جنگ را متوقف کنید!

mamali132002

Active Member
سلام خدمت همه
این دومین دارک آرتی هستش که میسازم. با اینکه از دارک آرت خوشم نمیاد ولی احساس میکنم برای اینکه منظورهایی تو سبک جنگ و ... رو بخوایم برسونیم بهترین سبک هستش. این کار مخلوطی از 10 عکس هستش که با افکت و براش به هم وصل شده. وقتی هم که برای ساختش گذاشتم تقریبا کمتر از 1 ساعت هستش.



نظر یادتون نره ;)
 

Fa

Well-Known Member
gif بذار
106.gif


ولی خعلی قشنگه
181.gif
 

mamali132002

Active Member
بچه ها وقعا ممنون از اینکه نظر دادین.

Britney_aghsar چرا GIF? حجم این بالاست ؟ (500 KB)
 
آخرین ویرایش:

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
آفرین کار خیلی خوبی شده منتها امیدوارم تو تعریفت از دارک آرت یه تجدیدنظری بکنی چون دارک آرت فقط واسه بیان خشونت و جنگ و این چیزا نیست. درست ظاهر خشنی داره ولی میشه موضوعات احساسی رو هم حتی با این سبک کار کرد

اون عکس سربازی که انعکاسش توی چشمای کاراکترت افتاده کار خودته؟ اگه کار خودته باید بگم فوق العادس ! So NICE!
 

mamali132002

Active Member
مرسی سارا... آره من به فکرم اومد که اگر انعکاس سرباز تو چشم باشه بهتر منظورم منتقل میشه.

در مورد اینکه تعریفمو باید عوض کنم :

راستش من طرح هایی رو که خارج از موضوعات جنگی دیدم (+ قتل و از این جور چیزا) به نظرم اصلا احتیاج به خشونت نداشتن ... با ملایمت می شد بهتر منظور رو رسوند و بی خودی دارک آرت شده بودن.

در آخر اگر شما عکس خود طرف رو ببینید حالت خنده مشخص هستش ولی با تعویض چشم و افکت های دارک آرت به این روز افتادش... انگار که خیلی غمگینه.
عکس چشم :


عکس سرباز :

 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
خوب آره قبول دارم که بعضی موقعا میشه از زبونی بهتر از دارک آرت هم استفاده کرد و خیلی جاها بیجا از این روش استفاده می شه ولی مثلا این عکس رو نگاه کن به نظر من خیلی خوب تونسته با استفاده از این روش یه حالت روحانی رو نشون بده:

 

mamali132002

Active Member
راستش به نظر من این طرح بیشتر حالت شیطانی داره تا روحانی . البته شایدم طراح میخواسته حالت شیطانی رو نشون بده!

فقط خواهشن دیگه همه برای یک مدت از دارک آرت خارج بشن و طرح های دیگه ای بزنن. واقعا این انجمن photoshop داره خراب میشه و دیگه طرح هایی که قبلا توش گذاشته می شده اصلا دیده نمیشه!

شایدم به خاطر اینه که بچه های قدیمی رفتن ولی به نظر من با یک برنامه ریزی و هدف مشترک میشه به باز انجمن رو پربار کرد. من (یا هر کس دیگه ای ) زمانی که مهرداد و بچه های قدیمی تو اینجا فعال بودن هر بار که به مجید آنلاین میومدم یک چیز دید یاد میگرفتم ولی الان به نظرم وقتمو تلف میکنم !

خواهشن یک فکری همه بکنن. اگر لازمه مسابقه ای بزاریم در سبک های دیگه این کار رو بکنیم و واقعا هم انتظار کار های بزرگی داشته باشیم . نه مثل چند تا مسابقه ی قبلی که برگزار نشدنشون بهتر از شدنشون بود. اگر واقعا مجید آنلاین هدفی داره بیاد برای این هدف جایزه هم بزاره تا انگیزه بالا بره.

سطح کارها خیلی پایین اومده و احتیاج به یک تحول داره.
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
به نظر من برداشت درستی از این عکس نکردی. گفتم که این روش بخاطر ظاهر خشنی که داره یه ذره فکر رو میبره به سمت زشتی و بدبختی و این حرفا !!

ولی به طرز نورپردازی و نوع بالهای کاراکتر و حتی آویزی که به گردن انداخته (شکل کاملا ساده آویز و به دور از هر نوع ظاهر زشت و شیطانی!) توجه کن. همه اینا دلیلی واسه روحانی بودن کاره
 

mamali132002

Active Member
والا سارا خانوم به نظرم با روش دیگری (جز دارک آرت ) منظور بهتر و قشنگ تر منتقل میشد تا با این کار(البته بگم که این کار خیلی قشنگه و خیلی تمیز کار شده)

Britney_Aghsar والا تا اونجا که ما خبر داریم 532 KB هستش!!!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا