوع فکری کرده باشد و برنامه ریزی درستی و در نهایت نوت بوکی های خوبی را ارائه کند.
یکی از این قشرها، افراد اهل بازی های کامپیوتری هستند که تعدادی زیادی از افراد را تشکیل می دهند.
ایسوس به فکر این دسته از افراد بوده و با ارائه سری قدرتمند لپ تاپهای ROG این مهم را به انجام رسانده است.
ROG مخفف Republic of Gamers است ایسوس از سال 2006 از این نام برایسخت افزار کامپیوتر، کامپیوتر های شخصی، لوازم اصلی کامپیوترهای مخصوص بازی استفاده کرد.
هم اکنون نیز با ارائه لپ تاپ های مناسب بازی رایانه ای از این نام استفاده می کند.
[FONT=&amp]افرادی که به دنبال دستگاهی برای بازی هستند همیشه انتظار ظاهر و طراحی زیبا و مناسبی را از آن دارند. ایسوس در این سری با الگو گرفتن از هواپیماهای گنجنده ظاهری جذاب را برای این نوت بوک ها ایجاد کرده است.[/FONT]
گوشه های نوت بوک کمی گرد و منحنی شکل است و در لپتاپ دارای خمیدگی است که از عقب به سمت جلو می رسد و در قسمت جلو مسطح می شود. ایسوس از قسمتی با جنس آلومنییوم برای طراحی زیباتر درب استفاده کرده است.
لوگوی ایسوس و پس زمینه قرمز رنگ آرم ROG بر روی این قسمت آلومنیومی قرار گرفته که جلوه ی خاصی را به نمای ظاهری لپ تاپ بخشیده است.
[FONT=&amp]استفاده از پس زمینه قرمز رنگ در صفحه کلید آنرا جذاب تر و چشمگیر تر کرده است.[/FONT] به علاوه برای راحتی بازی کننده کلیدهای WASD داری یک طرح کلی قرمز رنگ هستند که با این وجود دسترسی بازیکنان به این کلیدها در حین بازی راحت تر خواهد شد.
در مورد صفحه نمایش این لپ تاپ ایسوز باید گفت که از نوع نمایشگر 17.3 اینچی دارای رزولوشن 1080 پیکسل و از نوع IPS LCD است. یکی از قابلیت های این صفحه نمایش پشتیبانی از تکنولوژی G-SYNC است. این تکنولوژی یکی از جدیدترین دستاوردهای انویدیا برای هماهنگ سازی سرعت نوسازی نمایشگر و کارت گرافیک است.

133e_rog_gl552jx_asus.jpg
به عنوان نمونه پردازنده داخلی لپ تاپ G751JY و G751JT که از همین سری لپ تاپ های گیمینگ ایسوس هستند، از سری 7 هسته ای اینتل 4750HQ هستند و سرعت پردازشی آن از 2.0 گیگاهرتز تا 3.2 گیگاهرتز می رسد.
6 مگابایت حجم حافظه Cache، 1000 گیگابایت (1 ترابایت) ظرفیت حافظه داخلی دارند. به ترتیب 256 و 128 گیگابایت حجم حافظه SSD آنها است. مقدار رم نیز 24 و 16 گیگابیت در مدل G751JT گزارش شده است.
بخش آخر باتری این لپ تاپ ها است که 8 سلولی هستند و تا حدود 5 ساعت می تواند لپ تاپ را روشن نگه دارد.
گرافیک بالا مسئه ای هست که همه ی پلیرها به دنبال آن هستند و باید این مژده را به این افراد بدهیم که لپ تاپ های ROG جزو اولین لپ تاپ ها با پنل با سرعت پنل بالای 120 هرتز هستند. در این حالت با کیفیت تصویر شگفت انگیز و کنتراست بالایی حتی در زوایای مختلف هستند.
مثلا لپ تاپ ایسوس G751JY دارای جدیدترین سری گرافیک Nvidia به نام GTX980M است که به طور قابل توجهی ارتباط و فاصله بین لپتاپ و کارآیی گرافیک دسکتاپ کم شده است.
ایسوس با ارائه این خانواده از نوت بوک ها ثابت کرد که که حرفی برای گفتن در مقابل دیگر برندها مانند دل ، لنوو و .. در تولید و ارائه لپتاپهای گیمینگ دارد. اگر شما هم به دنبال لپتاپی با کیفیت و با عمری طولانی هستید این خانواده از ایسوز ها می تواند گزینه ای مناسب باشند.


منبع :
معرفی لپ تاپ ایسوس سری ROG

 

جدیدترین ارسال ها

بالا