جابجایی نقاط و سطوح

شروع موضوع توسط رزگار عابدی ‏26 مارس 2016 در انجمن برنامه مایا Maya

  1. رزگار عابدی

    رزگار عابدی New Member

    ارسال‌ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    با سلام و احترام !
    تو نرم افزار مایا امکانش هست به صورت عددی مختصات نقاط و پالیگان ها رو کنترل کنیم ؟ به طور مثال میخوام یکی از Vertex های یه آبجکت رو در محل Y = 12 و X= 0 و Z = 10 در مختصات Global قرار بدم . از کدام قسمت برنامه باید استفاده کنم ؟
    سوال بعدی من در همین رابطه اینه که آیا امکاناتی تو نرم افزار هست که اطلاعات مربوط به تعداد و آی دی تک تک اجزا ( Vertex - Face - Edge ) در اختیار کاربر قرار بده ؟

    با تشکر از همه دوستان و اساتید !
     
    نوشته شده توسط رزگار عابدی در ‏26 مارس 2016
  2. corel

    corel Active Member

    ارسال‌ها:
    715
    تشکر شده:
    96
    امتیاز دستاورد:
    28
    با سلام
    در ورژن های قدیمی که من کار می کردم باید به این مسیر می رفتید:
    Window\General Editors\Component Editor
     
    نوشته شده توسط corel در ‏13 فوریه 2017

به اشتراک بگذارید