دانلود کتاب الکترونیک گنجینه UI و UX

V.A.H.I.D

New Member
درباره کتاب گنجینه UI و UX
اگر به عنوان فردی که علاقه مند به حوزه طراحی رابط و تجربه کاربری هستید یا به عنوان طراح آماتور یا متوسط مشغول فعالیت هستید و در عین حال علاقه مند به خواندن مطالب کاملا عملی هستید، مطالعه کتاب گنجینه UI و UX را به شما پیشنهاد می کنیم. این کتاب که در حوزه رابط و تجربه کاربری می باشد که بر پایه کتاب چک لیست UXPin توسط مرجع UI و UX فارسی ترجمه شده است. این کتاب یک کتاب در حال توسعه و تکامل می باشد که به مرور به مطالب آن افزوده خواهد شد.

ui-ux-book.jpg


کتاب گنجینه رابط و تجربه کاربری در قالب نکات مختلف پیرامون حوزه UI و UX به صورت عملی به ارایه مطلب می پردازد. در هر صفحه از این کتاب یک نکته در خصوص حیطه های مختلف طراحی رابط و تجربه کاربری از قبیل تایپوگرافی، سلسله مراتب بصری، معماری اطلاعات، طراحی تعاملی، طراحی بصری و … مطرح می شود و نکات مختلف در خصوص آن و بایدها و نبایدهای مربوط به آن در پروژه های عملی بیان می شود.

ui-ux-book2.jpg


در ابتدای این کتاب پیش نیازهای مربوط به مطالعه کتاب بیان شده اند که پیشنهاد می شود آن ها را مطالعه کنید تا فهم بهتری از مطالب کتاب داشته باشید.

کتاب گنجینه رابط و تجربه کاربری با دو هدف تولید شده است:
  • استفاده از مطالب کاملا عملی و کاربردی موجود در این کتاب به عنوان منبع یادگیری UI و UX
  • استفاده از این کتاب به عنوان چک لیست طراحی
از این کتاب به عنوان چک لیست طراحی هم می توانید استفاده کنید. پس از انجام پروژه های رابط و تجربه کاربری ممکن است نکات کوچک یا بزرگی از ذهن شما پنهان مانده باشند که در عمل نکات موثری در به بارآوردن یک فاجعه در محصول طراحی شده توسط شما باشند. این کتاب نکاتی را برای بهبود رابط و تجربه کاربری طراحی شده توسط شما مطرح می کند که در نهایت با رعایت آنها خواهید توانست محصول بهتری را طراحی کنید.

نکته مهم در خصوص کتاب گنجینه UI و UX این است که این کتاب یک کتاب در حال بلوغ است به این معنی که تمام تلاش خود را در مرجع UI و UX فارسی به کار خواهیم بست تا به مرور به تعداد مطالب موجود در این کتاب بیفزاییم. بنابراین همواره می توانید با مراجعه به صفحه دانلود کتاب گنجینه UI و UX در وبسایت مرجع آموزش UI و UX فارسی ، آخرین نسخه این کتاب را دریافت نمایید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا