تنظیم ابعاد اسکرین برای پروژه اندروید

شروع موضوع توسط maya2006 ‏14 ژانویه 2017 در انجمن Action Script 3

  1. maya2006

    maya2006 New Member

    ارسال‌ها:
    22
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    سلام
    من دارم یک پروژه اندروید با cs6 میسازم . مشکلی که دارم اینه که دیفالت ابعاد پروژه 480 در 800 هست و من وقتی بک گراند یا پیج برای پروژه میگذارم در یکسری گوشی ها بالا پایین بک گراند خالی میوفته یا دکمه لینک هام در وسط قرار نمیگیره . باید چکار بکنم ؟

    ممنون از اساتید
     
    نوشته شده توسط maya2006 در ‏14 ژانویه 2017
  2. maya2006

    maya2006 New Member

    ارسال‌ها:
    22
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    یا اینکه چطوری دو تصویر بک گراند برای حالت portrate و landscape تعریف کنیم ؟
     
    نوشته شده توسط maya2006 در ‏14 ژانویه 2017
  3. garsi

    garsi New Member

    ارسال‌ها:
    23
    تشکر شده:
    10
    امتیاز دستاورد:
    3
    سلام
    دوست عزیز تا اونجایی که من می دونم باید با دستور زیر صفحه رو برای تمام ابعاد صفحه نمایش در موبایل فول اسکرین کنی
    stage.align = StageAlign.TOP_LEFT;
    stage.scaleMode = StageScaleMode.EXACT_FIT;
     
    نوشته شده توسط garsi در ‏17 ژانویه 2017
  4. Ali Mehrzad

    Ali Mehrzad Member

    ارسال‌ها:
    253
    تشکر شده:
    12
    امتیاز دستاورد:
    18
    سلام
    راههای متعددی وجود داره من از این روش استفاده می کنم. فکر میکنم مشکل شما اینه که شما صفحه ات را بزرگ کردی ولی اشیاء درون صفحه با وضعیت جدید ست نمیشن. لذا باید یک مووی اصلی ایجاد کنی و اونو با اندازه های جدید استیج ست کنی و موقعیت سایر اشیاء را با اون تطبیق بدی.
    کد (Text):
            stage.scaleMode = StageScaleMode.NO_SCALE;
            //دو متغیر از نوع نامبر تعریف کن تا اندازه اسکرین گوشی را دریافت کند
            SET_STAGE_WIDTH = Capabilities.screenResolutionX;
            SET_STAGE_HEIGHT = Capabilities.screenResolutionY;
            // یک مووی تعریف کن تا از طریق کد زیر از نظر اندازه با اندازه اسکرین گوشی ست بشه و در محل صحیح قرار بگیره  
            main_obj.width = SET_STAGE_WIDTH;
            main_obj.height = SET_STAGE_HEIGHT;
            main_obj.x = (SET_STAGE_WIDTH/2)-((SET_STAGE_WIDTH - FIRST_STAGE_WIDTH)/2);
            main_obj.y = (SET_STAGE_HEIGHT/2)-((SET_STAGE_HEIGHT - FIRST_STAGE_HEIGHT)/2);
            // از این به بعد بقیه اشیاء را بر اساس این شی اصلی موقعیت و حتی اندازه بده. تا درست سر جاش قرار بگیره  
     
     
    نوشته شده توسط Ali Mehrzad در ‏18 ژانویه 2017
  5. Ali Mehrzad

    Ali Mehrzad Member

    ارسال‌ها:
    253
    تشکر شده:
    12
    امتیاز دستاورد:
    18
    البته ابتدا این متغیر را تعریف کن و اندازه اولیه استیجت را بهش بده
    کد (Text):
            private var FIRST_STAGE_WIDTH:uint = 400;
            private var FIRST_STAGE_HEIGHT:uint = 650;
     
     
    نوشته شده توسط Ali Mehrzad در ‏18 ژانویه 2017
  6. mohammadfard

    mohammadfard کاربر فعال

    ارسال‌ها:
    141
    تشکر شده:
    155
    امتیاز دستاورد:
    43
    با عرض سلام خدمت دوستان عزیزم

    دوست عزیزم ساخت برنامه که حالت Responsive داشته باشه به همین حد کد خلاصه نمیشه و نسبت به پروژه ای که داری انجام میدی باید تصمیم بگیری که چه جوری بتونی ریسپانسیوش کنی .
    پیشنهاد من اینکه حتما از کلاس AutoFitArea که یکی از کلاس های greensock هتسش استفاده کنی.
    شاید اگه این کلاس نبود خیلی از اپ های من با مشکل جدی مواجه میشد.

    با احترام
     
    نوشته شده توسط mohammadfard در ‏17 مارس 2017

به اشتراک بگذارید