تکنینک های ساده مفید برای سئو سایت seo

thankful

New Member
تکنینک های ساده مفید برای سئو سایت seo
سئو کردن یک سایت نیازمند تجربه و زمان است. یک مدیر سایت می تواند با وقت گذاشتن و انجام یک سری کارهای ساده و مفید بدون صرف هزینه های بالا تا حدود زیادی سئو سایت خود را افزایش دهد و بازدید سایت را بالا برده و به صفحات اول موتورهای جستجو راه پیدا کند.

در زیر به چند مورد ساده اشاره می کنیم :

ایجاد متن ها و مقالات جدید
با توجه به گسترش روز افزون تعداد سایت ها و همچنین افزایش حضور رقبا در وب ، تولید محتوای با ارزش و منحصر به فرد یک ضرورت به شمار می رود تا سایت شما نسبت به بقیه وب سایت ها متمایز باشد .

افزایش ارتباط با سایر وبلاگ ها و وب سایت ها
پس از ایجاد متن ها و مقالات جدید و خلاق می توانید متون خود را با سایر وبلاگ ها و وب سایت ها مبادله کنید یکی از بهترین کارها در ایجاد ارتباط با سایر وب سایت ها استفاده از پست مهمان می باشد زیرا از مزایای پست مهمان به دست آوردن لینک های هم مرز می باشد به عبارتی یعنی لینک هایی که به سایت شما وارد می شود . برای رسیدن به این سطح، ابتدا باید با سایت ها و وبلاگ هایی که به نوعی با شما همکار هستند ارتباط برقرار نمایید؛ با حال و هوای محتواهایی که تولید می کنند آشنا شوید و سپس خودتان با پست مهمان به آنها سرویس دهی کنید . در این بین ممکن است از مشاهده فعالیت ها و محتواهای تولید شده از سوی دیگران، ایده های بکری به ذهن تان برسد که بعضاً ممکن است بسیار ارزشمند و کاربردی باشد .

ارتباط با همکاران
شما می توانید در شبکه های اجتماعی (مانند: فیس بوک ، توییتر ، گوگل پلاس ، لینکدین و..) ثبت نام کرده و با سایر شرکت ها و افرادی که در زمینه ی کاری شما فعالیت می کنند همکاری کنید و آن ها را دنبال کنید . برای پیدا کردن افراد مرتبط ، می توانید از ابزارهایی همچون FollowerWonk یا WeFollow.com استفاده کنید .

اشتراگ گزاری محتوای مناسب
پس از طراحی سایت شما می توانید در سایر سایت های همکاران و همچنین انجمن های گفتگو چرخی بزنید و محتواهای مناسب و مربوط به حرفه ی خود را انتخاب کنید و در فواصل مناسب در شبکه های اجتماعی بازنشر نمایید . انجام این کار دو مزیت دارد اول اینکه شما در صنعت خودتان به تدریج شناخته می شوید و دوم اینکه با جستجو در منابع اطلاعاتی مربوط به کسب و کار خود، ایده ها و الهامات جدیدی برای خلق محتواهای سودمند به ذهن تان خطور می کند و شما می توانید با تهیه و انتشار آنها در سایت خود، هم رتبه وب سایت تان را ارتقاء دهید و هم از این محتواها در «بازاریابی محتوا» بهره ببرید .

تعامل داشته باشید
ایجاد ارتباط با سایر وب سایت ها و گذاشتن کامنت در سایت ها نیز می تواند در سئو موثر باشد زیرا به تازگی فرایند سئو به بازاریابی محتوا و ایجاد تعامل و برقراری ارتباط نظر دارد. تعامل باعث می شود سایت شما نزد موتورهای جستجو و کاربران شناخته شود .

آنالیز کلمات کلیدی
انتخاب کلمات کلیدی مناسب همیشه و در هر وب سایتی بسیار موثر است و همچنان اهمیت و تاثیرگذاری خود را در سئو حفظ کرده است .بر خلاف گذشته ، آنالیز کلمات کلیدی باید بر به دست آوردن فقط چند کلیدواژه قوی ( که بر سر آنها رقابت شدیدی صورت نمی گیرد ) متمرکز شود .

در شبکه های اجتماعی مطلب بنویسید
ورود مطالب جدید،برطرف کردن عیب ها و راهنمایی های سودمند بسیار ارزشمند می باشد .Hubpages و Squidoo دو مکان آنلاین ارزشمند برای بازاریابی محتوا و به دست آوردن لینک های هم مرز (Inbound Links) محسوب می شود از آنجاییکه این صفحات معمولا رتبه و رنک بالاتری در گوگل بدست می آورند ورود مطلب در شبکه های اجتماعی می تواند موثر باشد .

اجتماعی شوید
تعدادی از شبکه های اجتماعی را یادداشت کنید و به اشتراک گذاری لینک ها ، پست ها و مقالات مفید بپردازید انجام این کار نیاز به زمان دارد .می توانید از ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی از قبیل HootSuite و Sendibleh استفاده کنید که فرایند رصد و به اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی را تسهیل می نمایند .

تکرار موارد بالا
از آنجایی که سئو فرایندی زمان بر است انجام تکنیک های بالا نیاز به زمان و حوصله دارد شما می توانید برای پیاده سازی تکنیک های بالا از کارشناسان سئو استفاده کنید . تمام موارد بالا را می توان در سه مرحله نام برد:بهینه سازی ، تکرار و بهینه سازی سایت .
بنابراین پس از رعایت تکنیک های بالا در سایت خود می توانید سئو سایت خود را بالا ببرید و از رقبای خود پیشی بگیرید.
منبع : webyar
 

جدیدترین ارسال ها

بالا