خدمات مكان‌يابي گوگل براي آيفون‌داران

maysam.m

Well-Known Member
شركت گوگل اوايل سال جاري ميلادي سرويس Latitude كه خدمات مبتني بر موقعيت جغرافيايي و فيزيكي كاربران را ارايه مي‌داد، عرضه كرد و هم‌اكنون اعلام كرد كه نسخه ويژه اين سرويس براي گوشي آيفون را طراحي كرده است.


به گزارش فارس به نقل از پي‌سي‌ورلد، گوگل ماه گذشته نسخه ويژه سرويس Latitude را براي گوشي‌هاي مبتني بر سيستم‌عامل اندرويد ارايه كرد و هم‌اكنون اظهار داشته كه صاحبان گوشي‌ هوشمند آيفون نيز مي‌توانند از آن استفاده كنند.

سرويس Latitude به كاربران امكان مي‌دهد تا در ليست ويژه‌اي نام دوستان خود را اضافه كنند، از موقعيت جغرافيايي آن‌ها روي نقشه ديجيتالي مطلع شوند و براي برنامه‌ريزي يك مهماني ناهار يا جلسه كاري، به آن‌ها پيام ارسال كنند.

اين سرويس به كاربر امكان مي‌دهد تا موقعيت جغرافيايي خود را تنها براي برخي افراد مشخص كند و روي نقشه،‌ آدرس دقيق خود را نمايان سازد.

نسخه جديد اين سرويس براي گوشي آيفون شامل قابليت ويژه‌اي مي‌شود كه كاربران بر اساس آن مي‌توانند در جريان وضعيت عبور و مرور اتومبيل‌ها در خيابان قرار بگيرند، در مورد شركت‌ها و مراكز تجاري جست‌وجو كنند و آخرين اطلاعات در مورد موقعيت جغرافيايي خود را به‌روز كنند.

کد:
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8805020033
 

جدیدترین ارسال ها

بالا