غیره تمرینات رندر با منتال ری

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
درود بر عزیزان ، چند کار اخیرم ، رندر با منتال ری 2015

این صحنه از 0 تا 100 ، کلا 1 ساعت و نیم از مدل تا رندر زمان گرفته :


66074464785476318347.jpg



59457099318650368808.jpg



رندر برای مسابقه ، صحنه توسط احسان درویشی عزیز ساخته شده :

05355925609143252864.jpg



47909335160574672634.jpg


67950200100878115123.gif


99680120537587604457.gif


تا اینجا پست پرو زیادی انجام نشده در حد Lens Correction


---

این یک مدل سخره در زیبراش هست که در Iray ورژن ریل تایم Mental Ray هست رندر شده ...


Render Shoot A:

02121912895060068162.jpg


Render Shoot B:

78559016955128201509.jpg


Viewport :

63993964747943291344.jpg


Wire Shoot :

90654124759630895190.jpg


ZBrush Shoot :






:rose:
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
خوشحال میشم ، چه کسی بهتر از شما ...

فقط به این نکته هم توجه داشته باشید که کار ها نهایی نیستند و تنها تمرینات روزمره هستند که شاید 1 ساعت یا 2 ساعت وقت گرفته باشند ...
:rose:
 

Mehran coyote

Well-Known Member
کارای خوبی شده حمید
مخصوصا نورپردازی صحنه احسان خیلی خوب شده
مدل سخره 29 میلیون پلی داره :shock:چرا با دیسپلیس نیاوردی؟
راستی سرعت بچه ها جدیدا خیلی زیاد شده، معمولا تو یکی دو ساعت صحنه با رندر خروجی میدن :shock: دست ما رو بگیرید
ما که نیستیم ولی شماها یه مسابقه speed modeling راه بندازین :)



موفق باشید
 

mgh-max

کاربر فعال
جالب شده. وقت کردی مورد اولیو با تکسچر بزار ببینیم چی در میاد
در مورد Iray اگه فقط مشکل نویزش حل بشه میشه روش حساب کرد به عنوان انجین ثابت
مموری گرافیک و رمت چنده؟
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
درود

این کار برای مسابقه هست و هنوز رندر فاینال رو نگرفتم ... اما فقط متریال و نور کار من هست .
http://mostafa3d.com/forum?func=view&catid=63&id=30446&limit=6&start=72#32010

صحنه ی اصلی توسط E-Power عزیز طراحی شده که میتونید در این جا اصلیش رو ببنید :

http://forum.majidonline.com/threads/214251-حمام?highlight=

لطفا بفرمایید نظرتون راجع نور و رندر رو بگید .

در حال حاضر به دنبال داوری برای مسابقه هستیم اگر مایل بودید لطفا بهم پ.خ بزنید .

با تشکر :rose:
 

arminAnim

کاربر متخصص
سلام - عالی
این نشون میده که کسی که فهم درستی از کاری که انجام میده داشته باشه، ابزار براش مهم نیست. چه منتال ری باشه چه وی ری! هیچکدوم رندر واقعی تری نمیدن! این کاربرها هستند که با فهمشون از ابزار استفاده می کنند.
یک سوال داشتم، من وقتی Render elements ها رو توی منتال ری اضافه میکنم، به شدت سرعت رندر کم میشه، رندر 15 دقیقه ای میشه 2 ساعت! آیا تنظیمات رندرم ایراد داره یا منتال-ری اینطوریه؟ آیا وی-ری هم اینطوری سرعتش کم میشه؟
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
سلام - عالی
این نشون میده که کسی که فهم درستی از کاری که انجام میده داشته باشه، ابزار براش مهم نیست. چه منتال ری باشه چه وی ری! هیچکدوم رندر واقعی تری نمیدن! این کاربرها هستند که با فهمشون از ابزار استفاده می کنند.
یک سوال داشتم، من وقتی Render elements ها رو توی منتال ری اضافه میکنم، به شدت سرعت رندر کم میشه، رندر 15 دقیقه ای میشه 2 ساعت! آیا تنظیمات رندرم ایراد داره یا منتال-ری اینطوریه؟ آیا وی-ری هم اینطوری سرعتش کم میشه؟

درود ارمین جان ، ممنون نظر لطفته :rose:، بله این اصلی ترین مشکل منتال ری هست ، من راه حلی براش یاد ندارم ... ویری اصلا اینطوری نیست ، بخاطر اینکه ویری و بقیه موتور ها استخراج از Buffer میکنند اما منتال ری شروع میکنه هر پس رو جدا رندر میکنه ... :sad: امیدوارم تو ورژن های بعدی درستش کنند .
 

arminAnim

کاربر متخصص
آقا مشکل را یافتم...

از ورژن 2014 الگوریتم فیلترینگ (Anti aliasing) جدیدی به مکس اضافه شده بنام Unified filtering که بصورت پیشفرض هم با همین رندر میگیره. کمی سرعتش از الگوریتم قبلی بالاتره اما مشکل از اونجایی شروع میشه که شما Render pass ها رو اضافه می کنی اما این الگوریتم تک تک pass ها رو برای فیلترینگ جداگانه محاسبه می کنه. بعد از کلی آزمون و سنجش حالات مختلف متوجه شدم استفاده از فیلترینگ کلاسیک یا همون Raytraced هنگامی که از رندر-پس ها استفاده میشه نزدیک به 60 درصد سریعتر از Unified filtering عمل میکنه...
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
آقا مشکل را یافتم...

از ورژن 2014 الگوریتم فیلترینگ (Anti aliasing) جدیدی به مکس اضافه شده بنام Unified filtering که بصورت پیشفرض هم با همین رندر میگیره. کمی سرعتش از الگوریتم قبلی بالاتره اما مشکل از اونجایی شروع میشه که شما Render pass ها رو اضافه می کنی اما این الگوریتم تک تک pass ها رو برای فیلترینگ جداگانه محاسبه می کنه. بعد از کلی آزمون و سنجش حالات مختلف متوجه شدم استفاده از فیلترینگ کلاسیک یا همون Raytraced هنگامی که از رندر-پس ها استفاده میشه نزدیک به 60 درصد سریعتر از Unified filtering عمل میکنه...

فداییی داری اقاااااااااا:oops:
دمت گرم ، این رو میدونستم که این الگوریتم بهش اضافه شده اما اصلا ذهنم نرفت طرفش که مال اون باشه با اینکه حتی میدونستم توی مکس 2011 کار میکردم درست بود و من فکر کردم یکهو خرابش کردن !!!!!!
:rose:
 

arminAnim

کاربر متخصص
خودمم وقتی فهمیدم که دیدم به محض تغییر کمی در کیفیت فیلترینگ زمان رندر به شدت افزایش پیدا می کنه.. این شد که اینطوری شد!
مخلصیم...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا