تعمیر کولر گازی

mehrdado1234

New Member
تعمیر اسپیلت
تعمیر کولرگازی ( تعمیر اسپیلت ) در محل تخصص میخواهدو برای حفظ طول عمر کولرگازی خود ، جهت تعمیرات باید آن را به تعمیرکار کولرگازی مرتبط سپرد ، مجموعه آی.پی امداد نمایندگی تعمیرگاه مجاز کولرگازی با سابقه ای درخشان و طولانی در امر تعمیرات کولرگازی ، با شعبات مختلف در سراسر تهران و دارای تکنسینهای متعهد و مجرب مفتخر است خدمات کولرگازی را با ضمانتنامه رسمی و قطعات فابریک در همان روز ارائه دهد .

تعمیر کولرگازی
چرا برای تعمیرات کولرگازی آی.پی امداد را انتخاب نمایید :

  • آی.پی امداد ، تعمیرگاه مجاز کولر گازی با شعبات مختلف در سراسر تهران خدمات را برای شما عزیزان تسهیل نموده است .
  • در آی.پی امداد تعمیرکار کولرگازی بالباس فرم در محل حاضر میشود .
  • کلیه خدمات کولرگازی در آی.پی امداد با ضمانتنامه رسمی و قطعات فابریک انجام میگردد .
  • بعد از تماس شما با تعمیرگاه مجاز کولرگازی آی.پی امداد توسط اوپراتور مربوطه راهنمایی میشوید تا چنانچه مشکل جزئی بود رفع عیب شود ، در غیر این صورت تعمیرکار کولرگازی ظرف کمتر از یکساعت در محل حاضر میشود .
توجه : چنانچه کولرگازی خریداری نموده اید جهت نصب و استفاده از خدمات پس از فروش ، با شماره نمایندگی تعمیرات کولرگازی مندرج شده در برگه گارانتی تماس حاصل نمایید .

مجموعه آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و دارای مجوز از اتحادیه های مربوطه ، نمایندگی های معتبر و تکنسینهای مجرب ، متعهد و کارآمد مفتخر است انواع کولرهای گازی : کولرگازی ، اسپیلت ، کولرگازی ایستاده ، کولرگازی پرتابل ، پنجره ای ، داکت اسپیلت و .. را در محل با ضمانت نامه3 الی 12 ماهه رسمی تعمیر نماید . (تلفن نمایندگی ها سراسر تهران را در انتها مشاهده فرمایید )

حضور سریع در مکانه اسپیلت - کولرگازی خراب شما

ما از اونی که فکرش رو بکنید سریعتر هستیم . به محض اینکه با ما تماس بگیرید اوپراتورها شما رو به صورت تلفنی راهنمایی میکنن که اگر مشکل جزئی باشه خودتون رفعش کنید و هزینه ای هم پرداخت نکنید .اما اگر مشکلتون جدی بود نگران نباشید متخصص هایتعمیرات کولرگازی ما به سرعت ، خودشون رو به محل شما میرسونن و زودتر از اونی که فکرشو بکنین مشکل رو برطرف میکنن .

چرا تعمیر کولر گازی خود را به آپی امداد بسپارید ؟
  • سرعت در تعمیرات کولرگازی
  • داشتن متخصص ترین و با تجربه ترین تعمیرکاران کولرگازی
  • استفاده از قطعات فابریک همان برند برای تعمیرات کولرگازی
  • دارای شعبات مختلف در سراسر تهران
  • برچسب ضمانتنامه 12 ماهه تعمیرات کولرگازی
  • شرح کار و تفکیک قیمتها در فاکتور
  • پشتیبانی قوی در خدمات دارای گارانتی
  • تمامی هزینه ها بر حسب تعرفه میباشد
  • تمام تعمیرکاران کولرگازی ( سرویس کار کولرگازی ) دارای لباس فرم و کارت مخصوص میباشند .
 

eyes on me

New Member
رویس و تعمیر کولر گازی هنگام گرم شدن هوا و نزدیک شدن به فصل تابستان دغدغه بسیاری از خانواده‌ها می‌شود. در بسیاری از بخش‌های ایران مانند جزیره زیبای کیش، شهرهای شمالی و جنوب کشور، از کولرهای گازی به‌طور گسترده‌ای استفاده می‌شود و افراد زیادی بدون تخصص و تجربه برای کسب سود اقدام به ارائه سرویس می‌کنند. کافی است در این ایام نگاهی به تبلیغات بیندازید تا متوجه اهمیت موضوع انتخاب تعمیرکار کولر گازی شوید! افرادی که نه تخصص و توان فنی آن‌ها مورد تائید است و نه از نظر اخلاقی و سوءپیشینه اطلاعی از آن‌ها در دسترس است! در آچاره تمام سرویسکاران کولر گازی، ماهر و باتجربه هستند و به‌راحتی از عهده تعمیر کولر گازی با برندهای مختلف بر می‌آیند. به علاوه از فیلرهای سختگیرانه آچاره عبور کرده‌اند و گواهی عدم سوءپیشینه دارند. برای دریافت خدمات و استعلام قیمت رایگان کافی است روی دکمۀ «شروع کنید» کلیک کنید و یا با شماره تلفن اختصاصی 1471 تماس بگیرید.

چه برندهای کولر گازی توسط آچاره تعمیر می‌شود؟


تجربه تیم بزرگ سرویسکار کولر گازی آچاره و دوره‌های آموزشی مکرر جهت ارتقا دانش فنی و تبادل تجربه تعمیرکاران با یکدیگر، باعث شده بتوانیم خدمات تعمیرات کولر گازی را برای تمام برندهای مطرح کولر گازی ارائه دهیم. از جمله برندهایی که سرویس‌دهی آن‌ها توسط آچاره پشتیبانی می‌شود عبارتند از: ایران رادیاتور، ال‌جی، هایسنس، سامسونگ، جی پلاس، امرسان، کنوود، هایر، مجیک، کولینگ، مایدیا، تراست، گری، گرین، آُجنرال، زانتی، آلونی، مدیا استار، دایکین، تی تری جنرال، هیوندای، متا، انرژی و ...

مزایای سرویس و تعمیر کولر گازی با آچاره


تیم تعمیرکاران کولر گازی آچاره با ارائه خدمات بازدید، عیب‌یابی، تعمیر، تعویض و نصب در محل، یکی از شرکت‌های پیشتاز در زمینه ارائه سرویس‌های مربوط به کولر گازی در محل است. سرویس و تعمیر کولر گازی در محل یکی از پرطرافدارترین سرویس‌های آچاره در آغاز فصل تابستان است. خوشبختانه نتیجه نظرسنجی‌های تیم ارزیابی کیفیت خدمات آچاره نشان می‌دهد درصد بالایی از افرادی که این سرویس را سفارش می‌دهند کاملا از آن راضی هستند و حتی آن را به دیگران هم پیشنهاد داده‌اند. سفارش سرویس و تعمیر کولر گازی در محل این فواید مهم را دارد:

  1. بهره‌مندی از تیم تعمير كار كولر گازي با دانش و تجربه کافی در زمینه نصب و تعمیر انواع کولر گازی
  2. ارائه قیمت‌های اقتصادی و رقابتی و اطلاع از قیمت تعمیر کولر گازی قبل از انجام کار
  3. خدمات بازدید، سرویس و عیب‌یابی کولر گازی
  4. تعمیر و تعویض قطعات معیوب توسط تعمیرکاران مجرب در محل
  5. نصب انواع کولرهای گازی
  6. ضمانت خدمات ارائه شده در زمینه نصب و سرویس کولرهای گازی
  7. امکان مشاهده نظرات افردای که این سرویس را دریافت کرده‌اند و دیدگاه آن‌ها در مورد تعمیرکار کولر گازی
  8. رعایت اصول بهداشتی و اخلاقی
  9. افزایش عمر مفید دستگاه: مواردی مثل کثیف شدن فیلتر کولر گازی و کندانسور باعث می‌شوند عمر کولر گازی کم شود. چون راندمان آن پایین می‌آید و نمی‌تواند تبادل هوای گرم با محیط بیرون داشته و خانه را خنک کند.
  10. کاهش مصرف برق
  11. افزایش راندمان و خنک‌کنندگی
  12. عدم نیاز به مراجعه به فروشگاه و خرید لوازم یدکی
 

golex

Member
ببخشید تا چه حد خرابی ها و مشکلات رو خود فرد میتونه حل کنه و نیاز به تعمیرکار نیست؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا