خروجی گرفتن از کارت 1394 روی تلویزیون و برعکس

massomeh1

Member
اندازه این تصویر کوچک شده است ! برای مشاهده تصویر اصلی اینجا کلیک کنید . اندازه اصلی تصویر 1200x1600 و حجم آن 203 کیلوبایت میباشد.
16awoef.jpg





wol_error.gif
اندازه این تصویر کوچک شده است ! برای مشاهده تصویر اصلی اینجا کلیک کنید . اندازه اصلی تصویر 1600x1200 و حجم آن 234 کیلوبایت میباشد.
2ih7acn.jpg




با سلام به دو عکس فوق خوب نگاه کنید چون سوالی که دارم مربوط به آندو است : دستگاهی که در بالا (تصویر دوم) می بینید یک کانورترAV -RF است که دو بخش ورودی و خروجی AV دارد آیا می توانم از طریق برد 1394 esata و پورت ilink بوسیله یک مبدل به پورتهای ورودی AV روی این دستگاه متصل شوم برای اینکه خروجی از برنامه ادیوس روی صفحه تلویزیون داشته باشم و برعکس آیا می توانم بوسیله یک کابل از خروجی AV روی دستگاه فوق به پورت آی لینک کامپیوترم که تصویر پشت کیس را در بالا می بینید وصل کنم برای کپچر کردن برنامه های تلویزیون روی کامپیوتر از طریق برد 1394 کامپیوترم بدون داشتن کارت tv و بدون داشتن کارت کپچریا کارت میکس و مونتاژ جداگانه لطفا خوب به تصاویر نگاه کنید و با دقت مرا راهنمایی کنید.
آیا پورت آی لینک یک ورودی و خروجی است یعنی دوطرفه است یا فقط ورودی است؟(پورتهای تصویر بالا را می گویم که در پشت کیس با رنگ قرمز مشخص شده است.)
 

ss_movies

New Member
فکر کنم این بدردت بخوره



studio Moviebox Dv
کارت Movie box DV از کارتهای پر فروش در ایران، به علت ارزانی و کیفیت نسبتامناسب میباشد. درحقیقت این کارت یک تبدیل کننده (Convertor)آنالوگ به دیجیتال و یا بلعکس میباشد. یعنی شما حتی بدون نیاز به کامپیوتر هم میتوانید تصاویر آنالوگ رابه دیجیتال و یا بلعکس تبدیل کنید.

این کارت از طریق یک کارت1394 به کامپیوتر متصل میگردد.که بدین صورت شما میتوانید فیلم های خود را کپچر و تدوین نمایید.

دارای ورودی و خروجی های آنالوگ و دیجیتال(Composit , S-VIdeo , DV)
امکان کار با تمامی نرم افزار های تدوین :Final Cut Pro, Avid Xpress, Adobe Premiere Pro, Vegas, Avid Liquid , Ulead MediaStudio Pro and Windows Movie Maker

قابلیت استفاده بصورت realtime در نرم افزار ٍ EDIUS
امکان ضبط تصاویر با فرمتهای AVI - MPEٍٍG - VCD - DVD

حد اقل سیستم مورد نیاز CPU 800 III, RAM 256,WIN2000

سیستم پیشنهادی:

P4 2400 or higher , RAm 512 or higher , win xp
6oe6lxk.jpg
8fbpij6.jpg

__________________
 

massomeh1

Member
سلام خیلی متشکرم از راهنمایی شما خب دستگاه بالا چه فایده ای دارد دستگاه مبدل را می گویم کاربردش به چه صورتی است و چه ارتباطی با دستگاهی که شما فرمودید می تواند داشته باشد.
درضمن این دستگاهی که گفتید می تواند به مبدلی که من تصویرش را آوردم نصب شود و برنامه های تلویزیون را دریافت کرده و از طریق کارت 1394 روی مادربردم ضبط کند؟اتصالات به چه صورتی است اگر امکان دارد توضیح دهید.یعنی باید یک کابل دوسر سه رنگ av داشته باشم(چنین کابلی در بازار موجود است ؟) که فیش سه رنگ یک سرآن به خروجی کانورتر من یعنی تصویر بالا و بخش rf یا ant به تلویزیون و سر دیگر فیش سه رنگ به ورودی دستگاهی که شما گفتید وصل شود چنین چیزی امکان دارد یا نه؟
و من با این دستگاه که گفتید می توانم در تدوین خروجی از نرم افزار ادیوس روی صفحه تلویزیون داشته باشم ؟اتصالات به چه صورتی است؟
از این دستگاهی که گفتید می توان در کار تدوین حرفه ایی تلویزیونی استفاده کرد کیفیت خروجی در این حد است یا نه؟
و اینکه چگونه به دوربین فیلمبرداری سونی مدلی مثل dcr-hc62 وصل شوم و فیلم تدوین شده را روی نوار خام داخل دوربین ضبط کنم ؟
و در آخر چه مدلی و مارکی از این دستگاه را تهیه کنم که بهترین باشد ؟
ببخشید سوالاتم خیلی زیاد شد واقعا معذرت می خواهم ولی اگر به تک تک اینها کامل پاسخ دهید ممنون می شوم.
باتشکر
 
آخرین ویرایش:

Nadercomputer

New Member
Movie box dv دیگه تولید نشده و تنها تعداد محدودی داخل بازار هستش.علاوه بر اون میتونید از کارت ADVC 110 Canopus هم استفاده کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا